Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

* Random Quotes

"What I kill, stays dead!"
- Assassin, efter at have dræbt Blood Raven

Forfatter Emne: Store ændringer i Skill og Rune systemet!  (Læst 17590 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Rage

  • Indlæg: 466
  • Køn: Mand
  • Danny
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #30 Dato: Februar 19, 2012, 05:25:01 pm »
0
Jeg hopper på med Barb igen nu - skal lige se hans runer. :)

So much blood !!
Det streamer perfekt hos mig lige nu.

Offline Angstskrig

  • Lord of Cookies
  • Indlæg: 3691
  • Køn: Mand
  • C#
  • Respect: +1
    • Vis profil
  • Battletag:
    Angstskrig#2687
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #31 Dato: Februar 19, 2012, 07:59:14 pm »
0
Det kørte godt efter jeg fik det vist i windowed maximized. Jeg ved ikke, om jeg bare skal lave nogle korte videoer, som vider runerne - de er sikkert allerede på eu.battle.net, så jeg overvejer, hvor meget det vil gøre.

Det der sikkert i stedet er sjovt, er snakken om, hvilke runer folk vil bruge. I betaen når man så vidt jeg kunne se at bruge 3 runer og vist kun en pr skill. Men de få jeg prøvede gør faktisk en god forskel - især Arcane Blast/Bolt - den er feeeee.

Offline gronsk

  • Indlæg: 71
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #32 Dato: Februar 19, 2012, 08:16:47 pm »
0
ja det var super cool tak for det  :D
Gronsk#2368

Offline Rage

  • Indlæg: 466
  • Køn: Mand
  • Danny
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #33 Dato: Februar 19, 2012, 08:17:53 pm »
0
Det kørte godt efter jeg fik det vist i windowed maximized. Jeg ved ikke, om jeg bare skal lave nogle korte videoer, som vider runerne - de er sikkert allerede på eu.battle.net, så jeg overvejer, hvor meget det vil gøre.


Lav du gerne nogle video'er på dansk .. en dansk Force ^^
Smid dem herind og andre forums. :)
Tho .. less gold grinding, more straight action  8)

Offline Salle

  • Indlæg: 576
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #34 Dato: Februar 19, 2012, 08:23:09 pm »
0
Her et link til dem som har lyst til at kigge lidt nærmere på Witch Doctor runes og de forskellige effekter.


http://www.blizzplanet.com/blog/comments/diablo-iii-beta-patch-13-witch-doctor-runes
BattleTag: Salle#2496

Offline SirSoren

  • Indlæg: 951
  • Køn: Mand
  • Chief Justice of the supreme court
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #35 Dato: Februar 19, 2012, 08:25:07 pm »
0
Det kørte godt efter jeg fik det vist i windowed maximized. Jeg ved ikke, om jeg bare skal lave nogle korte videoer, som vider runerne - de er sikkert allerede på eu.battle.net, så jeg overvejer, hvor meget det vil gøre.

Det der sikkert i stedet er sjovt, er snakken om, hvilke runer folk vil bruge. I betaen når man så vidt jeg kunne se at bruge 3 runer og vist kun en pr skill. Men de få jeg prøvede gør faktisk en god forskel - især Arcane Blast/Bolt - den er feeeee.

tak for streaming i dag


Hvis du er i tvivl så spørg Jakob:
http://hvadsigerjakob.dk/

Offline Laursen

  • Indlæg: 204
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #36 Dato: Februar 19, 2012, 10:07:23 pm »
0
Tak for streamen angstskrig, sidder og ser vod'en nu:)

Alt i alt syntes jeg at det er nogle rigtig fede ændringer, fedt at have noget at glæde sig til imellem lvl 30 og 60 :)

Jeg kan ikke rigtig forstå alle de sure miner der er rundt omkring på nettet, der vil jo stadig være mindst lige så meget item hunt som der var i d2?, det er nok bare folk der lige har vænnet sig til tanken om det gamle rune-system. Interface delen virker også umiddelbart nice, dog lidt kluntet hvis man bruger "Elective Mode" som jeg nok må indrømmet at jeg tror at jeg selv og de fleste andre kommer til at bruge.
Battle Tag: Laursen#1953

Offline KanedaSyndrome

  • Indlæg: 111
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #37 Dato: Februar 19, 2012, 10:55:57 pm »
0
Tak for streamen angstskrig, sidder og ser vod'en nu:)

Alt i alt syntes jeg at det er nogle rigtig fede ændringer, fedt at have noget at glæde sig til imellem lvl 30 og 60 :)

Jeg kan ikke rigtig forstå alle de sure miner der er rundt omkring på nettet, der vil jo stadig være mindst lige så meget item hunt som der var i d2?, det er nok bare folk der lige har vænnet sig til tanken om det gamle rune-system. Interface delen virker også umiddelbart nice, dog lidt kluntet hvis man bruger "Elective Mode" som jeg nok må indrømmet at jeg tror at jeg selv og de fleste andre kommer til at bruge.

Kan godt forstå folk er lidt nervøse/skeptiske, der er blevet fjernet en del item hunt fra de oprindeligt tænkte system, så nu er vi down til items only, håber det er nok tl at holde os addicted, selv jeg er lidt ærgelig over at de var nødt til at afskaffe physical runes, men nu må vi se hvordan det bliver..

Jeg er bare generelt imod alt der casualizer og gør spil lettere.

Offline SirSoren

  • Indlæg: 951
  • Køn: Mand
  • Chief Justice of the supreme court
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #38 Dato: Februar 19, 2012, 11:06:35 pm »
0
jeg smider lige et link til en film med barb

Diablo 3 Beta - Barbarian Skill Runes


Hvis du er i tvivl så spørg Jakob:
http://hvadsigerjakob.dk/

Offline Salle

  • Indlæg: 576
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #39 Dato: Februar 19, 2012, 11:09:31 pm »
0
Tak for streamen angstskrig, sidder og ser vod'en nu:)

Alt i alt syntes jeg at det er nogle rigtig fede ændringer, fedt at have noget at glæde sig til imellem lvl 30 og 60 :)

Jeg kan ikke rigtig forstå alle de sure miner der er rundt omkring på nettet, der vil jo stadig være mindst lige så meget item hunt som der var i d2?, det er nok bare folk der lige har vænnet sig til tanken om det gamle rune-system. Interface delen virker også umiddelbart nice, dog lidt kluntet hvis man bruger "Elective Mode" som jeg nok må indrømmet at jeg tror at jeg selv og de fleste andre kommer til at bruge.

Kan godt forstå folk er lidt nervøse/skeptiske, der er blevet fjernet en del item hunt fra de oprindeligt tænkte system, så nu er vi down til items only, håber det er nok tl at holde os addicted, selv jeg er lidt ærgelig over at de var nødt til at afskaffe physical runes, men nu må vi se hvordan det bliver..

Jeg er bare generelt imod alt der casualizer og gør spil lettere.

Kan godt følge din tankegang. Havde også glædet mig til at på hardcore mods'ne at kunne have brugt min tid på at loote efter high lvl Runestones og muligvis have tjent penge på sælge dem.
 Men på den anden hånd så tænker jeg bar at vha. rune effects så behøver jeg ikke længere loote efter High lvl Runestones men i stedet for kan fokusere på at finde de fede items.
Og tænkte også at på et eller andet tidspunkt så hvis de havde beholdt runesstones så ville folk alligevel købe dem over auction house(er dog i tvivl om at man ville have haft mulighed for at kunne sætte runesstones på auktion).
Dermed ville folk have dem og hvad er så det næste man vil gøre? Det er jo med sine runesstones at bruge sine bedre skills til at loote efter bedre items på de sværere Hardcore mods?
Og det giver i følge mine øjne en spiller lyst til at blive ved med stige i lvl fordi der vil være flere gevinster ved at komme i højere lvl vha runes og derefter fokusere på finde fede items men stadigvæk med følelsen af customization af ens char og build.
BattleTag: Salle#2496

Offline KanedaSyndrome

  • Indlæg: 111
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #40 Dato: Februar 19, 2012, 11:14:41 pm »
0
Tak for streamen angstskrig, sidder og ser vod'en nu:)

Alt i alt syntes jeg at det er nogle rigtig fede ændringer, fedt at have noget at glæde sig til imellem lvl 30 og 60 :)

Jeg kan ikke rigtig forstå alle de sure miner der er rundt omkring på nettet, der vil jo stadig være mindst lige så meget item hunt som der var i d2?, det er nok bare folk der lige har vænnet sig til tanken om det gamle rune-system. Interface delen virker også umiddelbart nice, dog lidt kluntet hvis man bruger "Elective Mode" som jeg nok må indrømmet at jeg tror at jeg selv og de fleste andre kommer til at bruge.

Kan godt forstå folk er lidt nervøse/skeptiske, der er blevet fjernet en del item hunt fra de oprindeligt tænkte system, så nu er vi down til items only, håber det er nok tl at holde os addicted, selv jeg er lidt ærgelig over at de var nødt til at afskaffe physical runes, men nu må vi se hvordan det bliver..

Jeg er bare generelt imod alt der casualizer og gør spil lettere.

Kan godt følge din tankegang. Havde også glædet mig til at på hardcore mods'ne at kunne have brugt min tid på at loote efter high lvl Runestones og muligvis have tjent penge på sælge dem.
 Men på den anden hånd så tænker jeg bar at vha. rune effects så behøver jeg ikke længere loote efter High lvl Runestones men i stedet for kan fokusere på at finde de fede items.
Og tænkte også at på et eller andet tidspunkt så hvis de havde beholdt runesstones så ville folk alligevel købe dem over auction house(er dog i tvivl om at man ville have haft mulighed for at kunne sætte runesstones på auktion).
Dermed ville folk have dem og hvad er så det næste man vil gøre? Det er jo med sine runesstones at bruge sine bedre skills til at loote efter bedre items på de sværere Hardcore mods?
Og det giver i følge mine øjne en spiller lyst til at blive ved med stige i lvl fordi der vil være flere gevinster ved at komme i højere lvl vha runes og derefter fokusere på finde fede items men stadigvæk med følelsen af customization af ens char og build.

Kan du godt have ret i, og i sidste ende, så var Diablo 1 super addicting (hvis man var en af dem der spillede det), og der er vel stadig gems med i spillet går jeg udfra? Så det er vel lidt ligesom vanilla Diablo 2, så der er helt sikkert nok at lave, Blizzard ville jo ikke release it flat gameplay.. Det er bare noget af en omvæltning og man skal lige vende sig til tanken om det.


Med hensyn til den video, hvor der er en skillrune der giver en chance for at monstre dropper extra loot, hmm, gad vide om det er en god idé, jeg kan forestille mig at magic finders nu vil rolle barbarians og super abuse det shout med den skill rune i for mere loot..

Offline Salle

  • Indlæg: 576
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #41 Dato: Februar 19, 2012, 11:24:43 pm »
0
Citér
Med hensyn til den video, hvor der er en skillrune der giver en chance for at monstre dropper extra loot, hmm, gad vide om det er en god idé, jeg kan forestille mig at magic finders nu vil rolle barbarians og super abuse det shout med den skill rune i for mere loot..

Ja men tænker lidt, den giver jo ikke ekstra magic find gør den? Den giver jo bare mere treasue altså det kunne også være gold osv. ?
Men tror du ikke der ville være items i D3 der måske kunne give mere magic find og drops i samme stil som den skill og muligvis mere ?
« Senest Redigeret: Februar 19, 2012, 11:30:18 pm af Salle »
BattleTag: Salle#2496

Offline Laursen

  • Indlæg: 204
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #42 Dato: Februar 19, 2012, 11:35:12 pm »
0
Tak for streamen angstskrig, sidder og ser vod'en nu:)

Alt i alt syntes jeg at det er nogle rigtig fede ændringer, fedt at have noget at glæde sig til imellem lvl 30 og 60 :)

Jeg kan ikke rigtig forstå alle de sure miner der er rundt omkring på nettet, der vil jo stadig være mindst lige så meget item hunt som der var i d2?, det er nok bare folk der lige har vænnet sig til tanken om det gamle rune-system. Interface delen virker også umiddelbart nice, dog lidt kluntet hvis man bruger "Elective Mode" som jeg nok må indrømmet at jeg tror at jeg selv og de fleste andre kommer til at bruge.

Kan godt forstå folk er lidt nervøse/skeptiske, der er blevet fjernet en del item hunt fra de oprindeligt tænkte system, så nu er vi down til items only, håber det er nok tl at holde os addicted, selv jeg er lidt ærgelig over at de var nødt til at afskaffe physical runes, men nu må vi se hvordan det bliver..

Jeg er bare generelt imod alt der casualizer og gør spil lettere.

Kan godt følge din tankegang. Havde også glædet mig til at på hardcore mods'ne at kunne have brugt min tid på at loote efter high lvl Runestones og muligvis have tjent penge på sælge dem.
 Men på den anden hånd så tænker jeg bar at vha. rune effects så behøver jeg ikke længere loote efter High lvl Runestones men i stedet for kan fokusere på at finde de fede items.
Og tænkte også at på et eller andet tidspunkt så hvis de havde beholdt runesstones så ville folk alligevel købe dem over auction house(er dog i tvivl om at man ville have haft mulighed for at kunne sætte runesstones på auktion).
Dermed ville folk have dem og hvad er så det næste man vil gøre? Det er jo med sine runesstones at bruge sine bedre skills til at loote efter bedre items på de sværere Hardcore mods?
Og det giver i følge mine øjne en spiller lyst til at blive ved med stige i lvl fordi der vil være flere gevinster ved at komme i højere lvl vha runes og derefter fokusere på finde fede items men stadigvæk med følelsen af customization af ens char og build.

Kan du godt have ret i, og i sidste ende, så var Diablo 1 super addicting (hvis man var en af dem der spillede det), og der er vel stadig gems med i spillet går jeg udfra? Så det er vel lidt ligesom vanilla Diablo 2, så der er helt sikkert nok at lave, Blizzard ville jo ikke release it flat gameplay.. Det er bare noget af en omvæltning og man skal lige vende sig til tanken om det.


Med hensyn til den video, hvor der er en skillrune der giver en chance for at monstre dropper extra loot, hmm, gad vide om det er en god idé, jeg kan forestille mig at magic finders nu vil rolle barbarians og super abuse det shout med den skill rune i for mere loot..

Kan godt følge dig KanedaSyndrome, men jeg må sige at jeg er enig med Salle. Det er en tanke folk har i hovedet og nu handler det bare om at komme igang med at spille, så tror jeg at man vil glemme det og se hvor lidt effekt det gamle system virkelig ville have haft på sigt. Samtidig tror jeg nok der skal blive behov for rigtig meget item hunt ift. inferno :)
Battle Tag: Laursen#1953

Offline trolli

  • Indlæg: 111
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #43 Dato: Februar 19, 2012, 11:38:25 pm »
0
Jeg synes kun det er positivt med de nye runer. Det at man bliver "presset" eller får mulighed for at prøve dem alle, er genialt. Det at man ikke skal afsætte plads i bags til runer fordi man lige vil prøve noget nyt eller lige skal pvpe. Også set ud fra at man ikke behøver at farme for at få den perfekte runesynes jeg er meget positivt.

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #44 Dato: Februar 20, 2012, 07:44:08 am »
0
Bryder mig ikke om systemet.. Det fjerner en hvis grad af frihed mellem hvilke skills man kan vælge da nogle skills er låst til bestemte pladser, og når du først har valgt en skill til den plads så kan du ikke få nogen af de andre.. Du kan ikke selv vælge hvilke knapper der bruger hvilke skills.. Rune oplåsningen er dog en en smart idé..

Hurtigt eksempel lige: Barbarian kan ikke have både Cleave og Bash på samme tid da de skal ligge på venste museknap.

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 496
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm
  • DonBonzini: Jeps, kan downloades nu
    September 22, 2021, 09:33:16 pm