Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community
Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: DonBonzini efter November 15, 2014, 10:12:27 pm
-
Har i nogle tips og tricks for at undgå at blive nakket af jailer når i når over 30+ i GR? De nakker mig hver gang jeg møder dem, overvejer at bruge:
http://eu.battle.net/d3/en/item/countess-julias-cameo (http://eu.battle.net/d3/en/item/countess-julias-cameo)
men jeg mister meget damage da den er dårligt rullet:-(
Herudover så driller reflect og thunderstorm mig også i de højere GR, selvom jeg næsten har perma smoke screen. Som i kan læse så er det min DH som jeg spiller, så nogle gode råd?
Spiller primært solo GR, kan unity så hjælpe? Har desværre kun en pt:-€
Er der nogen af jeg DH's som spiller med helltrapper og metriculous bolts som mig, der kan give lidt fif til mit build?
db
-
Unity er så vidt jeg ved et must have i højere level rifts... En på din templar og en på dig.
-
Pt er den din bedste løsning, ellers er der kun at gå efter perma smoke build; 25% CDR og Night Stalker (http://eu.battle.net/d3/en/class/demon-hunter/passive/night-stalker)
-
Det er det som jeg kører, men perma smoke screen er svært at time:-( Men det handler vel om træning?
-
Jep eller at holde den oppe hele tiden
-
På min WD nyder jeg at have den relic på min templar som gør at han ikke kan dø, sammen med en unity på ham og mig, som resulterer i 50% damage reduction. Det hjælper en del, samtidig med at han også kan heale engang i mellem. :)
-
Selvom jeg har masser af Unity ringe så bruger jeg dem ikke. Det føles som snyd så mine Grift runs er uden den feature, hvilket betyder at jeg heller ikke når så højst.
Tror ikke jeg er kommet forbi Grift 33 eller 34 endnu, men for mig er det faktisk ikke så meget at jeg dør, som at jeg ikke har god nok skade :-(
-
Pt er det faktisk kun tre af mine characters der har klaret sig igennem Grift 30 inden for tidsgrænsen, men jeg har tre andre der er meget tæt på, hvor det nok bare kræver et bedre rift. Og for flere af dem er survivability klart et problem.
Jeg synes egentlig at det er problematisk at man mere eller mindre SKAL have en double Unity for at kunne komme højt op i Grift level.
-
Kan forstå at de arbejder hen imod at GR level i højere grad skal af den skade som man kan lave end den toughness man har:-)
Spillede sammen med en monk og wd i går, deres grouo buff øgede mig paper damage fra 1,3m til 2,1m, det er til at se!
Fandt sjovt nok en unity i går, men rerollede forkert på den:-( Den redder mig i mange situationer, hvos jeg lige har 10% life tilbage i stedet for at dø. Så nu må jeg se om jeg ikke kan klare 35+?
db
-
Nu har jeg lige kigget på din DH og du har jo også kun 3,9 mio toughness. Det er godt nok ikke meget!
Jeg tror gerne at det er nok hvis man er god til spillet og klassen, men for mig ville det aldrig gå. Jeg har 12 mio toughness på min Meticulous Bolt DH og 11 mio på min Cold/Rocket DH.
En Unity ville sikkert hjælpe, men jeg tror nemt at du kan komme et par Grift levels højere op med lidt mere toughness.
-
Og jeg bliver ikke One-Shot af hverken Jailer eller Thunderstorm på Grift 35. Det er tæt på, men ikke helt ;-)
-
Hvis du popper smoke screen hele tiden har du jo ikke brug for toughness ;)
-
Ved ikke hvor vigtigt det er for lightning dh selv at skyde hele tiden, men da jeg spillede dh meget, var det muligt at out-range jailer og thunderstorm, så turrets bare kunne stå og nuke, ellers brugte jeg meget at gå ud af line of sight, hvis det var muligt. Dette hjalp meget i mine gr's
-
Med lightning skal man skyde hele tiden hvis man vil spamme smoke screen hele tiden for sentries genererer ikke diciplin:-( Men tænker da at mine sentries skyder når jeg er på afstand, lige som dine:-)
Jeg har tendens til at spille ret offensivt, hvilket betyder at jeg nok ikke løber langt nok væk ved jailers fx. Men med helltrapper så fungerer den jo først optimalt nå man selv skyder så den kan poppe nye sentries, men jeg må prøve en lidt mere defensiv tilgang.
Endelig må jeg lidt prøve at få de sidste % så jeg når 25% cooldown, har ca 21% paper og 29% med Med lightning skal man skyde hele tiden hvis man vil spamme smoke screen hele tiden for sentries genererer ikke diciplin:-( Men tænker da at mine sentries skyder når jeg er på afstand, lige som dine:-)
Jeg har tendens til at spille ret offensivt, hvilket betyder at jeg nok ikke løber langt nok væk ved jailers fx. Men med helltrapper så fungerer den jo først optimalt nå man selv skyder så den kan poppe nye sentries, men jeg må prøve en lidt mere defensiv tilgang.
Endelig må jeg lidt prøve at få de sidste % så jeg når 25% cooldown, har ca 21% paper og 29% med Med lightning skal man skyde hele tiden hvis man vil spamme smoke screen hele tiden for sentries genererer ikke diciplin:-( Men tænker da at mine sentries skyder når jeg er på afstand, lige som dine:-)
Jeg har tendens til at spille ret offensivt, hvilket betyder at jeg nok ikke løber langt nok væk ved jailers fx. Men med helltrapper så fungerer den jo først optimalt nå man selv skyder så den kan poppe nye sentries, men jeg må prøve en lidt mere defensiv tilgang.
Endelig må jeg lidt prøve at få de sidste % så jeg når 25% cooldown, har ca 21% paper og 29% med http://eu.battle.net/d3/en/item/gogok-of-swiftness (http://eu.battle.net/d3/en/item/gogok-of-swiftness)
Og så skal jeg vist bare øve mig:-)
-
Med lightning skal man skyde hele tiden hvis man vil spamme smoke screen hele tiden for sentries genererer ikke diciplin:-( Men tænker da at mine sentries skyder når jeg er på afstand, lige som dine:-)
Jeg har tendens til at spille ret offensivt, hvilket betyder at jeg nok ikke løber langt nok væk ved jailers fx. Men med helltrapper så fungerer den jo først optimalt nå man selv skyder så den kan poppe nye sentries, men jeg må prøve en lidt mere defensiv tilgang.
Endelig må jeg lidt prøve at få de sidste % så jeg når 25% cooldown, har ca 21% paper og 29% med Med lightning skal man skyde hele tiden hvis man vil spamme smoke screen hele tiden for sentries genererer ikke diciplin:-( Men tænker da at mine sentries skyder når jeg er på afstand, lige som dine:-)
Jeg har tendens til at spille ret offensivt, hvilket betyder at jeg nok ikke løber langt nok væk ved jailers fx. Men med helltrapper så fungerer den jo først optimalt nå man selv skyder så den kan poppe nye sentries, men jeg må prøve en lidt mere defensiv tilgang.
Endelig må jeg lidt prøve at få de sidste % så jeg når 25% cooldown, har ca 21% paper og 29% med Med lightning skal man skyde hele tiden hvis man vil spamme smoke screen hele tiden for sentries genererer ikke diciplin:-( Men tænker da at mine sentries skyder når jeg er på afstand, lige som dine:-)
Jeg har tendens til at spille ret offensivt, hvilket betyder at jeg nok ikke løber langt nok væk ved jailers fx. Men med helltrapper så fungerer den jo først optimalt nå man selv skyder så den kan poppe nye sentries, men jeg må prøve en lidt mere defensiv tilgang.
Endelig må jeg lidt prøve at få de sidste % så jeg når 25% cooldown, har ca 21% paper og 29% med [url]http://eu.battle.net/d3/en/item/gogok-of-swiftness[/url] ([url]http://eu.battle.net/d3/en/item/gogok-of-swiftness[/url])
Og så skal jeg vist bare øve mig:-)
Jeg synes du gentager dig selv lidt :P
-
Kig eventuelt på min DH: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Camelo-2470/hero/47315037 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Camelo-2470/hero/47315037)
Har tweaket en del på hende efterhånden. Især min nye hjelm har vist sig at være en god ting i forhold til at holde ressourcerne oppe (30% konstant cost reduction på discipline og hatred qua at man aldrig tager skade). Og så har jeg godt og vel 26% CDR før Gogok of Swiftness, hvilket er med til at gøre, at jeg har råd til at mistime en smule hver gang. Det værste er selvfølgelig, at man ikke må spamme knappen for meget - så går det først galt.
-
@Camelo
Hvilket breakpoint rammer du med Gogok, jeg tænker du må lige komme op og ramme 2,86 siden du vælger at bruge den gem uden T&T?
-
Jep, jeg når lige over 2.86 med full Gogok stacks.
-
Ok, prøver lige at kigge, men er kommet frem til at jeg nok dropper unity igen og øver mig i at time smoke screen bedre. For jeg når 4,16 (eller hvad det nu er, kan ikke lige huske) breakpointet med t&t og uden unity.
Min damage føles en del mindre efter jeg ikke længere når breakpointet.
Anyhow jeg gamer i aften nogen som vil med i nogle,GR?
-
Ok, prøver lige at kigge, men er kommet frem til at jeg nok dropper unity igen og øver mig i at time smoke screen bedre. For jeg når 4,16 (eller hvad det nu er, kan ikke lige huske) breakpointet med t&t og uden unity.
Min damage føles en del mindre efter jeg ikke længere når breakpointet.
Anyhow jeg gamer i aften nogen som vil med i nogle,GR?
Forskellen er også noget i stil med 5 APS eller 3,33 APS for dine sentries afhængig af om det er 2,86 eller 4,16 breakpoint du rammer, så der er noget af en forskel (ca. 50% flere attacks fra sentries for at være lidt mere præcis).
-
Har nået GR35 solo med DH, efter mange forsøg, men kun pga unity. Og så skal man hele tiden holde sig uden for deres range (faktisk lidt kedeligt) så længe Awareness er på cooldown, hvilket den er næsten hele tiden ;)
Jeg synes også smoke screen er svær at time, så den er oppe hele tiden.
Og så mangler man lidt en skill der svarer til Wiz teleport, ved vault tager man stadig skade hvis man kommer for tæt på.