Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

Forfatter Emne: Nyt om stash, inventory og boss art color  (Læst 657 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline N-Sane E-T

  • Indlæg: 1144
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    NsaneET#2274
Nyt om stash, inventory og boss art color
« Dato: August 28, 2010, 11:39:30 pm »
0
I fredags blev 3 konkrete spørgsmål besvaret via Blizzards Diablo twitter. Der er ingen åbenbaringer i besvarelserne, men for interesserede (læs: diablofans!) kan de små ændringer være interessante.

Første spørgsmål vedrører stash-kapaciteten, hvor Orhun_Kayaalp spørger om, der vil være begrænsninger på stash-kapaciteten. Svaret er "ja, selvfølgelig", men størrelsen vil være forøget i forhold til i Diablo 2 og items vil fylde maksimum 2 kvadranter.

Andet spørgsmål vedrører muligheden for en auto-sorteringsknap for inventory, hvor FloodSC spørger, om en sådan er implementeret, eller om der er tænkt på muligheden for at implementere en sådan. Svaret er 'både og', da inventory vil auto-sortere items, når de samles op, men ellers er egentlige 'finjusteringer' op til den enkelte spiller.

Sidst men ikke mindst spørger Vtaenz om bosserne vil beholde deres oprindelige farver på Nightmare og Hell (forudsat at D3 vil indeholde Nightmare og Hell) eller om de vil få vanvittige farver som i Diablo 2? Med 'vanvittige farver' hentydes der naturligvis til, at Diablo var rød på normal, mens han eksempelvis var blå/sort på Hell. Svaret er lettere tvetydigt, da svaret blot er, at der er variationer, hvor dette er fundet nødvendigt. Derudover antydes det, at der vil komme visse variationer for monstres udseende på anden måde end farvevariation.

Kilde: https://twitter.com/diablo
« Senest Redigeret: August 28, 2010, 11:57:01 pm af Camelo »

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 16970
  • Køn: Mand
  • Respect: +48
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Sv: Nyt om stash, inventory og boss art color
« Svar #1 Dato: August 30, 2010, 03:37:48 pm »
0
Synes egentlig ikke, det var et problem med farverne på monstre alt afhængigt af sværhedsgrad. Fungerede fint. Men selvfølgelig; hvis de har en bedre plan, er det jo nok bedre :)

 


* Medlemmer Online

Sv: Follower builds/set up (work in progress) af Xenophon_
[September 24, 2016, 01:19:33 pm]


Sv: Follower builds/set up (work in progress) af Krakadoom
[September 23, 2016, 09:48:24 pm]


Sv: Counter-Strike: Global Offensive. af Nielsen90
[September 22, 2016, 06:51:36 pm]


Sv: Counter-Strike: Global Offensive. af iCoke
[September 21, 2016, 03:31:05 pm]


Sv: Pc gået hjemmefra af Krakadoom
[September 18, 2016, 07:25:46 pm]

Refresh History  full_page
  • Krakadoom: Bare længe siden jeg har prøvet at være helt alene online i clan chat =(
    September 18, 2016, 07:23:43 pm
  • Kimusen: Ville satme gerne give den gaz Krak, men huset vi har købt tager ALT tid i øjeblikket.. :(
    September 18, 2016, 04:48:53 pm
  • Krakadoom: Sheeeet, der er dødt ingame ;)
    September 16, 2016, 05:32:50 pm
  • mads-wm3: Tillykke til Tommy i dag! ;)
    September 03, 2016, 10:37:48 pm
  • Pecenetra: Nårh jo, Wyatt gav også et tilbage blik på hvor meget godt de har gjort ved D3, og at sets skal føles stærke (læs:krævet)
    August 25, 2016, 11:08:40 pm
  • Pecenetra: Vi fik en top 5 liste over hvorfor musikken var så god i  D1 og D2, Og Quinn's HC char døde og blev genoplivet - så var det vist det
    August 25, 2016, 11:07:15 pm
  • Devo: Når man tænker på, at Reaper of Souls blev annonceret på Gamescom i 2013, så har dette års udgave da været en stor skuffelse. Også set i lyset af deres 20 års jubilæum. Vi må håbe på noget stort til Blizzcon. The D4 dream lives...
    August 24, 2016, 05:04:19 am