1: Vengeance converter kun fysisk skade. Du får stadig den ekstra skade de respektive aura giver, men de bliver ikke boosted af vengeance.
2: Ja, synergies booster oskills, også selvom det er aura.
3: Kommer an på hvem du kæmper imod, men generelt set nej.
Den typiske auradin (hvis du tænker på denne, charger rundt med aura) er som regelt en kriger der har store ulemper i duels, medmindre modstanderen medvilje anvender lave resist for at få en fair kamp.
Nogle auradins udnytter en bug i spillet for at få en uhørt høj "pulse"-damage (den skade ens aura giver), men med blot en smule absorb, så bliver denne skade til healing og så kan en auradin slet intet gøre.
En auradins største force, er lidt ala en hammerdin der giver meget mindre skade, men er meget bedre til at ramme, dvs. desyncher via charge og lader så auraen give damage og hvis bygget til det, angriber med charge, men at angribe med charge er som regelt kun noget der er en god ide, hvis din modstander er desynchet og sådan, som en auradin typisk vil blive jagtet (i modsætning til en hammerdin der giver høj skade pr. hammer) kan det være meget svært at nå at gøre meget før duellen er ovre.
Hvis modstanderen tilgengæld ikke kan fange dig, så er det mere fordi din modstander ikke er specielt god (har valgt et dårligt build).
Så det er helt klart ikke et build jeg ville foreslå til duels og især ikke public duels.
4: Hvilket skib i ogame er bedst og hvorfor gav simper sin konto til kv44hav blot for, at han kunne miste en sikker føring og bagefter blive taget af spaceballs?
Ang. bearform, så kan man kun bruge "normal" attack, eller de specifikke druid skills der hører sig til, så ingen vengeance.