Er der nogen der har nogen idé om hvad der er sket?
Det lyder lidt som en gammel bug, som ellers skulle have været fixed.
Før i tiden kunne man have mange corpses med ting på, men hvis man så rejoinede sit spil, så ville kun det corpse med de mest værdifulde (målt i forhold til, hvor meget en vendor vil give i guld for dem, dvs. skjolde og armor vil generelt anses for mere værd og socketed items for meget lidt) blive gemt fra spil til spil.
Jeg mindes dog, at de ordnede problemet ved at lade kun 1 corpse gemme items og så, givet man havde items på sig og allerede havde et corpse liggende, så ville ens items simpelthen "poppe" op og derfor ligge på jorden i spillet, hvor corpse ligger.
Om de har ændret det siden er let at undersøge, man kan bare lave en ny char, sætte den buckler man starter med i inventory og beholde ens startervåben, gå ud og lad nogle monstre slå en ned, nu er startervåbnet på et corpse et sted. Tag nu ens buckler på og gå ud og gøre det samme.
Hvis buckleren gemmes på corpse nr. 2, så er dine items sandsynligvis blevet helt slettet fra spillet da du rejoiende.
Hvis buckleren "popper" op og ligger på jorden ved siden af dit corpse, så ligger dine items ligeledes sandsynligvis stadig i det tristram spil, hvor dit andet corpse lå.
Det kan også tænkes, at det kunne være noget helt andet selvfølgelig.