Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

Forfatter Emne: Nyt om stash, inventory og boss art color  (Læst 706 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline N-Sane E-T

  • Indlæg: 1144
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    NsaneET#2274
Nyt om stash, inventory og boss art color
« Dato: August 28, 2010, 11:39:30 pm »
0
I fredags blev 3 konkrete spørgsmål besvaret via Blizzards Diablo twitter. Der er ingen åbenbaringer i besvarelserne, men for interesserede (læs: diablofans!) kan de små ændringer være interessante.

Første spørgsmål vedrører stash-kapaciteten, hvor Orhun_Kayaalp spørger om, der vil være begrænsninger på stash-kapaciteten. Svaret er "ja, selvfølgelig", men størrelsen vil være forøget i forhold til i Diablo 2 og items vil fylde maksimum 2 kvadranter.

Andet spørgsmål vedrører muligheden for en auto-sorteringsknap for inventory, hvor FloodSC spørger, om en sådan er implementeret, eller om der er tænkt på muligheden for at implementere en sådan. Svaret er 'både og', da inventory vil auto-sortere items, når de samles op, men ellers er egentlige 'finjusteringer' op til den enkelte spiller.

Sidst men ikke mindst spørger Vtaenz om bosserne vil beholde deres oprindelige farver på Nightmare og Hell (forudsat at D3 vil indeholde Nightmare og Hell) eller om de vil få vanvittige farver som i Diablo 2? Med 'vanvittige farver' hentydes der naturligvis til, at Diablo var rød på normal, mens han eksempelvis var blå/sort på Hell. Svaret er lettere tvetydigt, da svaret blot er, at der er variationer, hvor dette er fundet nødvendigt. Derudover antydes det, at der vil komme visse variationer for monstres udseende på anden måde end farvevariation.

Kilde: https://twitter.com/diablo
« Senest Redigeret: August 28, 2010, 11:57:01 pm af Camelo »

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 16997
  • Køn: Mand
  • Respect: +49
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Sv: Nyt om stash, inventory og boss art color
« Svar #1 Dato: August 30, 2010, 03:37:48 pm »
0
Synes egentlig ikke, det var et problem med farverne på monstre alt afhængigt af sværhedsgrad. Fungerede fint. Men selvfølgelig; hvis de har en bedre plan, er det jo nok bedre :)

 


* Medlemmer Online

Sv: Counter-Strike: Global Offensive. af iCoke
[I går ved 06:41:49 pm]


Sv: Beta problemer af Camelo
[Februar 16, 2017, 07:50:04 pm]


Sv: Beta problemer af mads-wm3
[Februar 14, 2017, 06:15:42 pm]


Sv: Beta problemer af Lars
[Februar 14, 2017, 11:36:27 am]


Velkommen til Hackerstock! af D3X Nyheder
[Februar 14, 2017, 03:57:48 am]

Refresh History  full_page
  • mads-wm3: loool xD gz Coke
    I går ved 06:12:37 pm
  • iCoke: Number of the beast! :D [link]
    Februar 18, 2017, 10:50:20 pm
  • Devo: Oldie but goodie! :-D [link]
    Februar 17, 2017, 08:01:45 am
  • Devo: R.i.p. Primal Ancients =P
    Februar 15, 2017, 04:50:24 am
  • MonsterPool: Yes. Spændende sager i den nye patch. Very nice.
    Februar 12, 2017, 02:14:42 pm
  • Camelo: Ja, jeg synes nu også, patchen ser spændende ud. Der er meget harme over primal ancients, men jeg kan nu godt lide tanken om, at man vender tilbage til, hvad man havde i D2; tre kvalitetslag af items. Og så bliver det rart, at det igen kan være lykken at finde et meget sjældent item, som primal ancients jo bliver.
    Februar 09, 2017, 08:06:18 pm
  • Kimusen: Kæft 2.5 bliver feeeed :D
    Februar 07, 2017, 07:36:35 pm