Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community

Diablo 2 / LoD => Diablo 2 / LoD Generelt => Emne startet af: frisser efter Oktober 11, 2009, 03:34:27 pm

Titel: assa hjælp
Indlæg af: frisser efter Oktober 11, 2009, 03:34:27 pm
Hej!
Jeg har været så heldig/uheldig at finde disse to våben til en assa.
(http://i632.photobucket.com/albums/uu50/frisser/HailstoneScratch.jpg)
[imghttp://i632.photobucket.com/albums/uu50/frisser/BartucsCut-Throat.jpg][/img]
Jeg havde tænk på en trap assa, men er åben for andre forslag.

Mikael
Titel: Sv: assa hjælp
Indlæg af: Shorty efter Oktober 11, 2009, 04:29:23 pm
Hej!
Jeg har været så heldig/uheldig at finde disse to våben til en assa.
([url]http://i632.photobucket.com/albums/uu50/frisser/HailstoneScratch.jpg[/url])
([url]http://i632.photobucket.com/albums/uu50/frisser/BartucsCut-Throat.jpg[/url])

Jeg havde tænk på en trap assa, men er åben for andre forslag.

Mikael

Ville du have idéer til hvilken slags assa du sku bygge op? :)
Titel: Sv: assa hjælp
Indlæg af: frisser efter Oktober 11, 2009, 06:35:02 pm
Ja tak.
Jeg har aldrig prøvet en med dual claw.
( Spiller kun PVM )

Mikael
Titel: Sv: assa hjælp
Indlæg af: oneby0ne efter Oktober 13, 2009, 01:55:20 pm
Hvis du har godt nok udstyr, kan de fleste well-skilled assassins gennemføre, så jeg vil foreslå du prøver noget, som du ikke har prøvet før.

Jeg kan huske et build, der faktisk er pænt sjovt, men du skal være forberedt på, at du nok kommer i problemer et par gange og er nød til at stikke af og bruge meget CoS og Mind Blast ligeledes.

Builded er i al simpelhed følgende:
Maks TS
Maks DTail
Denne kombination giver dig den højeste fire damage muligt i spillet, givet du har nogle tilstrækkelige gode sko og tilstrækkelig med +skills. Du kommer meget tidligt over 1000 skade og min untwinked assa havde vidst omkring 25k eller noget i den stil, da hun var i act4 hell. Angrebet har også et AoE, hvilket vil sige, at det fjerner alle der er tæt på dig.
Problemerne er så som følger: Det er både physical og fire damage, men de er ikke uafhængige (derfor skaden bliver så høj) så physical og fire resist kombineres, samt er physical immunes og fire immunes begge immune overfor dit main angreb.
Derudover, så skal angrebet lades op, 3 gange TS og så en finisher.
Så du får brug for defensive skills, som f.eks.
BoI for AoE freezing, hvilket bruges mod meleers.
CoS for en auto high level Dim Vision (men den kan ikke spammes), hvilket bruges mod ranged targets.
MB for at converte og stunne, bruges i tilfælde af, at du kommer op mod nogle fæle champs/uniques og din egen Shadow Master ikke er nok i sig selv, så du er nødt til at converte nogle monstre og knocke champs/uniques tilbage, som så kan aflede opmærksomheden, mens du lader op og anvender finisher.
Normal er DS ofte er godt valg for corpse explosion, men du har allerede både ild og physical damage, derfor, hvis du søger et alternativ til de monstre du har problemer med, som merc + shadow + convert + CoS ikke er nok imod, så kan du evt. booste enten lightning traps + bruge open wounds, for en langsom, men sikker sejr, eller prøve at loade en cold synergied phoenix strike (3 gange opladet for at få Orb) og vinde på den måde, uafhængigt af valgmulighederne, ville jeg personligt, som regel, blot ignorere den slags monstre.  :)
Titel: Sv: assa hjælp
Indlæg af: frisser efter Oktober 31, 2009, 06:08:08 pm
Du har ret, den er ganske underholdende at spille. Samtidig er det ikke en karakter hvor du bare "klø'r på". Kaster først lidt MB og DC og rykker derefter ind for at rydde op.

Jeg har et spørgsmål angående Shadow Master. Virker den på samme måde som Valkyrie, altså op på den anden side af lvl 17 og så ikke smide flere point deri?

Mikael
Titel: Sv: assa hjælp
Indlæg af: frisser efter Oktober 31, 2009, 08:32:11 pm
Vil bare lige vise slagkraften.

(http://i632.photobucket.com/albums/uu50/frisser/assa.jpg)

DT er kun lvl 27.
Titel: Sv: assa hjælp
Indlæg af: oneby0ne efter November 24, 2009, 11:48:12 pm
Fik jeg nævnt, at fire damage doubles op på damage output og ikke forventet output?

Dvs. monstrets physical resists regnes med.

Har monstret 0% physical resist, er damage output, som på LCS.

Er monsterts physical resist på f.eks. 50% vile det være 0.5*damage output på LCS.

Derfor er amplify damage virkelig en god ide at bruge, da man så får dobbelt skade mod monstre med 0% physical resist, 19 gange så meget skade mod dem med 90%, osv.

(Eksempel med 75%, output forventet på LCS 10.000, monsterresist 75% physical, 0% fire, uden amplify damage bliver skaden:
10.000*0,25=2500
Med amplify damage bliver den 10.000*(1-(75-100)/100) = 10.000*1.25 = 12500

Eller med andre ord, 5 gange så høj en skade med amplify damage, frem for uden.