Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

* Random Quotes

"Stop! The beast contained herein shall not be set free! Not even by you! "
- Tyrael, da Diablo vil befri Baal i Tomb of Tal Rasha

Forfatter Emne: Rygter: Diablo 3 udgives i november  (Læst 4251 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17139
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Rygter: Diablo 3 udgives i november
« Dato: Juli 05, 2011, 06:53:10 pm »
0
Rygter, snak i krogene, og fjer der bliver høns; Diablo 3 er nok et af de mest ventede spil i moderne tid og tidligere har vi set, hvordan dette har resulteret i, at der optræder falske Diablo 3-udgivelsesdatoer (desværre sjældent angivet som gætværk) på eksempelvis spilsider, der lever af at sælge.

Nu er der kommet endnu et rygte i vælten. Det stammer fra gotgame.com, der hævder at have hørt fra en insiderkilde i Blizzard, at spilmastodonten vil udgive Diablo 3 i november 2011. Ja, nemlig. I år!

Citér
Despite Activision-Blizzard’s legendary reputation for secrecy, humans are social creatures, and the juicy content of some fortuitous conversations have made their way to GotGame. An inside source has revealed that Activision-Blizzard is pushing to release Diablo 3 by NOVEMBER OF THIS YEAR, and has employees working from  9am – 2am daily to finish polishing content.  It has long been rumored that D3 would be released by the end of this year, though Activision-Blizzard has inexplicitly denied this by excluding Diablo 3 from this years listed releases. This is typical of the company’s dedication to polish and finalization before officially announcing releases. Still, I hope this true and I can’t wait to play it in November, if not later.

http://gotgame.com/2011/07/03/rumor-diablo-3-comes-out-this-year/


Har vi ikke hørt noget lignende før? Jeg tror det. Ikke desto mindre må vi selvfølgelig vente og se, hvad der sker de næste par måneder, hvor vi sandsynligvis har en beta i vente (læs denne beta-nyhed, hvor 2. august lyder som en dato, vi alle skal se frem til.)

Det er om end ikke andet en interessant (og lidt sjov) tanke at forestille sig Blizzards ansatte være under pisken i denne periode med arbejdstider fra morgen til aften. Hvad vil det føre til? Vil vi se Diablo 3 i 2011 alligevel? Er der en pisk involveret i slavearbejdet fra 9am til 2am? Er der nogen, der svinger den? Og er den i så fald ni-halet?
« Senest Redigeret: Juli 05, 2011, 07:14:27 pm af Camelo »

Offline frisser

  • Indlæg: 4629
  • Køn: Mand
  • Respect: +12
    • Vis profil
  • Battletag:
    frisser#2553
Sv: Rygter: Diablo 3 udgives i november
« Svar #1 Dato: Juli 05, 2011, 07:07:17 pm »
0
Hvis nu leger med tanken om at det er rigtig, hvem kom så tættes på udgivelsens datoen.
Tænker på den lille gætteleg vi havde omkring hvornår D3 skulle udkomme.
Jeg forebeholder mig retten til at være fuldstændig forkert på den.
Livet er for kort til forretter. Spis altid desserten først.
Truckfører af Guds nåde og andres forundring.

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17139
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Sv: Rygter: Diablo 3 udgives i november
« Svar #2 Dato: Juli 05, 2011, 07:07:42 pm »
0
Det kan du jo finde ud af ved at finde tråden ;)

/edit

Nu fandt jeg det for dig http://diablo3x.dk/index.php?topic=1454.msg27699#msg27699
« Senest Redigeret: Juli 05, 2011, 07:29:46 pm af Camelo »

Offline Nilsson.

  • Ægte Guitar Hero!
  • Indlæg: 1273
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Rygter: Diablo 3 udgives i november
« Svar #3 Dato: Juli 07, 2011, 11:57:45 am »
0
Jeg håber da ikke at det får konsekvenser for kvaliteten, spil der bliver 'rushed' mod udgivelse er ofte fyldt med bugs og sjældent helt finpudset...

Personlige ser jeg hellere en forårs release i 2012 end at det bliver skubbet ud af døren for tidligt, jeg har så uretfærdigt høje forventninger til diablo 3 og jeg ville være meget ærgeligt hvis de sidste par måneder her hvor de skynder sig sådan, kommer til at kunne mærkes.

Offline Angstskrig

  • Lord of Cookies
  • Indlæg: 3691
  • Køn: Mand
  • C#
  • Respect: +1
    • Vis profil
  • Battletag:
    Angstskrig#2687
Sv: Rygter: Diablo 3 udgives i november
« Svar #4 Dato: Juli 07, 2011, 12:23:37 pm »
0
Jeg er som så enig, men efter så mange år i udvikling er det sq på tide, at vi får D3. Det skal være virkelig ringe, for at jeg ikke fordyber mig i det. Virkelig uhyggeligt direkte møgringe.

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17139
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Sv: Rygter: Diablo 3 udgives i november
« Svar #5 Dato: Juli 07, 2011, 01:15:23 pm »
0
Jeg håber da ikke at det får konsekvenser for kvaliteten, spil der bliver 'rushed' mod udgivelse er ofte fyldt med bugs og sjældent helt finpudset...

Personlige ser jeg hellere en forårs release i 2012 end at det bliver skubbet ud af døren for tidligt, jeg har så uretfærdigt høje forventninger til diablo 3 og jeg ville være meget ærgeligt hvis de sidste par måneder her hvor de skynder sig sådan, kommer til at kunne mærkes.

Jeg troede, du havde så stor tiltro til Blizzard, at det ikke ville bekymre dig ;)

Men jeg er enig. Det skal da helst ikke gå ud over kvaliteten.

Offline Nilsson.

  • Ægte Guitar Hero!
  • Indlæg: 1273
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Rygter: Diablo 3 udgives i november
« Svar #6 Dato: Juli 07, 2011, 04:11:34 pm »
0
Jeg håber da ikke at det får konsekvenser for kvaliteten, spil der bliver 'rushed' mod udgivelse er ofte fyldt med bugs og sjældent helt finpudset...

Personlige ser jeg hellere en forårs release i 2012 end at det bliver skubbet ud af døren for tidligt, jeg har så uretfærdigt høje forventninger til diablo 3 og jeg ville være meget ærgeligt hvis de sidste par måneder her hvor de skynder sig sådan, kommer til at kunne mærkes.

Jeg troede, du havde så stor tiltro til Blizzard, at det ikke ville bekymre dig ;)

Men jeg er enig. Det skal da helst ikke gå ud over kvaliteten.

Det har jeg, men så snart en publisher (her activision) begynde at blande sig og 'presser på' for en snarlig udgivelse, har udviklerne sjældent noget at sige hvorfor de ofte bliver nødt til at at skære lidt om hjørner og hoppe over nogle ting.. Jeg håber ikk det kommer til at betyde noget!

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Rygter: Diablo 3 udgives i november
« Svar #7 Dato: Juli 11, 2011, 05:43:51 pm »
0
Store selskab er nogle bøller...
Jeg tror dog bare at det er fordi at Blizzard stadig virkelig gerne vil have det ud i år at de går og siger til deres ansatte at de skal være klar til november..

er jeg den eneste der lidt føler at grunden til at de er så lang tid om at lave D3 og blive færdige er at de bruger for meget tid¨på at spille? ;D

Offline Nilsson.

  • Ægte Guitar Hero!
  • Indlæg: 1273
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Rygter: Diablo 3 udgives i november
« Svar #8 Dato: Juli 16, 2011, 08:15:05 pm »
0
Store selskab er nogle bøller...
Jeg tror dog bare at det er fordi at Blizzard stadig virkelig gerne vil have det ud i år at de går og siger til deres ansatte at de skal være klar til november..

er jeg den eneste der lidt føler at grunden til at de er så lang tid om at lave D3 og blive færdige er at de bruger for meget tid¨på at spille? ;D


Lad os håbe det er derfor :P Så må spillet jo være awesome hvis udviklerne ikke kan holde fingrene fra det!

Offline Angstskrig

  • Lord of Cookies
  • Indlæg: 3691
  • Køn: Mand
  • C#
  • Respect: +1
    • Vis profil
  • Battletag:
    Angstskrig#2687
Sv: Rygter: Diablo 3 udgives i november
« Svar #9 Dato: Juli 16, 2011, 10:51:56 pm »
0
Betaen er faktisk rigtig fed at spille..................................... har jeg hørt.  ;D

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Rygter: Diablo 3 udgives i november
« Svar #10 Dato: Juli 16, 2011, 11:05:35 pm »
0
Jeg holder på at det er derfor det trækker ud :D

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 633
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm
  • DonBonzini: Jeps, kan downloades nu
    September 22, 2021, 09:33:16 pm