0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ærgerligt du har lagt billet ind på min karakter. Domino og jeg sidder i min crib i den første uge (bla.a. derfor jeg står og steget frikadeller lige nu.)Hvis du skifter karakter til andet end Barb/Wiz, så er vi sikkert at finde via noget voice skrammel.
jeg kunne muligvis være interesseret. Jeg skal spille Dh, så det kunne fint passe sammen. Jeg melder lige tilbage i denne tråd når jeg har fundet ud af det.
Citat fra: devilrance efter Maj 06, 2012, 06:38:28 pmjeg kunne muligvis være interesseret. Jeg skal spille Dh, så det kunne fint passe sammen. Jeg melder lige tilbage i denne tråd når jeg har fundet ud af det.Det gør du bare. Har muligvis også Heaviside med på holdet, så vi er måske allerede 3. Hvis du har lyst kan du bare ringe til mig på skype så vi kan snakke lidt ang det hele.
Citat fra: hattemager efter Maj 07, 2012, 08:58:00 amCitat fra: devilrance efter Maj 06, 2012, 06:38:28 pmjeg kunne muligvis være interesseret. Jeg skal spille Dh, så det kunne fint passe sammen. Jeg melder lige tilbage i denne tråd når jeg har fundet ud af det.Det gør du bare. Har muligvis også Heaviside med på holdet, så vi er måske allerede 3. Hvis du har lyst kan du bare ringe til mig på skype så vi kan snakke lidt ang det hele. Har fundet ud af det, og jeg vil meget gerne joine
Der er vist en der også bruger HOL.dk
Kan bare se du også har lavet en tråd inde på HOL.dk viste ikke du brugte den side
Hej ledte efter et dansk hold til release dagen og blev linket her til fra d2jsp .er 24 år gammelbor i HerningHar 1 uge fri så der er masser af tid til at game og det er der også efter den ene uge.har spillet downloadet og er klar til at blive installed den 14 maj kl 8.ved ikke helt hvad jeg vil spille men det bliver enten WD eller DH bliver nok WD da i allerede har en DH.godtager i en søren ryge stemme? ved godt det ikke er Jørgen leth.