Rapid fire har de buffet godt må man sige men traps vs rapid fire. hmm
Rapid fire:
-438% weapon damage as Physical
-Cost: 20 Hatred initially, and an additional 6 Hatred while channeling
-Bombardment 8 radius aoe dmg
Traps:
-275% weapon damage to all enemies within 8 yards.
-Cost: 30 Hatred
-Echoing Blast explode 3 times 275% weapon dmg
-1.2 seconds and triggers when an enemy approaches
-3 Spike Traps active at one time
Hatred cost: Vi Elsker at se vi har masser a hatred til brug:)
rapid fire vinder stort her, bare husk ikke at afbryde din rapid fire for meget.
traps er en dyr hatred cost, du bruger nemt de 90 hatred i løbet af no time.
Delays: 1,2 sec delay på traps er en lang delay, og en demon hunter ved godt delayed skills har bare at give en ordentlig dmg! Traps lever op til den delay, de har god dmg, og med echo kan du tanke en elite vis du har lyst til det:)
Rapid fire er ret anderledes, også en delayed skill, men kun til at starte med, ellers er det bare spam den, enda bedre at tanke/face dine elites med.
vil sige rapid fire vinder på delayes, den er mere sikker at bruge med din shadow power
Dmg: Tro mig jeg har brugt lang tid på at finde ud af det her, da det nok er det mest spænde:)
jeg har optaget en video i fraps, med rapid fire og traps, fjernede mine bonus items, og var klar til at teste med ny quiver og chest.
Test på Ghom mp10 (varighed 20 sec)
Traps:
Højeste crit: 1.289.311
Laveste crit: 898.274
delays: 0,30 sec (3 traps)
Rapid fire:
Højeste crit: 678.901
Laveste crit: 599.360
delays: Start delay 1 sec præcis!!
Shooting delay 0,14 sec
ser bort fra avearge dmg da det rent ud sagt er et helvede at gå igennem.
Delay på de 2 skills betyder at traps er best i korte fights (kort burst dmg).
Rapid fire er best i længere fights, da rapid fire langsomt overhæler traps på dmg over time:)