Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community

Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: scarface efter Januar 29, 2013, 10:08:26 am

Titel: Group play Scaling.
Indlæg af: scarface efter Januar 29, 2013, 10:08:26 am
Hej.

Jeg er lige vent tilbage til D3 efter en længere tids pause.
Jeg spiller sammen med en del venner. Vi har et par sprøgsmål.
Hvordan er det lige det hænger sammen med Grpup play på Inferno.
1) Hvor meget bliver monstre stærkere.
2) Hvordan udregnes magic find.
3) Får man flere/færre XP ?
Titel: Sv: Group play Scaling.
Indlæg af: Nobleman efter Januar 29, 2013, 11:08:43 am
Kan kun lige svare på spørgsmål 2.

Det du har er din egen sansyunlighed. Den bliver ikke delt ud på alle i gruppen
Titel: Sv: Group play Scaling.
Indlæg af: Pecenetra efter Januar 29, 2013, 04:19:06 pm
1: Monstre får +75% liv per ekstra spiller som der er, 1 spiller og de har 100%, 2 spillere og de har 175%, 3 spillere og de har 250%, og 4 spillere så har de 325%, og det er kun deres liv som påvirkes af flere spillere...

2: Magic find udregnes efter din paragon level (+3% per level), dit gear, og en bonus for Monster Power level.. Herefter vil I hver især modtage jeres eget drop baseret ud fra jeres egen mf, så ja det kan være en fordel at have høj mf, og lade de andre koncentrere sig om at slå ihjel..

3: XP øges kun som følge af gear med +exp (eller +exp% som nok er mere interessant), samt Monster Power level.. Flere spillere ændrer ikke på dette, men siden monstrene kun får +75% ekstra liv per spiler så vil antallet af monster kills per time stige, i det fald jeres dps ligger jævnt..
Titel: Sv: Group play Scaling.
Indlæg af: scarface efter Januar 30, 2013, 09:01:05 am
Tak for Hjælpen :)