Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community

Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: D3X Nyheder efter September 24, 2011, 02:00:20 am

Titel: FEED: The items are weak design, and why
Indlæg af: D3X Nyheder efter September 24, 2011, 02:00:20 am
The items are weak design, and why
      


  I don't expect to change your mind. You've been playing Diablo II for 10 years, and so it seems like a step backward because the direct comparisons of a 10 year old game with an expansion don't match up with one currently in beta. I can yell runestones! until I'm hoarse and that doesn't change the fact that it's difficult to convince anyone that ..
      

http://www.blizzblues.com/us/the-items-are-weak-design-and-why-27832813210.html
      
Titel: Sv: FEED: The items are weak design, and why
Indlæg af: Angstskrig efter September 24, 2011, 08:52:48 am
Ved ikke hvor mange af jer følger med i disse feeds, men denne er faktisk rigtig god. Tag og læs den originale tråd inde på battle.net forummet her:

http://forums.battle.net/thread.html?topicId=27832813210&postId=278301784323&sid=3000#15 (http://forums.battle.net/thread.html?topicId=27832813210&postId=278301784323&sid=3000#15)
Titel: Sv: FEED: The items are weak design, and why
Indlæg af: frisser efter September 24, 2011, 10:44:06 am
Vil det sige, at han ønsker det gamle våbensystem tilbage, fremfor det nye der beror på crafting.
Titel: Sv: FEED: The items are weak design, and why
Indlæg af: Pecenetra efter September 24, 2011, 12:23:15 pm
lidt interessant, men han tager fejl i at items skal begynde at komme med nye skills fra start, det blev implementeret i D2 fordi at spillet var så gammelt og gennem prøvet så muligheden for nye builds var begrænset.. og intet har næsten været mere irriterende for spillet end implementeringen af det pga overskyggende items som Enigma, det vil tage en bedre balancering i D3.. Interessant dog at Bashiok hævder at dette ikke er det endelige item udvalg..
Titel: Sv: FEED: The items are weak design, and why
Indlæg af: Angstskrig efter September 24, 2011, 03:49:29 pm
Interessant dog at Bashiok hævder at dette ikke er det endelige item udvalg..

Det var lige den del jeg faldt over. Det vi har at rode rundt i er "placeholders" - det vil sige der kan ske masser endnu. :D
Titel: Sv: FEED: The items are weak design, and why
Indlæg af: Andrea8900 efter September 24, 2011, 06:19:16 pm
Interesant debat! Jeg er spændt på om det virkelig kan passe at det vi indtil nu ikke er de endelige items. Det er fedt at Blizz, vil gøre hvad de kan for at holde itemizationen oppe, ved løbende at tilføre nye items :)
Titel: Sv: FEED: The items are weak design, and why
Indlæg af: Pecenetra efter September 25, 2011, 11:56:05 am
Jeg kan dog se masser af muligheder for at bruge forskellige items og opnå nogenlunde samme kræft.. Det er da et klart plus..