Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community

Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: Nonsense efter April 07, 2014, 02:40:38 pm

Titel: Critical Hit Damage burde afskaffes
Indlæg af: Nonsense efter April 07, 2014, 02:40:38 pm
10/10 gange vil man forsøge at enchant en socket ind i et våben uden, 10/10 gange vil man bruge en Emerald.

En base Critical Hit Damange på 100 %, som vi kender det fra andre spil, og så fjerne Critical Hit Damange, det ville være retfærdigt overfor alle items. Det vil selvfølgelig kræve at monstrene får mindre liv.

Crit Hit Dmg ødelægger det sjove/alternative. Det er efterhånden et af de eneste kritikpunkter tilbage, synes jeg. Hvad mener I?

Synes den her tegning siger det meget godt.

(http://hellyeahcomics.com/wp-content/uploads/2014/04/HellYeah_weaponvariety_en.jpg)
Titel: Sv: Critical Hit Damage burde afskaffes
Indlæg af: Maestroelite efter April 07, 2014, 03:44:59 pm
Du har ret i at tegneserien siger det meget godt.

Socket betyder alt eller intet så jo der er et problem, hvordan man løser det bedst har jeg dog ikke input til.
Titel: Sv: Critical Hit Damage burde afskaffes
Indlæg af: TitanFighter efter April 08, 2014, 06:56:31 pm
Både og, når jeg kører med Fetishes på min WD, så sidder der en Ruby i :)
Men jo, hvis de ændrer lidt i monsters HP, så ville det give mening..
Så kunne jeg også skifte min Witching Hour ud :p