Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community

Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: Woop3x efter April 07, 2012, 10:08:45 am

Titel: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Woop3x efter April 07, 2012, 10:08:45 am
Som overskriften siger.

Hvad er jeres mening?

Jeg syntes det kunne være super fedt, hvis Blizz indførte dette. Så blev man også nød til at være lidt ops på sine ting :)
Titel: Sv: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Rosenskjold efter April 07, 2012, 10:44:49 am
Syntes ikke det ville være fedt. Kunne godt forestille mig at hænge ved en lund hvis keg mistede min Windforce fordi jeg lige havde brugt mit guld i ah på at købe det.
Titel: Sv: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Fifikus efter April 07, 2012, 11:02:06 am
Rigtig dårlig ide efter min mening. Det straffer bare spillere unødvendigt hårdt, og adder ikke noget til spillet.
Titel: Sv: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Camelo efter April 07, 2012, 11:07:08 am
Jeg synes, det ville være en enormt irriterende faktor. Det ville kun tjene det formål at man skulle afbryde det egentlige gameplay fra tid til anden for at være sikker på, at man beholder sit item. Risikoen for at miste sit item tilføjer ikke andet end bøvl, så vidt jeg kan se.
Titel: Sv: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Rosenskjold efter April 07, 2012, 11:16:39 am
Som camelo siger, ville det betyde at man måtte afbryde sit gameplay. Og vi ved at blizzard vil forhindre dette med blandt andet Nephalem Valor Buff. Så dette vil ikke ske.
Titel: Sv: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: JackRandom efter April 07, 2012, 11:19:18 am
straffen er fin nok som det allerede er.. ved at når et item er broken = nul durability, så er det som om du intet item har i dit equipment slot. der er ingen grund til whatsoever, at fjerne items, når de er ødelagte.
Titel: Sv: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Devilrance efter April 07, 2012, 12:12:22 pm
Jeg syntes heller ikke det er nogen god ide. Jeg tror man mister lysten hvis man lige har fået et af de bedste items i spillet, og har brugt det i timevis uden at tænke på at reparere det og så ender med at miste det.
Titel: Sv: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Steffenlikesmen efter April 07, 2012, 01:13:13 pm
Bad dog, bad!
Titel: Sv: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Krasso efter April 07, 2012, 02:00:45 pm
Lidt irriterende overskrift. Troede det var rigtigt og det var et eller andet announcement fra Blizzard.  :(
Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Pecenetra efter April 07, 2012, 02:34:04 pm
Jeg fandt det irriterende nok i Diablo 2, så så helst at det blev væk :P
Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Angstskrig efter April 08, 2012, 10:43:53 pm
Det giver samtidig endnu en unfair fordel til ranged klasser, hvis gear ikke tager nær så meget skade, som melee.

Jeg er KLART imod et lign. system. Jeg foretrækker, at tingen bliver ubrugbar ved 0 durability, men kan repareres fuldt op igen i byen.
Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Pecenetra efter April 10, 2012, 04:19:10 am
Det giver samtidig endnu en unfair fordel til ranged klasser, hvis gear ikke tager nær så meget skade, som melee.
Den skævhed har man i forvejen ved det almindelige repair system.. Jeg er lidt spændt på hvordan det lige kommer til at udforme sig når man når længere hen i spillet... og vil ranged våben miste durabillity ved attacks mon?
Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Lischang efter April 10, 2012, 01:53:11 pm
Synes det ville være en god ide - jeg kan hvertfald ikke se problemet i man indførte det?

Folk piver over det ville være irriterende at skulle mod byen for er repair, eller at man skulle holde øje med sine ting - det ville blot være en ekstra udfordring - ville personligt synes det var nice.

Det var også meget godt mening, at hvis du ikke sørger for at få det ordnet i ordenlig tid, så er det forsent.

Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Maestroelite efter April 10, 2012, 02:07:07 pm
Som de fleste andre synes jeg også at det bare ville ende med at være et irritations moment. I værste fald kunne det få en til at stoppe med at spille, hvis du forestiller dig at du fandt et eller andet super super inferno item og så mister du det fordi du glemte at rep...

Det ville være så surt og ikke bidrage til spillet på nogen måde.
Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: iRubMyDuck efter April 10, 2012, 03:51:37 pm
Ej ville være nederen.. det går jeg ikke ind for overhovedet!
Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: mads-wm3 efter April 10, 2012, 07:59:52 pm
Blizzard har jo også sagt at de ikke vil have folk til at rende tilbage til byen hele tiden...

og tror sgu nok man kommer til at skulle bruge nok penge på repair som det er, med penalty når man dør.
Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Rosenkjaer efter April 10, 2012, 10:00:29 pm
Uden at have den store erfaring med D2 og mere eller mindre kun kan udtale mig om D3 beta så synes jeg ikke at "broke" items har været noget problem for mig. Har gennemført betaen nogle gange med nogle af de samme items og har max mistet omkring 5-10% durability efter flere gennem runs. Hvis betaen udgør omkring 1/3 til 1/2 af ark 1 og man sådan set kan gennemfører hele dette og kun miste omkring 10% så har jeg svært ved at se at "broke" items bliver så svært at forudse. Dermed ikke sagt at jeg synes godt om ideen men synes  det ville være fint at indfører denne på Hardcore f.eks. 
Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: mads-wm3 efter April 10, 2012, 10:23:14 pm
Uden at have den store erfaring med D2 og mere eller mindre kun kan udtale mig om D3 beta så synes jeg ikke at "broke" items har været noget problem for mig. Har gennemført betaen nogle gange med nogle af de samme items og har max mistet omkring 5-10% durability efter flere gennem runs. Hvis betaen udgør omkring 1/3 til 1/2 af ark 1 og man sådan set kan gennemfører hele dette og kun miste omkring 10% så har jeg svært ved at se at "broke" items bliver så svært at forudse. Dermed ikke sagt at jeg synes godt om ideen men synes  det ville være fint at indfører denne på Hardcore f.eks.

du skal huske på at du befinder dig på normal... det bliver helt sikkert mere skadet på sværere sværhedsgrader ;)

jeg kan huske i D2 da jeg nogle gange har lavet nogle cow runs på hell for sjov med nogle venner, og jeg så har taget min smiter (zealer til mobs) med BA... hold kæft man, skulle mindst 3 gange til byen per gang... der røg godt nok mange penge.
Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Lischang efter April 11, 2012, 08:14:44 am
flere udfordringer - håber de laver spillet umenneskeligt svært, så svært at de svageste ikke gider spille :) - d2 var et børnespil...
Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Tukaram efter April 11, 2012, 09:14:45 am
Jeg ville konstant åbne mit inventory og se om min durability var på et acceptabelt niveau, så synes det er en rigtig dåræig idé
Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Lischang efter April 11, 2012, 10:17:55 am
Jeg ville konstant åbne mit inventory og se om min durability var på et acceptabelt niveau, så synes det er en rigtig dåræig idé

Du kigger også konstant på dit liv, for at se om du skal tage en potion?

På et tidspunkt lærer du også at vide hvor lang tid der ca. går - så du ikke konstant skal kigge..
Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: iRubMyDuck efter April 11, 2012, 02:40:15 pm
flere udfordringer - håber de laver spillet umenneskeligt svært, så svært at de svageste ikke gider spille :) - d2 var et børnespil...

Ah deeeet... jeg synes også det skal være svært men det skal da ikke være sådan at der kun sidder hardcores tilbage.
Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: Rosenskjold efter April 11, 2012, 09:31:21 pm
flere udfordringer - håber de laver spillet umenneskeligt svært, så svært at de svageste ikke gider spille :) - d2 var et børnespil...

Hvad mener du med børnespil?
Nogle af de bedste gamere der ude er børn der bruger for meget tid foran skærmen. Se bare spil som cs og wow. Syntes den generale alders grænse i d2 var højere end "børn"

Men sværheds graden var ikke høj nej, dette kan måske skyldes spillets alder, og det faktum at man vidste lige præcis hvordan man hurtigt og nemt kunne komme op i højt lvl. Og med intro af runewords faldt sværheds graden endnu mere.

Kan huske første gang jeg kørte igennem spillet var i single player da jeg ikke måtte bruge min mors modem. Det var da en udfordring senere hen i spillet.

Med al den tid de har brugt på udvikling tror jeg ikke vi behøver at frygte at spillet bliver for nemt. :-)
Titel: Sv: Diskussion: Item(s) forsvinder hvis durability rammer NUL
Indlæg af: darkdk efter April 12, 2012, 04:55:58 pm
ved ikke hvor lang tid siden i har gamet d1 men vis jeres ting gik i stykker der blev de væk og det var altså plagsomt at sku starte forfra og man kan altså ikk bare lave pt midt i det hele fordi man kan risikere at man havde store problemer da den var gul så vis det nogensinde kommer ind i d3 spiller jeg det ikke ;)