@ Camelo:Det bliver jeg nødt til, at være.

Jeg tror på, at det vil gavne mig en hel del, hvis jeg har en positiv indfaldsvinkel til tingene og tror på, at deres metoder nok skal virke.
Altså synes da ihvertfald selv også, at jeg ER blevet mere åben omkring det, siden jeg erkendte, at det var et misbrug og ikke et alm. (weekend)forbrug.
- Om det så er godt eller dårligt, ved jeg ikke. ^_^
@ MP:Ja.. Glæder mig også til at se, hvordan det hele kommer til, at forløbe fra på mandag. (:
Faktisk så kom min erkendelse for et godt stykke tid siden.
Jeg erkendte mit problem - at jeg havde et misbrug og at der burde blive gjort noget ved det, men alligevel fortsatte jeg - Det er meget nemmere at håndtere det man kender, så hvorfor prøve noget nyt?

Som jeg også er inde på, i bloggen, så har jeg i mellemtiden droppet en del rusmidler, og indtaget mindre skadelige ting istedet. (Fx. Hash)
Når jeg engang har gennemført selve afvænningsprogrammet, bliver jeg tilmeldt noget tilbagefaldsforebyggende behandling.
Jeg har haft det skide skægt, og har draget mig mange erfaringer, men jeg kan ikke tåle at leve det liv mere. Jeg kan ikke tåle stoffer og jeg kan ikke tåle kriminalitet mere!
- Den sætning føler jeg kan styrke mig meget, hvis bare jeg holder fast i den, da det er sådan det forholder sig for mig. Man skal nok blive tyndslidt på et tidspunkt, fysisk og/eller psykisk! - Så er det bare hvor langt, man tør gå.
Tusind tak for jeres moralske støtte og opbakning!
Det er pisse fedt, og det betyder meget for mig.