Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

* Random Quotes

"Fool! You have just ensured the doom of this world. You cannot even begin to imagine what you've set in motion this day. Go to the Temple of Light, in the eastern city of Kurast. There you will find the gate to Hell opened before you. You must find the courage to step through that gate, Marius! Take the stone you hold to the Hellforge, where it will be destroyed. Now run! Take the stone and run!"
- Tyrael til Marius

Forfatter Emne: Real Money Auction House Possible for Hardcore  (Læst 3290 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Andrea8900

  • Indlæg: 3724
  • Køn: Mand
  • Between Heaven and Hell
  • Respect: +3
    • Vis profil
  • Battletag:
    Andrea8900#2562
Real Money Auction House Possible for Hardcore
« Dato: Marts 12, 2012, 09:25:48 am »
0
Tidligere har det været nævnt at Real Money Auction House ikke vil blive muligt på HC, men efter en post igår, så ser det ud til at det vil blive muligt at komme på RMAH, selvom man spiller HC.

Citér
An interesting tweet has recently come from Jay Wilson‘s account stating that the RMAH may, in fact, come to the hardcore scene. If there was one thing that would ruin the hardcore community, it would be micro-transactions. While it would not be a “9.99 for a resurrection,” it would essentially be just that. While you would be required to re-level to 60 over again, you could charge your card to either buy a new character or simply re-buy all that was lost. Many believe that if character selling becomes available, hardcore would simply cease to be hardcore.

Alternate means of monetary transactions are always available for the hardcore community. However, there is deeper significance to the monetization of the hardcore community. Not only would an RMAH diminish hardcore stigma, it would open a Pandora’s box for the legal team. Kids with their father’s credit cards notwithstanding, “I didn’t know” just isn’t a reliable or legally viable excuse for killing off a character with $300 invested in it (or however much you wasted on Bobby Bucks). But who knows. It’s also possible that the demand is just not there, and such qualms would be few and far between.

Citér
@Angryrobotics Always wanted a genuinely hard but fun game. I truly think hardcore D3 will bring that. Any chance at RMAH on hardcore?
If there is a demand for it we’ll consider it.

It would seem to me, at least, that HC would have become somewhat of a refuge for those that wish to dodge the community of money-spenders in softcore. In short, it would be a community that Blizzard would not have chosen to monetize, and therefore an untapped source of revenue. Surely Bobby would frown at such an oversight on Blizzard’s part.

Yet, with the introduction of the RMAH to the hardcore community, I believe it would effectively alienate them from what the mode really “stands” for – or at least the banner under which the majority of the hardcore community rallies.

As an addendum to this editorial, I see that it would be remiss to not address the benefits of having an RMAH – as some comments have pointed out. As I briefly mentioned before, such transactions would be present no matter what. As such, it would be in Blizzard’s interest not only to capitalize on an untapped revenue stream, but to allow a secure measure for such transactions. It seems, however, that Blizzard’s initial reasoning behind it was that the costs outweigh the benefits.

When talking with Jay and Rob Pardo last July, their reasoning behind the omission of an RMAH was to “save people from themselves.” The RMAH would create certain barriers and legal troubles, as well as a deterrent. Since this tweet directly involves the demand for such an option, it would seem that they are looking at as a viable revenue stream for the option before making it available.

What is the community’s reaction to this bit of information? I think it would be interesting to get a poll on this, seeing how people who actually will be playing hardcore feel about this possibility versus those who do not on playing it.


Link til tråden: RMAH Possible for Hardcore
/Andreas

Diablo Profile: Andrea8900

Offline MadWeasel

  • Indlæg: 156
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Real Money Auction House Possible for Hardcore
« Svar #1 Dato: Marts 12, 2012, 09:52:21 am »
0
Overbeskyttelse og pengegriske folk, har godt nok trukket niveauet ned i det her spil imo. Men ser man på wow er det vel snart blevet Blizzards varemærke frem for kvalitets spil.

Ja, det var lige morgens sure opstød. ;D

Offline Andrea8900

  • Indlæg: 3724
  • Køn: Mand
  • Between Heaven and Hell
  • Respect: +3
    • Vis profil
  • Battletag:
    Andrea8900#2562
Sv: Real Money Auction House Possible for Hardcore
« Svar #2 Dato: Marts 12, 2012, 10:05:28 am »
0
Overbeskyttelse og pengegriske folk, har godt nok trukket niveauet ned i det her spil imo. Men ser man på wow er det vel snart blevet Blizzards varemærke frem for kvalitets spil.

Ja, det var lige morgens sure opstød. ;D

Indlægget er ikke skrevet fordi jeg er pengegrisk ;)
Og sure opstød skal der være plads til.
/Andreas

Diablo Profile: Andrea8900

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Real Money Auction House Possible for Hardcore
« Svar #3 Dato: Marts 12, 2012, 03:30:45 pm »
0
Jeg er ret delt over det her emner, mest fordi at jeg er træt af folk som kun hyler og skriger over at man nu kan købe sig til gear i spillet.. Men set ud fra spillets side, kan jeg ikke se at det at kunne købe items for penge gør det lettere..

Hardcore eller softcore, der er altid en chance for at dø, og vi ved jo godt hvad forskellen er.. Og hvis item er så überligt at det gør din character udødelig så vil prisen jo også være derefter, jeg tror bare ikke på at et sådan items eksistere.. Det gjorde de ikke i D2, og jeg er sikker på at D3 bliver hårdere end D2 når du kommer til endgame.. Alt-i-alt vil det kommer an på om du kan finde ud af at spille din character, vælge de rette items, og kombinerer dine skills, at kunne købe items vil kun ændre på hvor lang tid du typisk vil bruge på at gå og farme en sværhedsgrad for items..

Og så set fra et økonomisk standpunkt så vil der ikke kunne komme gang i et RMAH hvis ikke 2 ting er til stede, en udbud og en efterspørgsel.. Er der ingen der vil sælge kan ingen købe, og er der ingen der vil købe er der ingen som kan sælge.. Så simpelt er det, og igen er det spillernes eget valg..

Og den tredje ting som virkelig taler for et RMAH i HC er - hvis ikke det er i spillet er det 99% sikkert at det kommer på nettet...

Så nej, jeg forstår virkelig ikke folks store hysteri over RMAH i spillet, og i HC særdeles, men jeg kan nu godt se at dem med store fede kreditkort (talemåde ;)) får det lidt lettere, og kan købe flere items, og jeg kan også sagtens se problematikken i hvis man dør med en HC character som man har brugt flere hundrede kroner på - men så er det dælme også din egen fejl, og du smider alligevel penge væk på så meget andet ligegyldigt...

Offline Woop3x

  • Indlæg: 367
  • Køn: Mand
  • Respect: +2
    • Vis profil
  • Battletag:
    Woopster#2308
Sv: Real Money Auction House Possible for Hardcore
« Svar #4 Dato: Marts 13, 2012, 10:42:21 am »
0
Synes bestemt folk skal have lov til at bruge deres veltjente penge på lige hvad de har lyst til HC eller ej :)

Så synes det er en fornuftig ting de smider RMAH ind til HC! :)

Woop

Offline Steffenlikesmen

  • Indlæg: 722
  • Køn: Mand
  • Nikolas Bech
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Dallas#2248
Sv: Real Money Auction House Possible for Hardcore
« Svar #5 Dato: Marts 13, 2012, 10:50:39 am »
0
Har de ikke lavet RMAH sådan så 3 party sites ikke bliver så big a deal som i D2 eller hvordan? Mener jeg i hvert fald at have læst det.. Jeg syntes RMAH er en super god idé, det er ikke alle folk som er lige gode til at grinde gold, men så har de måske penge istedet :)
- Veni, vidi, vici

Offline Fifikus

  • Indlæg: 648
  • Køn: Mand
  • Battletag: Fifikus#2270
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Real Money Auction House Possible for Hardcore
« Svar #6 Dato: Marts 13, 2012, 12:04:08 pm »
0
Har de ikke lavet RMAH sådan så 3 party sites ikke bliver så big a deal som i D2 eller hvordan? Mener jeg i hvert fald at have læst det.. Jeg syntes RMAH er en super god idé, det er ikke alle folk som er lige gode til at grinde gold, men så har de måske penge istedet :)
Jo de er netop lavet for at bekæmpe den ulovlige handel der foregik i D2. Hvilket nok også er grunden til at de overvejer at indføre det for HC også, således at der ikke opstår sites dedikeret til D3 HC charactere.
[color=#00B4FF

Offline Tukaram

  • Indlæg: 230
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Real Money Auction House Possible for Hardcore
« Svar #7 Dato: Marts 13, 2012, 04:27:03 pm »
0
Kan godt følge argumentationen for at RMAH bliver indført på HC, men synes stadig ikke det passer ind i min HC tankegang :/
Tukaram#2368

Barbarian

Offline Fifikus

  • Indlæg: 648
  • Køn: Mand
  • Battletag: Fifikus#2270
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Real Money Auction House Possible for Hardcore
« Svar #8 Dato: Marts 13, 2012, 04:45:15 pm »
0
Kan godt følge argumentationen for at RMAH bliver indført på HC, men synes stadig ikke det passer ind i min HC tankegang :/
Helt enig. Synes slet ikke det passer, men så må folk jo bare lade være med at bruge det, kan man sige.
[color=#00B4FF

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Real Money Auction House Possible for Hardcore
« Svar #9 Dato: Marts 14, 2012, 12:58:57 am »
0
Kan godt følge argumentationen for at RMAH bliver indført på HC, men synes stadig ikke det passer ind i min HC tankegang :/
Helt enig. Synes slet ikke det passer, men så må folk jo bare lade være med at bruge det, kan man sige.
Korrekt, holder helt med jer i den..

Offline Angstskrig

  • Lord of Cookies
  • Indlæg: 3691
  • Køn: Mand
  • C#
  • Respect: +1
    • Vis profil
  • Battletag:
    Angstskrig#2687
Sv: Real Money Auction House Possible for Hardcore
« Svar #10 Dato: Marts 14, 2012, 08:12:13 am »
0
Kan godt følge argumentationen for at RMAH bliver indført på HC, men synes stadig ikke det passer ind i min HC tankegang :/
Helt enig. Synes slet ikke det passer, men så må folk jo bare lade være med at bruge det, kan man sige.

Hvis det er der, bliver det brugt. Længere er den ikke. Folk kan skrive væg op og væg ned om at de hader det, mener det ikke hører til etc. Men første gang de står med et godt item, som har en høj værdi på RMAH, så ændrer de mening. :/

Offline Andrea8900

  • Indlæg: 3724
  • Køn: Mand
  • Between Heaven and Hell
  • Respect: +3
    • Vis profil
  • Battletag:
    Andrea8900#2562
Sv: Real Money Auction House Possible for Hardcore
« Svar #11 Dato: Marts 14, 2012, 08:26:28 am »
0
Hvis det er der, bliver det brugt. Længere er den ikke. Folk kan skrive væg op og væg ned om at de hader det, mener det ikke hører til etc. Men første gang de står med et godt item, som har en høj værdi på RMAH, så ændrer de mening. :/

Jeg tror du har fat i den lange ende, Angst. Hvis folk vil bruge det, så synes jeg de skal have lov til det og hvis man høre til dem der ikke ønsker at bruge det, så er det fair nok. Men så skal man tænke over det når man lige pludselig står med et item der har en vanvittig værdi og selv overvejer om det skal sælges.
/Andreas

Diablo Profile: Andrea8900

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Real Money Auction House Possible for Hardcore
« Svar #12 Dato: Marts 14, 2012, 12:33:25 pm »
0
Vi ved jo godt at de ikke kan lade være alligevel ;)

Offline Nybrat

  • Indlæg: 15
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Real Money Auction House Possible for Hardcore
« Svar #13 Dato: Marts 14, 2012, 02:28:23 pm »
0
Jeg blev skuffet da jeg hørte RMAH ikke var planlagt for HC. Jeg håber virkelig de gør det muligt. Hvis man ikke kan lide det, kan man lade være med at bruge det. Kan ikke se at det er blizzards problem hvis nogle ikke kan styre deres visakort.

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 1126
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • MonsterPool: [link]
    Juni 09, 2024, 10:59:16 pm
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm