Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

Forfatter Emne: Nyt om stash, inventory og boss art color  (Læst 746 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline N-Sane E-T

  • Indlæg: 1144
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    NsaneET#2274
Nyt om stash, inventory og boss art color
« Dato: August 28, 2010, 11:39:30 pm »
0
I fredags blev 3 konkrete spørgsmål besvaret via Blizzards Diablo twitter. Der er ingen åbenbaringer i besvarelserne, men for interesserede (læs: diablofans!) kan de små ændringer være interessante.

Første spørgsmål vedrører stash-kapaciteten, hvor Orhun_Kayaalp spørger om, der vil være begrænsninger på stash-kapaciteten. Svaret er "ja, selvfølgelig", men størrelsen vil være forøget i forhold til i Diablo 2 og items vil fylde maksimum 2 kvadranter.

Andet spørgsmål vedrører muligheden for en auto-sorteringsknap for inventory, hvor FloodSC spørger, om en sådan er implementeret, eller om der er tænkt på muligheden for at implementere en sådan. Svaret er 'både og', da inventory vil auto-sortere items, når de samles op, men ellers er egentlige 'finjusteringer' op til den enkelte spiller.

Sidst men ikke mindst spørger Vtaenz om bosserne vil beholde deres oprindelige farver på Nightmare og Hell (forudsat at D3 vil indeholde Nightmare og Hell) eller om de vil få vanvittige farver som i Diablo 2? Med 'vanvittige farver' hentydes der naturligvis til, at Diablo var rød på normal, mens han eksempelvis var blå/sort på Hell. Svaret er lettere tvetydigt, da svaret blot er, at der er variationer, hvor dette er fundet nødvendigt. Derudover antydes det, at der vil komme visse variationer for monstres udseende på anden måde end farvevariation.

Kilde: https://twitter.com/diablo
« Senest Redigeret: August 28, 2010, 11:57:01 pm af Camelo »

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17029
  • Køn: Mand
  • Respect: +52
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Sv: Nyt om stash, inventory og boss art color
« Svar #1 Dato: August 30, 2010, 03:37:48 pm »
0
Synes egentlig ikke, det var et problem med farverne på monstre alt afhængigt af sværhedsgrad. Fungerede fint. Men selvfølgelig; hvis de har en bedre plan, er det jo nok bedre :)

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 65
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
Sv: Hvad skal vi have til aftensmad? af Mikkeline Kakaomælk
[I går ved 07:32:28 pm]


Sv: Hvad skal vi have til aftensmad? af Camelo
[I går ved 05:56:41 pm]


Sv: Hvad skal vi have til aftensmad? af Lars
[I går ved 05:42:03 pm]


Sv: Hvad skal vi have til aftensmad? af Camelo
[I går ved 05:18:15 pm]


Sv: Blær og en masse tud af frisser
[I går ved 10:31:28 am]

Refresh History  full_page
  • Lars: Ah, kan se i den anden tråd at den er blevet løst. Så det er irrelevant nu. :p
    Oktober 18, 2017, 12:32:04 pm
  • Lars: Ceepa hvad tid er du ledig? Har en 800p Necromancer med Rathma, har selv klaret den så tror ikke det bliver et problem for os at tage den. Lars#2526 in-game.
    Oktober 18, 2017, 12:29:51 pm
  • mads-wm3: Fra hvad jeg har set minder det en del om warframe, bortset fra at warframe er gratis (ingame payments, men det er ikke nødvendigt), og warframe er meget mere komplekst med mange flere features
    Oktober 17, 2017, 03:23:44 pm
  • mads-wm3: Ville gerne hvis jeg havde en ordentlig char denne season :p
    Oktober 17, 2017, 03:22:23 pm
  • Ceepa: Nogen som vil hjælpe mig med at dræbe Urzael på under 20 sekunder på T13? Helst inden fredag :D
    Oktober 17, 2017, 02:22:04 pm
  • Lars: Vel nok spillet ;) Har aldrig spillet det første Destiny, men det lyder sig at anmelderne er noget mere tilfreds end det første spil i rækken.
    Oktober 17, 2017, 09:07:10 am
  • Mikkeline Kakaomælk: @Lars; det er fordi Activision er publisher på spillet! Spillet skal sågar køre gennem Battle.net-appen :). Jeg har overvejet det, men tror gerne jeg vil igennem 1'eren først!
    Oktober 17, 2017, 08:43:09 am