0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Despite Activision-Blizzard’s legendary reputation for secrecy, humans are social creatures, and the juicy content of some fortuitous conversations have made their way to GotGame. An inside source has revealed that Activision-Blizzard is pushing to release Diablo 3 by NOVEMBER OF THIS YEAR, and has employees working from 9am – 2am daily to finish polishing content. It has long been rumored that D3 would be released by the end of this year, though Activision-Blizzard has inexplicitly denied this by excluding Diablo 3 from this years listed releases. This is typical of the company’s dedication to polish and finalization before officially announcing releases. Still, I hope this true and I can’t wait to play it in November, if not later.http://gotgame.com/2011/07/03/rumor-diablo-3-comes-out-this-year/
Jeg håber da ikke at det får konsekvenser for kvaliteten, spil der bliver 'rushed' mod udgivelse er ofte fyldt med bugs og sjældent helt finpudset...Personlige ser jeg hellere en forårs release i 2012 end at det bliver skubbet ud af døren for tidligt, jeg har så uretfærdigt høje forventninger til diablo 3 og jeg ville være meget ærgeligt hvis de sidste par måneder her hvor de skynder sig sådan, kommer til at kunne mærkes.
Citat fra: Nilsson. efter Juli 07, 2011, 11:57:45 amJeg håber da ikke at det får konsekvenser for kvaliteten, spil der bliver 'rushed' mod udgivelse er ofte fyldt med bugs og sjældent helt finpudset...Personlige ser jeg hellere en forårs release i 2012 end at det bliver skubbet ud af døren for tidligt, jeg har så uretfærdigt høje forventninger til diablo 3 og jeg ville være meget ærgeligt hvis de sidste par måneder her hvor de skynder sig sådan, kommer til at kunne mærkes.Jeg troede, du havde så stor tiltro til Blizzard, at det ikke ville bekymre dig Men jeg er enig. Det skal da helst ikke gå ud over kvaliteten.
Store selskab er nogle bøller...Jeg tror dog bare at det er fordi at Blizzard stadig virkelig gerne vil have det ud i år at de går og siger til deres ansatte at de skal være klar til november..er jeg den eneste der lidt føler at grunden til at de er så lang tid om at lave D3 og blive færdige er at de bruger for meget tid¨på at spille?