Jeg har lige sendt en mail til DustinHome, hvor jeg købte mit nye Razer Lycosa keyboard for lidt over en uge siden
Har siden haft lidt problemer med det og sådan her endte min mail med at se ud:
Hejsa
Ordrenummer: 117902
Jeg har haf'(manglende bogs'av) mi' nye keyboard fra Razer ( Lycosa ) i lid' over en uge nu, og har opleve' lid' problemer med de'.
Som i kan se virker nogle 'as'er ikke op'imal'.
Førs'e gang jeg lod mærke 'il de' var da "6" på numpad pluselig' hold' op med a' virke.
Jeg 'ænk'e ikke videre over de' da den begynd'e a' virke ef'er e' par minu''er eller 2.
Så nu, uden videre begynder ... ja det bogs'av der ligesom mangler over al', ikke a' virke.
Plus, imens jeg sad og skrev den her mail, gik keyboarde' hel' i kage, den begynd'e a' sle''e fulds'ændig uhæmme' og ja... 'ror i har fors'åe' probleme'.
Jeg er overbevis' om a' de' ikke er compu'erens skyld da jeg lige har fået ny. Alle drivers er ins'allere' og al' køre op'imal' und'agen mi' 'as'a'ur.
Hvad foreslår I? Skal jeg sende det re'ur? Sender i så et ny'? Skal jeg vælge en hel' anden model? Eller hvad synes I der skal gøres?
Jeg har al'id være' mege' 'ilfreds med Dus'in, og de' er mi' klare favori'e s'ed a' handle på ne''e'. Jeg håber de' kan for'sætte sådan.
På forhånd 'ak for hjælpen
Med venlig hilsen
Simon Andersen
Tror i de forstår min pointe? og tror i at de vil gøre noget ved problemet? umiddelbart er det vel en fabriksfejl, som burde være dækket af købeloven
Eller er jeg bare helt ude og svømme på alt for dybt vand og burde bare lukke nummi og bruge mit keyboard som en gang imellem fucker ?
- Som i kan se virker det fint igen nu...