0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Psst lige spilt ord kamel. Du kunne have skrevet " handler i bund og grund om præcis formulering"
Kludrer mig også i mundtlige og mener at skriftlige er bedst i at afspejle min egentlige kunnen.Plus det er lettere at spille skuespil og få en god karakter til mundtlig (snakker folkeskole og gymniveau her). Så unfair at sådan skills skal have indflydelse.
årskaraktererne røg, da og blev erstattet af eksamenskaraktererne hvis man var oppe i fuldt pensum da jeg gik på gym.. går ud fra at vi var på samme ordning..
Jeg ved nu ikke, om du kan tilskrive sådan noget, at der er 24-timers forberedelse. Eller jo, lidt, måske, da man kan nå at sætte sig ind i nogle ting i større grad end til 20 minutters forberedelse.Jeg var selv meget uopmærksom i undervisningen i mange fag i gymnasiet og jeg fik da langt over halvdelen af læringen ind gennem forberedelse. Jeg ved ikke, om man derfor kan sige, at dem, der har deltaget i undervisningen, automatisk bør være hævet over dem, der har været delvist inaktive. I bund og grund handler det vel om at kunne vise forståelse for det opgivede til eksamen. Derudover har I vel fået mundtlige standpunktskarakterer - går ud fra, det stadig foregår sådan. I så fald går jeg også ud fra, at personen har måttet lide dårlige mundtlige standpunktskarakterer pga. sit fravær. Og det er jo dér, at det hele bliver retfærdigt