Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

Afstemning

Skal du spille patch 2.1.2 på PTR?

Ja
4 (19%)
Nej
17 (81%)

Totale antal stemmeafgivende: 21

Forfatter Emne: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her  (Læst 9370 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #15 Dato: November 20, 2014, 05:20:56 pm »
0
Støtter helt op om dig Camelo. Et uundgåeligt angreb bør ikke være det stærkeste der findes. At molten eksplosion slår så hårdt som den gør er ikke noget problem fordi du har tid nok til at kunne reagere. Jailer derimod kommer pludseligt og ud af det blå. Det ville svare til at Thunderstorm one-shotted dig.

Jeg kan huske at problemet også var det med min WD, men den fik jeg aldrig op og køre 30+ GR'S. Selv med Barb fandt jeg den meget irriterende selv i T6 spil. Alt andet kan overleves, bare ikke Jailer.

Eneste grund til at DH oftest kun klager over det er at DH er den klasse som lettest når de højere GR'S.

Ang. Toughness så er det ikke så meget resistance type som er så afgørende. Damage reduced from elites tæller nemlig med i Toughness, men kun med 1/6-del effekt, så hvis du har 30% regner den kun de 5% med, behøver nok ikke t nævne at Jailer Damage tæller som elite Damage?

Offline mcmike

  • Indlæg: 28
  • Køn: Mand
  • Respect: +2
    • Vis profil
  • Battletag:
    NightShade#21817
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #16 Dato: November 20, 2014, 09:42:44 pm »
0
Siden sentries begynder at spytte de spenders du selv fyrer af, kan de vist skade utrolig meget. Har hørt om Demon Hunters som critter 300 million eller sådan noget, med en ability jeg lige nu ikke kan huske hvad hedder :P

Og det er med vilje at Blizzard har gjort med jailer som de har. De ville ikke have at man kunne undvige ALLE angreb, da du så bare kunne undvige alt og spille på en sværhedsgrad som slet ikke passede til hverken din skade, sejhed eller regenereringsevne.

Jo jo, selvfølgelig, men det kan jo ikke passe, at man som DH med toughness på over 12mio skal kunne oneshottes i grift level 30, når man kan holde til lidt af hvert ellers. Der synes jeg, det er sat for drastisk højt med den damage, jailers giver :)
Har du overset:
Monster damage in Greater Rifts level 26 and higher has been reduced ??

Monster damage holdes nu lidt mere tilsvarende den man oplever på t6 selv i Greater Rifts.

jeg synes at vi player mister for maget i damges i forhold til at de næsten ikke røre ved monstrene  det ender nok med at de fleste skal downgrade deres nu værne sværheds grad for at kunne følge med igen eller skal man nok bare satse 100% på season 2 og så ta den der fra ???
Er ikke sikker på hvad du hentyder til, der er ikke rigtig nogen damage nerfs i denne patch.

kan os være jeg har misforstået det men ud fra hva jeg forstår bliver en masse skill,s damges reduceret  så vores total damges falder så ud fra det skal vi nok gå en t-ned og farme de nye item der kommer for igen gå en t-op igen ?

Offline Nemeton

  • Indlæg: 496
  • Køn: Mand
  • Respect: +4
    • Vis profil
  • Battletag:
    Nemeton#1896
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #17 Dato: November 20, 2014, 10:35:29 pm »
0
Når man læser på diablofans om folk på PTR så kan de klarer Grift på noget højere niveau end på live (DH spillere), så meget at de fleste forventer et nerf af PTR versionen.

Offline Xenophon_

  • Indlæg: 399
  • Køn: Mand
  • Respect: +12
    • Vis profil
  • Battletag:
    rekoor#2751
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #18 Dato: November 21, 2014, 12:09:57 am »
0
Camelo, det jeg mener er at folk tænker for meget på hvordan DPS fungerer og ikke den defensive del.

Så derfor vil jeg komme med et forslag efter at have kigget på din DH og ja, det er et defensivt forslag. Jailer er baseret på aktiveringsskade og DOT, dette er effektueret ved hjælp af en immobilize effekt.

Så mit råd til dig er derfor at få noget  crowd control reduction på din DH. Det er min løsning på jailer, nemlig at have CCR på mine chars (eller ice climbers), på min DH er min CCR på 50+%. Jeg tager stadig skade og på de helt høje lvls, som jeg ikke kan nå på solo, der ville jeg måske blive oneshottet, men heldigvis kan jeg spille med andre og enten vælge en char med buffs til deres DH eller andre chars, en CC char eller spille min DH hvis der er nok buff/cc spiller i mit party. CCR virker i øvrigt også på frozen..

Håber dette kan hjælpe jer der spiller DH til ikke at blive nakket konstant, specielt fordi det ikke er godt for nogen i group play når en eller flere bliver nakket ^^

Præcis som pecentra nævner, så bruger jeg også elite dmg red til at undgå rares skade.

Derudover så er der en meget enkelt og simpel løsning på jailer, nemlig countess amuletten. Det er selvfølgelig et valg imellem skade og survivability, hvis man ellers har en countess af nogen art, men ellers må man jo lede efter den. Har selv en del af dem, som man kan se på mine chars.

Personligt gider jeg ikke spille noget der er for nemt og med alle de nerf af mobs og buffs af chars er det ved at nærme sig.
Synes personligt DH M6 er fint som det er og håber de pisser af med deres ændringer da jeg så kan fortsætte med at køre rifts under aftensmaden og jeg skal jo kun bruge en hånd med det build og den klart OP DH klarer jo riften på ingen tid alligevel, så lidt luksus-/doven- dyr er der jo nok i os alle, trods alt. Men ellers gider jeg ik rigtig den char. Fjernede de den helt og lavede en anden char der rent faktisk var værd at spille, så ville jeg klart foretrække dette.

Ps. Min kommentar om DH'ere i sidste indlæg var selvf. ikke rettet mod nogen personligt, men nok snarere et generelt rant baseret på virkelige hændelser og iagtagelser på diverse sites, fora og servere.
« Senest Redigeret: November 21, 2014, 12:33:01 am af Xenophon_ »

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #19 Dato: November 21, 2014, 01:09:50 am »
0
kan os være jeg har misforstået det men ud fra hva jeg forstår bliver en masse skill,s damges reduceret  så vores total damges falder så ud fra det skal vi nok gå en t-ned og farme de nye item der kommer for igen gå en t-op igen ?
Den eneste reelle nerf der kommer er Hydra, som istedet kommer til at få attack speed bonus, og vist skulle tælle mere korrekt med 3 angreb således at alle 3 har din APS og den ikke bare skifter mellem hvilket "hoved" der skyder.

det betyder dog at DPS stiger hvis du har bare en rimelig mængde IAS, men for Firebird build er det ikke så heldigt.

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17099
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #20 Dato: November 21, 2014, 12:18:40 pm »
0
Camelo, det jeg mener er at folk tænker for meget på hvordan DPS fungerer og ikke den defensive del.

Så derfor vil jeg komme med et forslag efter at have kigget på din DH og ja, det er et defensivt forslag. Jailer er baseret på aktiveringsskade og DOT, dette er effektueret ved hjælp af en immobilize effekt.

Så mit råd til dig er derfor at få noget  crowd control reduction på din DH. Det er min løsning på jailer, nemlig at have CCR på mine chars (eller ice climbers), på min DH er min CCR på 50+%. Jeg tager stadig skade og på de helt høje lvls, som jeg ikke kan nå på solo, der ville jeg måske blive oneshottet, men heldigvis kan jeg spille med andre og enten vælge en char med buffs til deres DH eller andre chars, en CC char eller spille min DH hvis der er nok buff/cc spiller i mit party. CCR virker i øvrigt også på frozen..

Nu har jeg ikke længere det omtalte build, da jeg nu kører et halvhjemmebrygget Smoke Screen/Lightning build - toughness på mit nuværende build er ikke-tilstedeværende. Så problemet har jeg egentlig ikke længere.

Og ja, der er skam løsninger på jailer-delen, men at skulle ofre items på det på den måde, synes jeg stadig ikke er sjovt, og ikke helt gennemtænkt - qua mine pointer i mit forrige indlæg.

Jeg er ellers ret sjælden til at brokke mig over spillet, men lige præcis jailer har simpelthen taget meget af spillelysten fra mig i Greater Rifts.

Støtter helt op om dig Camelo. Et uundgåeligt angreb bør ikke være det stærkeste der findes. At molten eksplosion slår så hårdt som den gør er ikke noget problem fordi du har tid nok til at kunne reagere. Jailer derimod kommer pludseligt og ud af det blå. Det ville svare til at Thunderstorm one-shotted dig.

Præcis præcis.
« Senest Redigeret: November 21, 2014, 03:46:14 pm af Camelo »

Offline mcmike

  • Indlæg: 28
  • Køn: Mand
  • Respect: +2
    • Vis profil
  • Battletag:
    NightShade#21817
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #21 Dato: November 21, 2014, 03:30:16 pm »
0
kan os være jeg har misforstået det men ud fra hva jeg forstår bliver en masse skill,s damges reduceret  så vores total damges falder så ud fra det skal vi nok gå en t-ned og farme de nye item der kommer for igen gå en t-op igen ?

Den eneste reelle nerf der kommer er Hydra, som istedet kommer til at få attack speed bonus, og vist skulle tælle mere korrekt med 3 angreb således at alle 3 har din APS og den ikke bare skifter mellem hvilket "hoved" der skyder.

det betyder dog at DPS stiger hvis du har bare en rimelig mængde IAS, men for Firebird build er det ikke så heldigt.


så er det jo osse godt jeg ikke har fuld fire build
har sårn sammen sat det jeg sys er godt og virker best  for mig
selv om jeg gerne vil have en anden hydra stav og den amulet fra season  over til non
men før kunne man bare smide to hydra over for en boss vis det sku være og så stikke af  jeg sys bare ud fra min mening at det er iorden at de falder fordi de skader extrem maget ja men så maget sys jeg heller ikke de skulle falde så maget igen men lad os nu se hvordan det påvirker  vis de skal angribe hurtiger  sys mine angriber hurtig nok os når de skal skifte ratning selv om det er hurtiger og smide 2 nye da de næsten igen ting koster i arcane

du kan tjække mit build her http://eu.battle.net/d3/en/profile/DROPDEAD-2522/hero/18014146

Offline iCoke

  • Indlæg: 6397
  • Køn: Mand
  • You gotta enjoy the little things.
  • Respect: +9
    • Vis profil
  • Battletag:
    iCoke#2903
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #22 Dato: November 21, 2014, 04:58:53 pm »
+1
Jailer er f***ing broken i GR 35+. Basta!

Hvis man løber ind i en blå pack med de der 3 - 4 eller 5 elite så kan de skyde jailer af næsten konstant. Nogen gange burster de bare jailer 5 gange i træk = instant death (noget lette hvis det er en gul pack, hvor kun "den gule" kan kaste jailer). Virkelig OP når man ingen chance har for at dodge det. Jeg har godt nok Spirit Walk som WD, men det virker jo kun første gang, hvis jeg er hurtig nok til at nå at kaste det. Næste gang de kaster det er den højest sandsynligt på cooldown.
Har pakken så også lige mortar og/eller thunderstorm = GG/waste of time/nu-dør-jeg-20-gange-før-jeg-kan-dræbe-denne-pack. ;D

Haha, lige et lille surt opstød fra mig af. Ad hvor kan det bare ødelægge min spille lyst at bruge måske 10 - 15 minutter på et grift 35+ fordi man dør 100 gange og skal løbe så meget, fordi man selvfølge dør langt inde i et rift (bliver lækkert at kunne resurrect ved corpse i næste patch). Nej, selvfølgelig skal det heller ikke være piece of cake at klare høje rifts, men det er vel kun fair at man har en chance? :)

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17099
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #23 Dato: November 21, 2014, 05:16:52 pm »
0

Haha, lige et lille surt opstød fra mig af. Ad hvor kan det bare ødelægge min spille lyst at bruge måske 10 - 15 minutter på et grift 35+ fordi man dør 100 gange og skal løbe så meget, fordi man selvfølge dør langt inde i et rift (bliver lækkert at kunne resurrect ved corpse i næste patch). Nej, selvfølgelig skal det heller ikke være piece of cake at klare høje rifts, men det er vel kun fair at man har en chance? :)

Haha, præcis, iCoke. Det lyder til, at vi deler frustrationerne ret ens ;D

Offline Rosewizard

  • Indlæg: 169
  • Køn: Mand
  • Respect: +1
    • Vis profil
  • Battletag:
    Rosewizard#2676
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #24 Dato: November 21, 2014, 05:43:06 pm »
0
Jailer er f***ing broken i GR 35+. Basta!

Hvis man løber ind i en blå pack med de der 3 - 4 eller 5 elite så kan de skyde jailer af næsten konstant. Nogen gange burster de bare jailer 5 gange i træk = instant death (noget lette hvis det er en gul pack, hvor kun "den gule" kan kaste jailer). Virkelig OP når man ingen chance har for at dodge det. Jeg har godt nok Spirit Walk som WD, men det virker jo kun første gang, hvis jeg er hurtig nok til at nå at kaste det. Næste gang de kaster det er den højest sandsynligt på cooldown.

Præcis!
Wiz. har passiven illusionist, der resetter cooldown på teleport. Så når man bliver ramt af jailer flere gange i træk, kan man teleportere væk hver gang. Men ved DH og WD mangler man noget lignende.

Offline Xenophon_

  • Indlæg: 399
  • Køn: Mand
  • Respect: +12
    • Vis profil
  • Battletag:
    rekoor#2751
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #25 Dato: November 21, 2014, 07:09:49 pm »
0
Så synes jeg også de skal fjerne stun fra de der træls stun bæster, så dør man heller ikke fordi man intet kan gøre der. Fjern teleport fra mobs også, så man kan løbe væk fra dem og lade pets blokere dem, måske fjerne fire og poison dmg, vel egentlig resten også for det er så træls at skulle bruge sin potions, så kan de også fjerne potions helt fra spillet, de er så træls at samle op.. måske de bare skulle lade mobs spawn inde i midten af et map og stå helt stille, så dør man ikke, med mindre selvfølgelig de har vortex. ja ok, fjern vortex også...

Offline BirdDog

  • Indlæg: 78
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    BirdDog#2991
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #26 Dato: November 21, 2014, 07:54:21 pm »
0
så har de lavet ydligere ændringer til DH og M6 sættet

Finally, we've already got some additional changes pending for the Embodiment of the Marauder. It’s great to see that players are enjoying the more active gameplay of this redesign, and we want to further shift the source of damage from your Sentries to your Demon Hunter. To accomplish this, the set bonus order is being shifted around and retuned. Bear in mind that tuning on the exact number values will likely continue through the PTR and are not yet final.

Here's our latest anticipated changes, which will be coming to the next PTR patch:
2 Piece Bonus
Companion calls all companions to your side.
4 Piece Bonus
Sentries cast your Hatred spender when you do.
6 Piece Bonus
Your generators, Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, and Cluster Arrow deal 100% increased damage for every active Sentry.
This should bring the set's damage potential closer to what it currently provides on live, if not a bit better. Once again, thank you for your ongoing diligence in PTR testing!.
------------------------------
Does this mean that only our shots are buffed by 100% for every sentry, or also the shots of these sentries?
Good question! This set bonus applies only to your shots, not the shots fired by Sentries.

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #27 Dato: November 21, 2014, 08:18:13 pm »
0
så er det jo osse godt jeg ikke har fuld fire build
har sårn sammen sat det jeg sys er godt og virker best  for mig
selv om jeg gerne vil have en anden hydra stav og den amulet fra season  over til non
men før kunne man bare smide to hydra over for en boss vis det sku være og så stikke af  jeg sys bare ud fra min mening at det er iorden at de falder fordi de skader extrem maget ja men så maget sys jeg heller ikke de skulle falde så maget igen men lad os nu se hvordan det påvirker  vis de skal angribe hurtiger  sys mine angriber hurtig nok os når de skal skifte ratning selv om det er hurtiger og smide 2 nye da de næsten igen ting koster i arcane

du kan tjække mit build her http://eu.battle.net/d3/en/profile/DROPDEAD-2522/hero/18014146

Der er kun at se på hvordan ændringerne vil påvirke dit build - umiddelbart synes jeg at se du godt kunne bruge attack speed nu - du kan evt downloade PTR og prøve at logge ind der og få en fornemmelse af hvad ændringerne betyder :) Men ja det vigtigste er at holde sig til noget man også finde sjovt at spille med og så ellers håbe på et snarligt buff når det ikke er et build der helt holder til t6 endnu.

Jailer er f***ing broken i GR 35+. Basta!

Hvis man løber ind i en blå pack med de der 3 - 4 eller 5 elite så kan de skyde jailer af næsten konstant. Nogen gange burster de bare jailer 5 gange i træk = instant death (noget lette hvis det er en gul pack, hvor kun "den gule" kan kaste jailer). Virkelig OP når man ingen chance har for at dodge det. Jeg har godt nok Spirit Walk som WD, men det virker jo kun første gang, hvis jeg er hurtig nok til at nå at kaste det. Næste gang de kaster det er den højest sandsynligt på cooldown.
Har pakken så også lige mortar og/eller thunderstorm = GG/waste of time/nu-dør-jeg-20-gange-før-jeg-kan-dræbe-denne-pack. ;D

Haha, lige et lille surt opstød fra mig af. Ad hvor kan det bare ødelægge min spille lyst at bruge måske 10 - 15 minutter på et grift 35+ fordi man dør 100 gange og skal løbe så meget, fordi man selvfølge dør langt inde i et rift (bliver lækkert at kunne resurrect ved corpse i næste patch). Nej, selvfølgelig skal det heller ikke være piece of cake at klare høje rifts, men det er vel kun fair at man har en chance? :)

God rant, giver lige +1 for det :D

Så synes jeg også de skal fjerne stun fra de der træls stun bæster, så dør man heller ikke fordi man intet kan gøre der.

Hoppe dyr (eller Punisher som de hedder) har fået deres hoppe radius og stun tid reduceret - det står i patch notes under monstre ;)

En ting der dog ikke lige står er at Corvetous Shen og Myriam har flyttet sig i akt 1 så de nu står mere tæt - hvis I fanger noget fra PTR vil I kunne se at de nu står mellem Cains hus og ham healeren i hvilket übers ligger inde (kan ikke lige huske navnet).
Så nu slipper vi snart for at løbe Tristram rundt for at lave gems og ændre items :)

Offline mcmike

  • Indlæg: 28
  • Køn: Mand
  • Respect: +2
    • Vis profil
  • Battletag:
    NightShade#21817
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #28 Dato: November 21, 2014, 09:10:47 pm »
0
så er det jo osse godt jeg ikke har fuld fire build
har sårn sammen sat det jeg sys er godt og virker best  for mig
selv om jeg gerne vil have en anden hydra stav og den amulet fra season  over til non
men før kunne man bare smide to hydra over for en boss vis det sku være og så stikke af  jeg sys bare ud fra min mening at det er iorden at de falder fordi de skader extrem maget ja men så maget sys jeg heller ikke de skulle falde så maget igen men lad os nu se hvordan det påvirker  vis de skal angribe hurtiger  sys mine angriber hurtig nok os når de skal skifte ratning selv om det er hurtiger og smide 2 nye da de næsten igen ting koster i arcane

du kan tjække mit build her http://eu.battle.net/d3/en/profile/DROPDEAD-2522/hero/18014146

Der er kun at se på hvordan ændringerne vil påvirke dit build - umiddelbart synes jeg at se du godt kunne bruge attack speed nu - du kan evt downloade PTR og prøve at logge ind der og få en fornemmelse af hvad ændringerne betyder :) Men ja det vigtigste er at holde sig til noget man også finde sjovt at spille med og så ellers håbe på et snarligt buff når det ikke er et build der helt holder til t6 endnu.

[
så er det jo osse godt jeg ikke har fuld fire build
har sårn sammen sat det jeg sys er godt og virker best  for mig
selv om jeg gerne vil have en anden hydra stav og den amulet fra season  over til non
men før kunne man bare smide to hydra over for en boss vis det sku være og så stikke af  jeg sys bare ud fra min mening at det er iorden at de falder fordi de skader extrem maget ja men så maget sys jeg heller ikke de skulle falde så maget igen men lad os nu se hvordan det påvirker  vis de skal angribe hurtiger  sys mine angriber hurtig nok os når de skal skifte ratning selv om det er hurtiger og smide 2 nye da de næsten igen ting koster i arcane

du kan tjække mit build her http://eu.battle.net/d3/en/profile/DROPDEAD-2522/hero/18014146

Der er kun at se på hvordan ændringerne vil påvirke dit build - umiddelbart synes jeg at se du godt kunne bruge attack speed nu - du kan evt downloade PTR og prøve at logge ind der og få en fornemmelse af hvad ændringerne betyder :) Men ja det vigtigste er at holde sig til noget man også finde sjovt at spille med og så ellers håbe på et snarligt buff når det ikke er et build der helt holder til t6 endnu.

sys ellers 1,3mil for en wizard er ok for en wizard og sys selv at t6 køre fint i solo og party  men sefølig i split gård det ikk så stærkt og vis man rammer en dh party eller monk så er jeg over 1,5  sys heller ikke jeg finder noget der er bedre af item en det jeg har  og gider ikke rigtig ptr gjorde det nogle gange og så finder man noget epick men det kommer ikke med over til almid igen og alle de pg level sys lidt der spild af tid min mening


Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Patch 2.1.2 PTR - nu online! Se patch notes her
« Svar #29 Dato: November 21, 2014, 10:32:40 pm »
0
sys ellers 1,3mil for en wizard er ok for en wizard og sys selv at t6 køre fint i solo og party  men sefølig i split gård det ikk så stærkt og vis man rammer en dh party eller monk så er jeg over 1,5  sys heller ikke jeg finder noget der er bedre af item en det jeg har  og gider ikke rigtig ptr gjorde det nogle gange og så finder man noget epick men det kommer ikke med over til almid igen og alle de pg level sys lidt der spild af tid min mening
Har det selv på samme måde, har dog taget et kort kig på tingene og set lidt an på de nye gems. Det hjælper lidt at være på forkant med tingene jo :)

Resten må komme når patchen bliver udgivet og season 2 begynder - forhåbentligt omkring nytår :)

 


* Medlemmer Online

Sv: Season 21 starter 3/7 af Lars
[Juni 24, 2020, 11:38:45 am]


Sv: Season 21 starter 3/7 af nevorak
[Juni 23, 2020, 10:54:55 pm]


Season 21 starter 3/7 af mads-wm3
[Juni 23, 2020, 06:09:10 pm]


Sv: Piranhas vs Big bad woodoo af MonsterPool
[April 22, 2020, 10:09:58 pm]


Sv: Piranhas vs Big bad woodoo af frisser
[April 21, 2020, 02:47:56 pm]

Refresh History  full_page
  • mads-wm3: Av av... Kan godt lide at du mistede to, og så tænkte "alle gode gange tre" :P
    Juni 29, 2020, 12:38:44 am
  • frisser: Skulle nok ikke have spillet D2 i dag. Foreløbig kostet 3 karakterer. Herligt!
    Juni 28, 2020, 10:41:27 am
  • Kimusen: Season 20 slutter søndag d.21/6 kl 17.00 :)
    Juni 18, 2020, 08:42:36 pm
  • Kimusen: 2.6.9 PTR'en starter d.21/5 :)
    Maj 15, 2020, 10:42:41 pm
  • Kimusen: Patch 2.6.8 er live :)
    Marts 04, 2020, 12:14:01 am
  • Kimusen: Season 20 starter d.13/3 kl 17.00 :)
    Februar 29, 2020, 11:40:56 am
  • Kimusen: PTR'en er live :)
    Februar 07, 2020, 12:15:13 am