Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community

Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: Camelo efter August 15, 2011, 06:34:52 pm

Titel: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Camelo efter August 15, 2011, 06:34:52 pm
Jeg faldt over et screenshot af deathscreen i Diablo 3 på diablo.incgamers.com.

(http://diablo3x.dk/images/deathscreen.jpg)
Klik for fuld størrelse

Synes faktisk ikke, den er særligt køn. Væk med de dér røde nuancer og så er jeg glad. Hvad siger I i øvrigt til 'straffen' - 10% mindre durability på dine items. Det virker umiddelbart fornuftigt, hvis vi antager, at guld virkelig bliver en stor del af økonomien, da mindre durability vil betyde flere guldstykker til reparation af items.
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: N-Sane E-T efter August 15, 2011, 06:39:43 pm
Tror du ikke det røde skær kun kommer i det du dør og så forsvinder over time? kunne jeg godt forstille mig . . .
Jah for min skyld måtte de gerne sætte det på 20% . . . så tænker man sig nok lidt mere om når man hopper ind i en gruppe Dark Cultist :)
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: iRubMyDuck efter August 15, 2011, 07:29:38 pm
Ligner sgu et billede der har ligget for længe ude i solen  :-X
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Nilsson. efter August 15, 2011, 08:05:37 pm
Ligner sgu et billede der har ligget for længe ude i solen  :-X

lol.. :P hah


Jeg synes nu 10% er fair, måske 20% på hell go så 15% på NM..

Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: N-Sane E-T efter August 15, 2011, 08:45:25 pm
Ligner sgu et billede der har ligget for længe ude i solen  :-X

lol.. :P hah


Jeg synes nu 10% er fair, måske 20% på hell go så 15% på NM..
Var faktisk en god ide det med 10%-15%-20% alt afhængig om man er på Normal, NM eller Hell . . .
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: astar efter August 15, 2011, 08:49:53 pm
Det kan vel være ligemeget med farven og hvordan deathscreen ser ud?
Jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at dø  :D :D
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: N-Sane E-T efter August 15, 2011, 08:52:27 pm
Det kan vel være ligemeget med farven og hvordan deathscreen ser ud?
Jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at dø  :D :D
Den havde jeg sq ikke lige tænkt over :P
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Andro efter August 15, 2011, 09:23:41 pm
Deathscreen er fint nok... Har heller ikke planer om at dø.

Det fedeste må dog være, at vi snart igen skal opsøge Skeleton King!!  :D
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: N-Sane E-T efter August 15, 2011, 09:28:07 pm
Deathscreen er fint nok... Har heller ikke planer om at dø.

Det fedeste må dog være, at vi snart igen skal opsøge Skeleton King!!  :D
Kan huske i Diablo 1 at jeg ikke opdaget Skeleton king, først efter noget tid ved et uheld fandt jeg den hemmelig dør.
Man må sige han har trænet lidt siden sidst :P
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Pecenetra efter August 15, 2011, 09:41:33 pm
Kan nu også godt li' durability straffen, den virker ret fornuftig.. Skærmen er ikke ret pæn at se på, men man bør vel også stræbe efter at undgå den, synes dog godt de kunne have lavet det pænere..
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: N-Sane E-T efter August 15, 2011, 09:43:49 pm
Kan nu også godt li' durability straffen, den virker ret fornuftig.. Skærmen er ikke ret pæn at se på, men man bør vel også stræbe efter at undgå den, synes dog godt de kunne have lavet det pænere..
jeg tror vi skal vente og se, det jo bare et screen shot taget i det sec man dør, samt så er det jo sygt lavt kvalitet.
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Pecenetra efter August 15, 2011, 10:02:10 pm
Sad også at tænkte på at det kan være den nærmest pulsere... det kunne se lidt lækkert ud :)
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Andrea8900 efter August 15, 2011, 10:55:08 pm
Umiddelbart er straffen fair og kan faktisk også godt lide forslaget om at straffen kunne stige i takt med at man gennemførte spillet.

Sad også at tænkte på at det kan være den nærmest pulsere... det kunne se lidt lækkert ud :)

Jeg vil give dig helt ret, en pulserende deathscreen vil gøre at det vil se lækrere ud :)
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Camelo efter August 15, 2011, 11:05:34 pm
Jeg tror netop, at der vil blive højere penalties, som sværhedsgraderne stiger - ligesom i D2.
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Subtonic efter August 16, 2011, 05:29:17 am
Nu har jeg altid været glad for glass cannons, så nej, det er ikke noget jeg er vil med at se :D Men det er da fint. Det skal også kunne føles at man dør, selvom man ikke spiller på HC.

-Sub
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Angstskrig efter August 16, 2011, 10:16:55 am
Penalties skal vel afspejle sværhedsgrad? Men samtidig bliver gold lettere at farme i højere level, så skulle det passe sammen, burde kurven være meget stejl. Jeg håber bare at de gør gold nødvendigt. Ellers dør ingame gold AH med det samme.
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: scarface efter August 17, 2011, 10:09:23 am
Synes durability straff er fin, det vil jo ikke give mening at miste alt guld som i d2, hvis det skal være den primære currency :), hvis det er ligesom wow, behøves de ikke at ændre straffen i durability %, for det vil automatisk blive dyrere jo bedre gear du har, da rep prisen er gear dependent.
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Angstskrig efter August 17, 2011, 01:23:09 pm
Men i WoW bliver rep pris aldrig et problem for en grinder - og Diablo3 lægger op til at man grinder meget. Dvs. magic finder og derved får penge ind. Jeg er stadig nervøs for, at man pludselig har for meget guld og dermed slår økonomien ihjel igen.
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: N-Sane E-T efter August 17, 2011, 01:36:31 pm
Men i WoW bliver rep pris aldrig et problem for en grinder - og Diablo3 lægger op til at man grinder meget. Dvs. magic finder og derved får penge ind. Jeg er stadig nervøs for, at man pludselig har for meget guld og dermed slår økonomien ihjel igen.
Du kommer ikke til at grind så meget i Diablo 3 . . . det går kun ud på at nakke monstre, og undervejs får du det du skal bruge, self skal du tænke over dit forbrug skal jeg sælge eller salvage dette item som Jay Wilson også har nævnt, men grind bliver minimal og nok mest for at finde de ting du skal bruge for at craft et item, dog kommer du ikke til at kunne craft items der er beder ind dem du finder, så hvor meget tid vil man bruge på det i high lvl . . . måske skal du grind lidt gold for at lvl op din BS hvad ved jeg, men dit fokus bliver på at komme ud at nakke en masse og finde items.
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Angstskrig efter August 17, 2011, 01:48:31 pm
Men i WoW bliver rep pris aldrig et problem for en grinder - og Diablo3 lægger op til at man grinder meget. Dvs. magic finder og derved får penge ind. Jeg er stadig nervøs for, at man pludselig har for meget guld og dermed slår økonomien ihjel igen.
Du kommer ikke til at grind så meget i Diablo 3 . . . det går kun ud på at nakke monstre, og undervejs får du det du skal bruge, self skal du tænke over dit forbrug skal jeg sælge eller salvage dette item som Jay Wilson også har nævnt, men grind bliver minimal og nok mest for at finde de ting du skal bruge for at craft et item, dog kommer du ikke til at kunne craft items der er beder ind dem du finder, så hvor meget tid vil man bruge på det i high lvl . . . måske skal du grind lidt gold for at lvl op din BS hvad ved jeg, men dit fokus bliver på at komme ud at nakke en masse og finde items.

Erhm - at nakke monstre som eneste formål - er det ikke grind i dine øjne? :D Og når du endda nævner, at fokus er på monstre og items - så synes jeg da det er at grinde.

Anyway - det jeg mener er, at i Diablo3 er der hovedsageligt fokus på at samle ting og guld ind. Især i level 60, hvor du ikke skal bruge exp. Så er det udelukkende items. Og items = penge.

Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: N-Sane E-T efter August 17, 2011, 01:58:31 pm
Men i WoW bliver rep pris aldrig et problem for en grinder - og Diablo3 lægger op til at man grinder meget. Dvs. magic finder og derved får penge ind. Jeg er stadig nervøs for, at man pludselig har for meget guld og dermed slår økonomien ihjel igen.
Du kommer ikke til at grind så meget i Diablo 3 . . . det går kun ud på at nakke monstre, og undervejs får du det du skal bruge, self skal du tænke over dit forbrug skal jeg sælge eller salvage dette item som Jay Wilson også har nævnt, men grind bliver minimal og nok mest for at finde de ting du skal bruge for at craft et item, dog kommer du ikke til at kunne craft items der er beder ind dem du finder, så hvor meget tid vil man bruge på det i high lvl . . . måske skal du grind lidt gold for at lvl op din BS hvad ved jeg, men dit fokus bliver på at komme ud at nakke en masse og finde items.

Erhm - at nakke monstre som eneste formål - er det ikke grind i dine øjne? :D Og når du endda nævner, at fokus er på monstre og items - så synes jeg da det er at grinde.

Anyway - det jeg mener er, at i Diablo3 er der hovedsageligt fokus på at samle ting og guld ind. Især i level 60, hvor du ikke skal bruge exp. Så er det udelukkende items. Og items = penge.
Du har en point der hehe:) men det er ikke grind på samme måde som i wow. . . grind i wow flyver du rundt til de samme mines, de samme herbs, de samme steder over og over igen, uden at komme i kamp, hvor på i diablo 3 går din grind ud på at nakke monstre og bosses, der er action og vær gang du logger ud og går ned for at nakke samme boss, så er det hele rykket rundt så det ikke bliver det samme kedelig sted hvor du bare løber i ring game efter game
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Nilsson. efter August 17, 2011, 06:25:30 pm
Men i WoW bliver rep pris aldrig et problem for en grinder - og Diablo3 lægger op til at man grinder meget. Dvs. magic finder og derved får penge ind. Jeg er stadig nervøs for, at man pludselig har for meget guld og dermed slår økonomien ihjel igen.
Du kommer ikke til at grind så meget i Diablo 3 . . . det går kun ud på at nakke monstre, og undervejs får du det du skal bruge, self skal du tænke over dit forbrug skal jeg sælge eller salvage dette item som Jay Wilson også har nævnt, men grind bliver minimal og nok mest for at finde de ting du skal bruge for at craft et item, dog kommer du ikke til at kunne craft items der er beder ind dem du finder, så hvor meget tid vil man bruge på det i high lvl . . . måske skal du grind lidt gold for at lvl op din BS hvad ved jeg, men dit fokus bliver på at komme ud at nakke en masse og finde items.

Erhm - at nakke monstre som eneste formål - er det ikke grind i dine øjne? :D Og når du endda nævner, at fokus er på monstre og items - så synes jeg da det er at grinde.

Anyway - det jeg mener er, at i Diablo3 er der hovedsageligt fokus på at samle ting og guld ind. Især i level 60, hvor du ikke skal bruge exp. Så er det udelukkende items. Og items = penge.

At grinde er når man mange gange kører det samme korte stykke af et spil igennem for at opnå noget bestemt.. baalruns er et grind; xp grind.. Mephruns er grind; item grinds..

Jay Wilson har flere gange sagt at de har fokus på at man netop ikke skal grinde i diablo 3, fordi det ikke er specielt sjovt.. Deres mål at at det skal være sjovt at spille, derfor vil de forsøge at sørge for at den mest effektive måde at samle ting, f.eks. items, ikke vil være igennem grind.. Det skal ikke føles som et arbejde at blive bedre i Diablo 3 mener jeg hans ordvalg var.

Hvordan de så vil gøre det, aner jeg ikke..
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Nilsson. efter August 17, 2011, 06:32:49 pm
DOBBELtPOST!!! WAAAAAAAAAH!!



Så kunne nyheden om inferno difficulty vist ikke være kommet på et mere belejeligt tidspunkt! Det må bestemt være deres løsning på de grinds der dominere d2. Nu kan man spille hele inferno difficulty igennem, og få samme items og xp bonus, som man før kun fik i bestemte områder af spillet.. Nice!
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Pecenetra efter August 18, 2011, 12:35:19 am
xp bonus?? :P
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Angstskrig efter August 18, 2011, 07:24:04 am
Jeg tror Nilsson mener at du nu får gode exp i hele Inferno sværhedsgraden. Ikke kun i act 4.
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Nilsson. efter August 18, 2011, 09:35:01 am
Jeg tror Nilsson mener at du nu får gode exp i hele Inferno sværhedsgraden. Ikke kun i act 4.

Og det er jo så gentling forkert :P Da man skal være lvl 60 for at spille inferno, og som det ser ud nu, er lvl 60 det højeste..
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Angstskrig efter August 18, 2011, 10:03:56 am
Ohh nævnes det? Jeg troede bare man skulle have wasted spillet i Hell difficulty.
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Pecenetra efter August 18, 2011, 12:38:43 pm
Jeg tror Nilsson mener at du nu får gode exp i hele Inferno sværhedsgraden. Ikke kun i act 4.

Og det er jo så gentling forkert :P Da man skal være lvl 60 for at spille inferno, og som det ser ud nu, er lvl 60 det højeste..
Min pointe netop :) får ikke meget ud af exp på Inferno så.. mener de sagde man ramte level 60 lidt inde i akt 4 hvis man havde klaret alle quests og ryddet rimelige dele af alle områderne..

Det kan være man kan få exp på Inferno ved en senere opdatering, men nej ideen er ikke at hunte exp der, kun items..
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Angstskrig efter August 18, 2011, 12:57:49 pm
Men det gør heller ikke noget. Jeg har ikke noget imod, at vi ikke har brug for at exp i endgame, men derimod bygger vores chars op via gear og runestones. Exp er jo et kedeligt grind i forhold til suset ved at finde en Legendary Axe of Letthemdie!
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Pecenetra efter August 18, 2011, 01:06:38 pm
Jeg ved nu ikke... Jeg kører mest bare for at forbedre min char, så snart at udviklingen synes at stå stille så er det jeg skifter..

I GW får vi stadig exp efter at have nået max lvl, så du leveler egentlig stadig men du får ikke lvl fordele og point, men i stedet tæller den bare skill points som så vidner om hvor meget du har spillet, de kan ikke bruges til noget du får dem bare.. Så derfra bliver det bare at gennemføre spillet og opnå alle de andre ting man kan få, det kan man så også gøre på en "Hardmode" som giver flere gode items og mere udfordring, men det er godt nok ikke noget jeg orker...

Så længe det kan findes på Hell så vil jeg hellere starte en ny og så hugge igennem fra start og håbe på at der kommer noget sjovt på vej mod de level 60... bonussen for at spille videre synes jeg virker for lav
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Angstskrig efter August 18, 2011, 01:32:31 pm
Jeg ved nu ikke... Jeg kører mest bare for at forbedre min char, så snart at udviklingen synes at stå stille så er det jeg skifter..

I GW får vi stadig exp efter at have nået max lvl, så du leveler egentlig stadig men du får ikke lvl fordele og point, men i stedet tæller den bare skill points som så vidner om hvor meget du har spillet, de kan ikke bruges til noget du får dem bare.. Så derfra bliver det bare at gennemføre spillet og opnå alle de andre ting man kan få, det kan man så også gøre på en "Hardmode" som giver flere gode items og mere udfordring, men det er godt nok ikke noget jeg orker...

Så længe det kan findes på Hell så vil jeg hellere starte en ny og så hugge igennem fra start og håbe på at der kommer noget sjovt på vej mod de level 60... bonussen for at spille videre synes jeg virker for lav

Men udvikling i form af 1 skill og 5 stat points er da kedelig. Jeg synes til hver sin tid at bedre gear eller en højere rune er mere værd.

At få exp efter level 60 duer ikke, da der sikkert kommer en expansion. Det du beskriver i GW er jo ikke andet end at opbygge en større E-Peen og dermed vise hvor lidt man ser dagslyset. :)

Jeg kan ikke se det sjove i at hunte den samme boss uendeligt mange gange, når alternativet er at kunne item hunte overalt i spillet.
Titel: Sv: Diablo 3 Deathscreen
Indlæg af: Pecenetra efter August 18, 2011, 07:06:54 pm
jep, det er også det jeg plejer at sige til folk der har for mange af de skill points ;)

Normalt når vi løber i d2 så er det kun de steder som har en god exp rate, eller mange bosser - at det så passer med items er så en anden ting :) men at sidde og traske igennem time efter time for at finde et item bliver sgu for ensformigt, så er det rart at man for en anden bonus til sin char for de timer man ligger i runs..