Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community

Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: Dr. Durden efter August 18, 2014, 01:36:43 pm

Titel: Er patch 2.1 jewels kedelige?
Indlæg af: Dr. Durden efter August 18, 2014, 01:36:43 pm
Jeg grifter løs for at opgradere mine juveler - jeg er kun på rank 12 med min første, og kører lidt død i det...

Er det ikke lidt kedeligt? Er rank25-upgraden stor nok, til at vi vil bruge så meget tid på at unlocke den?
Titel: Sv: Er patch 2.1 jewels kedelige?
Indlæg af: DreamWalker efter August 18, 2014, 02:45:41 pm
kommer vel an på hvor meget tid man har tænkt sig at bruge i diablo og greater rifts. Hvis man alligevel sidder og spiller, kan man vel lige så godt gå efter højeste rank.
Du kan vel sige det samme om paragon points. "sidder og rifter løs, er kun p200, er kørt lidt død, er det ikke lidt kedeligt?, er 50 point i en af paragon statsne stor nok til at du vil bruge tid på at få dem ?"

For nogle er det et rungende nej, for andre et ja. Ret svært at generalisere her
Titel: Sv: Er patch 2.1 jewels kedelige?
Indlæg af: Dr. Durden efter August 18, 2014, 03:19:25 pm
kommer vel an på hvor meget tid man har tænkt sig at bruge i diablo og greater rifts. Hvis man alligevel sidder og spiller, kan man vel lige så godt gå efter højeste rank.
Du kan vel sige det samme om paragon points. "sidder og rifter løs, er kun p200, er kørt lidt død, er det ikke lidt kedeligt?, er 50 point i en af paragon statsne stor nok til at du vil bruge tid på at få dem ?"

For nogle er det et rungende nej, for andre et ja. Ret svært at generalisere her

Åh et kedeligt svar :D Så er det alligevel sjovere at grifte...
Titel: Sv: Er patch 2.1 jewels kedelige?
Indlæg af: Pecenetra efter August 18, 2014, 05:58:17 pm
Personligt er jeg ikke kommet så langt som til at sige at jeg spiller "kun" for det. Jeg har hele tiden haft flere ting.

Det tog mig for eksempel 2 måneder at samle IK sæt til min barb - spiller ikke konstant mere i små perioder. Men altså imens det stod på fandt jeg da også andre ting, fik paragon points, jagtede caches osv.

Netop fordi at hvis man sidder og kører det samme igen og igen for en enkel grund så bliver det bare jævnt hurtigt trivielt. Så fordi at Barb nu havde sit sæt gik jeg igang med wizard bare for forandring og fornemmelsen af at opnå mere hele tiden.
Titel: Sv: Er patch 2.1 jewels kedelige?
Indlæg af: Dr. Durden efter August 22, 2014, 08:02:48 am
Personligt er jeg ikke kommet så langt som til at sige at jeg spiller "kun" for det. Jeg har hele tiden haft flere ting.

Det tog mig for eksempel 2 måneder at samle IK sæt til min barb - spiller ikke konstant mere i små perioder. Men altså imens det stod på fandt jeg da også andre ting, fik paragon points, jagtede caches osv.

Netop fordi at hvis man sidder og kører det samme igen og igen for en enkel grund så bliver det bare jævnt hurtigt trivielt. Så fordi at Barb nu havde sit sæt gik jeg igang med wizard bare for forandring og fornemmelsen af at opnå mere hele tiden.

Altså det bliver jo også helt anderledes, når det ikke længere er ptr og non-season. Der bliver jo masser at lave, når der både skal samles våben, ringe, sets, HF amu og gems.

Men jeg mente meget mere isoleret omkring grift-delen. Jeg synes det virker utrolig omsonst med Trials først, så to-tre grifts før du er oppe i en sværhedsgrad, hvor du er presset og du optjener stor nok sansynlighed for at din gem bliver opgraderet.
Hele den oprindelige ide fra Tiered Rift, hvor en Nephalem Rift bare ville blive uendeligt meget sværere synes jeg lidt er forsvundet - men det er måske bare mig.
Titel: Sv: Er patch 2.1 jewels kedelige?
Indlæg af: Pecenetra efter August 22, 2014, 12:39:38 pm
Det vil uden tvivl løfte at der kommer mere gang i det hele efter ptr er afsluttet, hvilket endda lyder til at være meget snart ;)

Må indrømme at jeg spiller ikke meget disse ptr's fordi jeg finder dem et spild af tid og jeg ender altid med at finde det jeg mangler og så er det bare træls at vide det forsvinder - prøver dem lidt af og ser hvad de har men så er det også det typisk.

Men med grifts følte jeg at du startede alt for blødt og så steg det meget markant lige pludselig i sværhed når du nærmer dig niveau du er vant til, og indimellem var det bare mega træls pga de monster type som var i banerne - spøgelser og Angels især er pisse irriterende. Har flere gange kritiseret designet af mange af monstrene fordi de ikke er rædselsvækkende men nærmere et irritations moment.

Vil dog ikke se konceptet  af tiered rifts er fosvundet, men det er blevet mere skjult. igen vil folk jo have noget ud af deres besvær og det synes meget at overskygge.