Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

Forfatter Emne: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL  (Læst 2593 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline mads-wm3

  • D3X Crew News
  • Indlæg: 8238
  • Køn: Mand
  • Respect: +37
    • Vis profil
  • Battletag:
    wishmaster3#2664
Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
« Svar #15 Dato: April 10, 2012, 07:59:52 pm »
0
Blizzard har jo også sagt at de ikke vil have folk til at rende tilbage til byen hele tiden...

og tror sgu nok man kommer til at skulle bruge nok penge på repair som det er, med penalty når man dør.

Offline Rosenkjaer

  • Indlæg: 217
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
« Svar #16 Dato: April 10, 2012, 10:00:29 pm »
0
Uden at have den store erfaring med D2 og mere eller mindre kun kan udtale mig om D3 beta så synes jeg ikke at "broke" items har været noget problem for mig. Har gennemført betaen nogle gange med nogle af de samme items og har max mistet omkring 5-10% durability efter flere gennem runs. Hvis betaen udgør omkring 1/3 til 1/2 af ark 1 og man sådan set kan gennemfører hele dette og kun miste omkring 10% så har jeg svært ved at se at "broke" items bliver så svært at forudse. Dermed ikke sagt at jeg synes godt om ideen men synes  det ville være fint at indfører denne på Hardcore f.eks. 

Offline mads-wm3

  • D3X Crew News
  • Indlæg: 8238
  • Køn: Mand
  • Respect: +37
    • Vis profil
  • Battletag:
    wishmaster3#2664
Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
« Svar #17 Dato: April 10, 2012, 10:23:14 pm »
0
Uden at have den store erfaring med D2 og mere eller mindre kun kan udtale mig om D3 beta så synes jeg ikke at "broke" items har været noget problem for mig. Har gennemført betaen nogle gange med nogle af de samme items og har max mistet omkring 5-10% durability efter flere gennem runs. Hvis betaen udgør omkring 1/3 til 1/2 af ark 1 og man sådan set kan gennemfører hele dette og kun miste omkring 10% så har jeg svært ved at se at "broke" items bliver så svært at forudse. Dermed ikke sagt at jeg synes godt om ideen men synes  det ville være fint at indfører denne på Hardcore f.eks.

du skal huske på at du befinder dig på normal... det bliver helt sikkert mere skadet på sværere sværhedsgrader ;)

jeg kan huske i D2 da jeg nogle gange har lavet nogle cow runs på hell for sjov med nogle venner, og jeg så har taget min smiter (zealer til mobs) med BA... hold kæft man, skulle mindst 3 gange til byen per gang... der røg godt nok mange penge.

Offline Lischang

  • Indlæg: 372
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
« Svar #18 Dato: April 11, 2012, 08:14:44 am »
0
flere udfordringer - håber de laver spillet umenneskeligt svært, så svært at de svageste ikke gider spille :) - d2 var et børnespil...
Don't hate the player - hate the game..

Offline Tukaram

  • Indlæg: 230
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
« Svar #19 Dato: April 11, 2012, 09:14:45 am »
0
Jeg ville konstant åbne mit inventory og se om min durability var på et acceptabelt niveau, så synes det er en rigtig dåræig idé
Tukaram#2368

Barbarian

Offline Lischang

  • Indlæg: 372
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
« Svar #20 Dato: April 11, 2012, 10:17:55 am »
0
Jeg ville konstant åbne mit inventory og se om min durability var på et acceptabelt niveau, så synes det er en rigtig dåræig idé

Du kigger også konstant på dit liv, for at se om du skal tage en potion?

På et tidspunkt lærer du også at vide hvor lang tid der ca. går - så du ikke konstant skal kigge..
Don't hate the player - hate the game..

Offline iRubMyDuck

  • Butterbiscuit
  • Indlæg: 6464
  • Køn: Kvinde
  • Waddle waddle
  • Respect: +13
    • Vis profil
  • Battletag:
    iRubMyDuck#2783
Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
« Svar #21 Dato: April 11, 2012, 02:40:15 pm »
0
flere udfordringer - håber de laver spillet umenneskeligt svært, så svært at de svageste ikke gider spille :) - d2 var et børnespil...

Ah deeeet... jeg synes også det skal være svært men det skal da ikke være sådan at der kun sidder hardcores tilbage.

Offline Rosenskjold

  • Indlæg: 165
  • Køn: Mand
  • Rosenskjold#2186 - Er altid klar på game
  • Respect: +2
    • Vis profil
    • Team Rosenskjold
  • Battletag:
    Rosenskjold#2186
Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
« Svar #22 Dato: April 11, 2012, 09:31:21 pm »
0
flere udfordringer - håber de laver spillet umenneskeligt svært, så svært at de svageste ikke gider spille :) - d2 var et børnespil...

Hvad mener du med børnespil?
Nogle af de bedste gamere der ude er børn der bruger for meget tid foran skærmen. Se bare spil som cs og wow. Syntes den generale alders grænse i d2 var højere end "børn"

Men sværheds graden var ikke høj nej, dette kan måske skyldes spillets alder, og det faktum at man vidste lige præcis hvordan man hurtigt og nemt kunne komme op i højt lvl. Og med intro af runewords faldt sværheds graden endnu mere.

Kan huske første gang jeg kørte igennem spillet var i single player da jeg ikke måtte bruge min mors modem. Det var da en udfordring senere hen i spillet.

Med al den tid de har brugt på udvikling tror jeg ikke vi behøver at frygte at spillet bliver for nemt. :-)
"Pligttroskaben bærer lønnen i sig selv, men den er beskeden.
Hæderlighed er smuk, men mager.
Retfærdigheden stolt, men enøjet.
Kærligheden er sød, men kostbar.
Venskab og kammeratskab, det er godt at tænke på når man bliver gammel.
Men det eneste der betaler sig, det er forbrydelse!"

Offline darkdk

  • Indlæg: 119
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
« Svar #23 Dato: April 12, 2012, 04:55:58 pm »
0
ved ikke hvor lang tid siden i har gamet d1 men vis jeres ting gik i stykker der blev de væk og det var altså plagsomt at sku starte forfra og man kan altså ikk bare lave pt midt i det hele fordi man kan risikere at man havde store problemer da den var gul så vis det nogensinde kommer ind i d3 spiller jeg det ikke ;)

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 197
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
D2 kan være dødelig af frisser
[September 18, 2020, 07:10:19 pm]


Sv: harddisk af mads-wm3
[September 16, 2020, 12:05:51 am]


harddisk af frisser
[September 14, 2020, 04:40:12 pm]


Sv: Mærkeligt spil af frisser
[September 04, 2020, 02:47:35 pm]


Sv: Mærkeligt spil af mads-wm3
[September 02, 2020, 11:19:03 pm]

Refresh History  full_page
  • mads-wm3: ahh ja det er da godt nok træls
    August 18, 2020, 05:43:42 pm
  • nevorak: Fik først taget challenge rift igår, fordi det ik har virket. samt min 127 blev igen ikke registreret :(
    August 17, 2020, 12:26:12 pm
  • nevorak: Man kan stort set aldrig komme på leaderboard selvom man klarer højere
    August 17, 2020, 12:25:11 pm
  • mads-wm3: hvad er der galt med dem? Har ikke lige fulgt med :P
    August 16, 2020, 10:40:12 pm
  • nevorak: Mon blizzard, nogensinde fixer bugg med leaderboard... ?
    August 11, 2020, 09:30:48 pm
  • mads-wm3: Av av... Kan godt lide at du mistede to, og så tænkte "alle gode gange tre" :P
    Juni 29, 2020, 12:38:44 am
  • frisser: Skulle nok ikke have spillet D2 i dag. Foreløbig kostet 3 karakterer. Herligt!
    Juni 28, 2020, 10:41:27 am