Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community

Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: DonBonzini efter November 15, 2014, 10:12:27 pm

Titel: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: DonBonzini efter November 15, 2014, 10:12:27 pm
Har i nogle tips og tricks for at undgå at blive nakket af jailer når i når over 30+ i GR? De nakker mig hver gang jeg møder dem, overvejer at bruge:

http://eu.battle.net/d3/en/item/countess-julias-cameo (http://eu.battle.net/d3/en/item/countess-julias-cameo)

men jeg mister meget damage da den er dårligt rullet:-(

Herudover så driller reflect og thunderstorm mig også i de højere GR, selvom jeg næsten har perma smoke screen. Som i kan læse så er det min DH som jeg spiller, så nogle gode råd?

Spiller primært solo GR, kan unity så hjælpe? Har desværre kun en pt:-€

Er der nogen af jeg DH's som spiller med helltrapper og metriculous bolts som mig, der kan give lidt fif til mit build?

db
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: mads-wm3 efter November 15, 2014, 10:15:30 pm
Unity er så vidt jeg ved et must have i højere level rifts... En på din templar og en på dig.
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: Pecenetra efter November 15, 2014, 10:42:32 pm
Pt er den din bedste løsning, ellers er der kun at gå efter perma smoke build; 25% CDR og Night Stalker (http://eu.battle.net/d3/en/class/demon-hunter/passive/night-stalker)
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: DonBonzini efter November 15, 2014, 11:02:19 pm
Det er det som jeg kører, men perma smoke screen er svært at time:-( Men det handler vel om træning?
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: Pecenetra efter November 16, 2014, 12:54:15 am
Jep eller at holde den oppe hele tiden
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: iCoke efter November 16, 2014, 11:49:06 am
På min WD nyder jeg at have den relic på min templar som gør at han ikke kan dø, sammen med en unity på ham og mig, som resulterer i 50% damage reduction. Det hjælper en del, samtidig med at han også kan heale engang i mellem. :)
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: Nemeton efter November 16, 2014, 03:37:36 pm
Selvom jeg har masser af Unity ringe så bruger jeg dem ikke. Det føles som snyd så mine Grift runs er uden den feature, hvilket betyder at jeg heller ikke når så højst.

Tror ikke jeg er kommet forbi Grift 33 eller 34 endnu, men for mig er det faktisk ikke så meget at jeg dør, som at jeg ikke har god nok skade :-(
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: Nemeton efter November 16, 2014, 03:41:39 pm
Pt er det faktisk kun tre af mine characters der har klaret sig igennem Grift 30 inden for tidsgrænsen, men jeg har tre andre der er meget tæt på, hvor det nok bare kræver et bedre rift. Og for flere af dem er survivability klart et problem.
Jeg synes egentlig at det er problematisk at man mere eller mindre SKAL have en double Unity for at kunne komme højt op i Grift level.
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: DonBonzini efter November 16, 2014, 05:19:54 pm
Kan forstå at de arbejder hen imod at GR level i højere grad skal af den skade som man kan lave end den toughness man har:-)

Spillede sammen med en monk og wd i går, deres grouo buff øgede mig paper damage fra 1,3m til 2,1m, det er til at se!

Fandt sjovt nok en unity i går, men rerollede forkert på den:-( Den redder mig i mange situationer, hvos jeg lige har 10% life tilbage i stedet for at dø. Så nu må jeg se om jeg ikke kan klare 35+?

db
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: Nemeton efter November 16, 2014, 08:39:00 pm
Nu har jeg lige kigget på din DH og du har jo også kun 3,9 mio toughness. Det er godt nok ikke meget!

Jeg tror gerne at det er nok hvis man er god til spillet og klassen, men for mig ville det aldrig gå. Jeg har 12 mio toughness på min Meticulous Bolt DH og 11 mio på min Cold/Rocket DH.

En Unity ville sikkert hjælpe, men jeg tror nemt at du kan komme et par Grift levels højere op med lidt mere toughness.
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: Nemeton efter November 16, 2014, 08:41:13 pm
Og jeg bliver ikke One-Shot af hverken Jailer eller Thunderstorm på Grift 35. Det er tæt på, men ikke helt ;-)
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: Pecenetra efter November 16, 2014, 10:18:33 pm
Hvis du popper smoke screen hele tiden har du jo ikke brug for toughness ;)
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: DreamWalker efter November 17, 2014, 10:43:23 am
Ved ikke hvor vigtigt det er for lightning dh selv at skyde hele tiden, men da jeg spillede dh meget, var det muligt at out-range jailer og thunderstorm, så turrets bare kunne stå og nuke, ellers brugte jeg meget at gå ud af line of sight, hvis det var muligt. Dette hjalp meget i mine gr's
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: DonBonzini efter November 17, 2014, 04:22:08 pm
Med lightning skal man skyde hele tiden hvis man vil spamme smoke screen hele tiden for sentries genererer ikke diciplin:-( Men tænker da at mine sentries skyder når jeg er på afstand, lige som dine:-)

Jeg har tendens til at spille ret offensivt, hvilket betyder at jeg nok ikke løber langt nok væk ved jailers fx. Men med helltrapper så fungerer den jo først optimalt nå man selv skyder så den kan poppe nye sentries, men jeg må prøve en lidt mere defensiv tilgang.

Endelig må jeg lidt prøve at få de sidste % så jeg når 25% cooldown, har ca 21% paper og 29% med Med lightning skal man skyde hele tiden hvis man vil spamme smoke screen hele tiden for sentries genererer ikke diciplin:-( Men tænker da at mine sentries skyder når jeg er på afstand, lige som dine:-)

Jeg har tendens til at spille ret offensivt, hvilket betyder at jeg nok ikke løber langt nok væk ved jailers fx. Men med helltrapper så fungerer den jo først optimalt nå man selv skyder så den kan poppe nye sentries, men jeg må prøve en lidt mere defensiv tilgang.

Endelig må jeg lidt prøve at få de sidste % så jeg når 25% cooldown, har ca 21% paper og 29% med Med lightning skal man skyde hele tiden hvis man vil spamme smoke screen hele tiden for sentries genererer ikke diciplin:-( Men tænker da at mine sentries skyder når jeg er på afstand, lige som dine:-)

Jeg har tendens til at spille ret offensivt, hvilket betyder at jeg nok ikke løber langt nok væk ved jailers fx. Men med helltrapper så fungerer den jo først optimalt nå man selv skyder så den kan poppe nye sentries, men jeg må prøve en lidt mere defensiv tilgang.

Endelig må jeg lidt prøve at få de sidste % så jeg når 25% cooldown, har ca 21% paper og 29% med http://eu.battle.net/d3/en/item/gogok-of-swiftness (http://eu.battle.net/d3/en/item/gogok-of-swiftness)

Og så skal jeg vist bare øve mig:-)

Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: mads-wm3 efter November 17, 2014, 05:05:20 pm
Med lightning skal man skyde hele tiden hvis man vil spamme smoke screen hele tiden for sentries genererer ikke diciplin:-( Men tænker da at mine sentries skyder når jeg er på afstand, lige som dine:-)

Jeg har tendens til at spille ret offensivt, hvilket betyder at jeg nok ikke løber langt nok væk ved jailers fx. Men med helltrapper så fungerer den jo først optimalt nå man selv skyder så den kan poppe nye sentries, men jeg må prøve en lidt mere defensiv tilgang.

Endelig må jeg lidt prøve at få de sidste % så jeg når 25% cooldown, har ca 21% paper og 29% med Med lightning skal man skyde hele tiden hvis man vil spamme smoke screen hele tiden for sentries genererer ikke diciplin:-( Men tænker da at mine sentries skyder når jeg er på afstand, lige som dine:-)

Jeg har tendens til at spille ret offensivt, hvilket betyder at jeg nok ikke løber langt nok væk ved jailers fx. Men med helltrapper så fungerer den jo først optimalt nå man selv skyder så den kan poppe nye sentries, men jeg må prøve en lidt mere defensiv tilgang.

Endelig må jeg lidt prøve at få de sidste % så jeg når 25% cooldown, har ca 21% paper og 29% med Med lightning skal man skyde hele tiden hvis man vil spamme smoke screen hele tiden for sentries genererer ikke diciplin:-( Men tænker da at mine sentries skyder når jeg er på afstand, lige som dine:-)

Jeg har tendens til at spille ret offensivt, hvilket betyder at jeg nok ikke løber langt nok væk ved jailers fx. Men med helltrapper så fungerer den jo først optimalt nå man selv skyder så den kan poppe nye sentries, men jeg må prøve en lidt mere defensiv tilgang.

Endelig må jeg lidt prøve at få de sidste % så jeg når 25% cooldown, har ca 21% paper og 29% med [url]http://eu.battle.net/d3/en/item/gogok-of-swiftness[/url] ([url]http://eu.battle.net/d3/en/item/gogok-of-swiftness[/url])

Og så skal jeg vist bare øve mig:-)




Jeg synes du gentager dig selv lidt :P
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: Camelo efter November 17, 2014, 06:53:17 pm
Kig eventuelt på min DH: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Camelo-2470/hero/47315037 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Camelo-2470/hero/47315037)

Har tweaket en del på hende efterhånden. Især min nye hjelm har vist sig at være en god ting i forhold til at holde ressourcerne oppe (30% konstant cost reduction på discipline og hatred qua at man aldrig tager skade). Og så har jeg godt og vel 26% CDR før Gogok of Swiftness, hvilket er med til at gøre, at jeg har råd til at mistime en smule hver gang. Det værste er selvfølgelig, at man ikke må spamme knappen for meget - så går det først galt.
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: Nemeton efter November 17, 2014, 07:17:39 pm
@Camelo

Hvilket breakpoint rammer du med Gogok, jeg tænker du må lige komme op og ramme 2,86 siden du vælger at bruge den gem uden T&T?
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: Camelo efter November 17, 2014, 07:51:39 pm
Jep, jeg når lige over 2.86 med full Gogok stacks.
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: DonBonzini efter November 17, 2014, 08:24:25 pm
Ok, prøver lige at kigge, men er kommet frem til at jeg nok dropper unity igen og øver mig i at time smoke screen bedre. For jeg når 4,16 (eller hvad det nu er, kan ikke lige huske) breakpointet med t&t og uden unity.

Min damage føles en del mindre efter jeg ikke længere når breakpointet.

Anyhow jeg gamer i aften nogen som vil med i nogle,GR?
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: Nemeton efter November 17, 2014, 10:12:03 pm
Ok, prøver lige at kigge, men er kommet frem til at jeg nok dropper unity igen og øver mig i at time smoke screen bedre. For jeg når 4,16 (eller hvad det nu er, kan ikke lige huske) breakpointet med t&t og uden unity.

Min damage føles en del mindre efter jeg ikke længere når breakpointet.

Anyhow jeg gamer i aften nogen som vil med i nogle,GR?

Forskellen er også noget i stil med 5 APS eller 3,33 APS for dine sentries afhængig af om det er 2,86 eller 4,16 breakpoint du rammer, så der er noget af en forskel (ca. 50% flere attacks fra sentries for at være lidt mere præcis).
Titel: Sv: GR 30+ = One shot and you are dead!
Indlæg af: Rosewizard efter November 18, 2014, 01:33:50 pm
Har nået GR35 solo med DH, efter mange forsøg, men kun pga unity. Og så skal man hele tiden holde sig uden for deres range (faktisk lidt kedeligt) så længe Awareness er på cooldown, hvilket den er næsten hele tiden ;)
Jeg synes også smoke screen er svær at time, så den er oppe hele tiden.
Og så mangler man lidt en skill der svarer til Wiz teleport, ved vault tager man stadig skade hvis man kommer for tæt på.