Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community

Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: Pecenetra efter Maj 25, 2011, 10:05:11 pm

Titel: Diablo 3 Runestones
Indlæg af: Pecenetra efter Maj 25, 2011, 10:05:11 pm
Så er der lidt nyt om Runestones

Vi har før vidst at der ville være 5 forskellige slags runestones og at det vil have forskellige grader af hvor stor virkning de har, og nu får vi smags prøve på hvad de gør ved skills.
Hver skill kan dog kun have en runestone i.

De 5 fem typer vises her nedenunder med de symboler som Blizzard har valgt at bruge til dem
(http://us.blizzard.com/diablo3/_images/layout/runestones_en.png)

Crimson synes at øge hvor meget damage dit skill gør

Indigo synes at øge det område indenfor hvilket dit skill virker, eller tilføjer flere effekter

Obsidian synes at være joker runen som giver anderledes effekter og helt nyt udseende på nogen

Golden synes at reducere hvor meget dine skills koster at aktivere/bruge, der er dog undtagelser

Alabaster synes også at tilføje ekstra effekter især efter at et monster er død

Her er et video klip som gennemgår de skills som Blizzard har valgt at vise frem med beskrivelse af hvilken Runestone der er anvendt, og effekten:
Diablo 3 - Runestones - Game Systems (http://www.youtube.com/watch?v=jewDFyHfvTE#ws)

Eller se dem i aktion på Diablo3.com (http://us.blizzard.com/diablo3/world/systems/runestones.xml) hvor der også er lidt flere detaljer, og beskrivelse under hver video for hvad de gør.

Under opbygningen af din character kan du (som det er nu) vælge op til 7 skills som du kan påvirke med en rune, hvert skill har en såkaldt rune-socket
(http://eu.media.blizzard.com/diablo3/_images/screenshots/ss419-thumb.jpg)

Når du skal beslutte dig for hvilken rune at skulle putte i så hold runen (med musen) over din skill og en lille box vil fortælle dig hvad det vil gøre ved din skill at sætte denne rune i - altså ikke noget hokus pokus som skal opdages, men en masse muligheder som skal afprøves.

Skulle du fortryde at have sat en rune i et skill kan du heldigvis pille den ud igen uden at miste den, men det forventes dog at det kræver en tur indtil byen.

Runerne fåes i random drops som alle andre items og findes 7 forskellige klasser, jo bedre klasse, jo større effekt og jo mere sjælden vil den være (er endnu ikke bekræftet om man kan opgradere lavere runer). Indtil nu er det kendt at mindre runer vil kunne findes på normal og de mellem skulle dukke op på Nightmare, og i Hell så de helt store som vi pt kender det for gems og runer i D2..
Titel: Sv: Diablo 3 Runestones
Indlæg af: viking efter Maj 25, 2011, 10:19:21 pm
Tror Deamon hunter kan gå hen og blive ret ond med de runestones . Skal ikke gøre mig klog på Cluster Arrow´s er effektivitet . Men det ser sku alt for fedt ud.   
Titel: Sv: Diablo 3 Runestones
Indlæg af: Pecenetra efter Maj 25, 2011, 10:21:02 pm
Ser mega fedt ud, specielt med Obsidian som synes at lave den om til en gigantisk mine i stedet.. Der bliver virkelig mange kombinationer som skal prøves af..

Synes også at barbarens Whirlwind får nogle vildt fede effekter! :D
Titel: Sv: Diablo 3 Runestones
Indlæg af: viking efter Maj 25, 2011, 10:37:59 pm
helt sikkert  ( :

syntes faktisk ikke der er noget at det som ikke ser fedt ud haha.!

Syntes generelt at vi ser flere ting, der giver os mulighed for at lave vores egen "personlige" characters. Det syntes jeg er vildt fedt!, så alle ikke løber rund og ligner hinanden. 

lige et spørgsmål mere. Sværhedsgraden i spillet, har vi fået noget af vide om den? . Håber virkelig det bliver sat en del op i forhold til d2.. 
Titel: Sv: Diablo 3 Runestones
Indlæg af: mads-wm3 efter Maj 25, 2011, 10:55:43 pm
jeg vil have beta nu!  :D eller, jeg vil have full game nu!  ;D
Titel: Sv: Diablo 3 Runestones
Indlæg af: Camelo efter Maj 25, 2011, 11:09:16 pm
Fedt nok. Jeg kan godt lide Ray of Frost :)

Umiddelbart virker WD's Acid Cloud ret fesen. Grim grafik med det hoved, der spytter syre ud. Meget lidt Diablo-ish, tænker jeg umiddelbart.
Titel: Sv: Diablo 3 Runestones
Indlæg af: Pecenetra efter Maj 25, 2011, 11:26:04 pm
tja, er bare ikke lige så meget for de der WD skills, men den Albaster rune hvor han så kommer til at spytte det ud ser da meget stylish ud ^^ ligner lidt mig på vejen hjem fra en bytur ;D

Nå, hvad vi har fået at vide om sværhedsgraden er lidt begrænset - altså teamplay er vejen frem, men levels skulle gøre en stor forskel på hvor "let" et område er.. Det vil stadig blive "sværere" (altså de her mere liv) med flere spillere i et spil, men followers vil ikke være "gangbare" i Nightmare og Hell mode, men heller ikke nødvendige ??? Skulle dog stadig være udfordrende for en level 60 at klare sig på Hell, men præcis og hvordan er stadig lidt uvist...

Er jeg den eneste som har svært ved at vælge hvad type man dog lige skal gå efter af rune til hver skill, altså bare dem der er at se på kan jeg jo ikke tage stilling til hvad der er fedest :D
Titel: Sv: Diablo 3 Runestones
Indlæg af: MonsterPool efter Maj 26, 2011, 08:25:14 am
Det ser rigtig godt ud det hele. :) Er dog enig i det med at acid rain er mindre smuk. Siden man kan tage dem ud igen på en eller anden måde, så er der vel også større mulighed for at teste forskellige ting. Ret vildt med alle de forskellige builds man kan lave. I like.
Titel: Sv: Diablo 3 Runestones
Indlæg af: D1AbLo G0D efter Maj 28, 2011, 02:53:05 pm
Ja det ser meget godt ud :D
Titel: Sv: Diablo 3 Runestones
Indlæg af: gebea efter Maj 23, 2012, 02:34:40 pm
Nu når spillet er kommet ud, og runer ikke er noget man finder, men noget man lvl'er sig op til, så er aspektet i at finde svære runer jo røget fuldstændig.

Hvordan ser i det? Personligt synes jeg det er lidt ærgerligt.