Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

Forfatter Emne: Nyt om stash, inventory og boss art color  (Læst 692 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline N-Sane E-T

  • Indlæg: 1144
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    NsaneET#2274
Nyt om stash, inventory og boss art color
« Dato: August 28, 2010, 11:39:30 pm »
0
I fredags blev 3 konkrete spørgsmål besvaret via Blizzards Diablo twitter. Der er ingen åbenbaringer i besvarelserne, men for interesserede (læs: diablofans!) kan de små ændringer være interessante.

Første spørgsmål vedrører stash-kapaciteten, hvor Orhun_Kayaalp spørger om, der vil være begrænsninger på stash-kapaciteten. Svaret er "ja, selvfølgelig", men størrelsen vil være forøget i forhold til i Diablo 2 og items vil fylde maksimum 2 kvadranter.

Andet spørgsmål vedrører muligheden for en auto-sorteringsknap for inventory, hvor FloodSC spørger, om en sådan er implementeret, eller om der er tænkt på muligheden for at implementere en sådan. Svaret er 'både og', da inventory vil auto-sortere items, når de samles op, men ellers er egentlige 'finjusteringer' op til den enkelte spiller.

Sidst men ikke mindst spørger Vtaenz om bosserne vil beholde deres oprindelige farver på Nightmare og Hell (forudsat at D3 vil indeholde Nightmare og Hell) eller om de vil få vanvittige farver som i Diablo 2? Med 'vanvittige farver' hentydes der naturligvis til, at Diablo var rød på normal, mens han eksempelvis var blå/sort på Hell. Svaret er lettere tvetydigt, da svaret blot er, at der er variationer, hvor dette er fundet nødvendigt. Derudover antydes det, at der vil komme visse variationer for monstres udseende på anden måde end farvevariation.

Kilde: https://twitter.com/diablo
« Senest Redigeret: August 28, 2010, 11:57:01 pm af Camelo »

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 16994
  • Køn: Mand
  • Respect: +49
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Sv: Nyt om stash, inventory og boss art color
« Svar #1 Dato: August 30, 2010, 03:37:48 pm »
0
Synes egentlig ikke, det var et problem med farverne på monstre alt afhængigt af sværhedsgrad. Fungerede fint. Men selvfølgelig; hvis de har en bedre plan, er det jo nok bedre :)

 


* Medlemmer Online

Sv: Velkommen til MixZer0! af mads-wm3
[Januar 13, 2017, 01:34:27 am]


Sv: Velkommen til MixZer0! af MixZer0
[Januar 12, 2017, 03:10:18 pm]


Velkommen til MixZer0! af D3X Nyheder
[Januar 12, 2017, 03:04:05 pm]


Sv: Season 9 starter i dag, 6/1 - kl. 17:00 af mads-wm3
[Januar 11, 2017, 02:17:14 pm]


Sv: Season 9 starter i dag, 6/1 - kl. 17:00 af Krakadoom
[Januar 10, 2017, 09:03:28 pm]

Refresh History  full_page
  • mads-wm3: Det er godt nok også noget af en tanketorsk :P
    Januar 14, 2017, 10:40:20 pm
  • Devo: Det er allerede fixet ^^
    Januar 14, 2017, 05:50:01 am
  • Devo: Ja den stackede bufftimeren, istedet for at refreshe den.
    Januar 14, 2017, 05:49:38 am
  • mads-wm3: Hvis den er kodet sådan er det godt nok også dumt :p
    Januar 13, 2017, 08:36:10 pm
  • mads-wm3: Altså, mener om den per defualt stacker buffen, så hvis du får hurtigt level efter hinanden har du den i længere tid (så hvis du får to levels på 10 sekunder har du 50 sekunders buff)
    Januar 13, 2017, 08:35:47 pm
  • mads-wm3: Er det et decideret exploit, eller er det intended behaviour, som så bare kan misbruges?
    Januar 13, 2017, 08:34:24 pm
  • Devo: Don't do it kids... Devo says NO!
    Januar 13, 2017, 07:39:56 pm