Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community
Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: Wulubulu efter Februar 27, 2012, 11:10:18 pm
-
Hvor fan kan man identifie item?! :D
-
NVM har fundet ud af det :D
-
Til andre som måske ikke ved det, er det simpelthen bare at højreklikke på sit unidentified item og vente 3 sekunder.
- Pwn
-
Havde samme problem igår haha. Skeleton king droppede en rare armor, men kunne satme ikke finde ud af dét. Var lidt i tvivl om de havde lavet det om siden sidst jeg prøvet betaen. Der gik lige 5 min før det gik op for mig ::)
-
De kunne godt lave det lidt anderledes synes jeg. Måske have et lille ikon/knap som man bruger for at identificere, da man højreklikker mange andre steder i spillet og ikke alle læser lige tooltip hvis det går hurtigt :P
Vi er nede i det små detaljer ofc..
-
Til andre som måske ikke ved det, er det simpelthen bare at højreklikke på sit unidentified item og vente 3 sekunder.
- Pwn
så er spørgsmålet.. hvorfor?
er det for at øge spændingen.. kan ikke rigtig se en praktisk funktion, hvorfor det er der!
-
Helt enig trist... Men tror det skal være sårn... Uhhhh ! et rare item, og så er man lidt oppe og køre i de 3-4 sekunder det nu tager :D
-
Til andre som måske ikke ved det, er det simpelthen bare at højreklikke på sit unidentified item og vente 3 sekunder.
- Pwn
så er spørgsmålet.. hvorfor?
er det for at øge spændingen.. kan ikke rigtig se en praktisk funktion, hvorfor det er der!
Det er det vel :)
Den er der vel af samme årsag, som den var i Diablo 1 og Diablo 2!
-
Til andre som måske ikke ved det, er det simpelthen bare at højreklikke på sit unidentified item og vente 3 sekunder.
- Pwn
så er spørgsmålet.. hvorfor?
er det for at øge spændingen.. kan ikke rigtig se en praktisk funktion, hvorfor det er der!
Det er det vel :)
Den er der vel af samme årsag, som den var i Diablo 1 og Diablo 2!
ja, kan godt følge logikken der :) Men den store ændring er, at man her ikke behøver at benytte en anden genstand til at foretage "identifying".. jeg synes udvikling her er godt, for det var bare en irritation før, hvis man ikke havde en scroll ved hånden, men gestussen føles lidt ligegyldig nu, når man blot skal trukke på en knap og vupti! :)
alternativt skulle det være en omkostnings at få genstanden identified - fx hos en specialist i byen - på den måde bliver selve handlingen implementeret i spillet på en måde, som gør, at man ikke blot skal højreklikke, men alternativt kan man bære rundt på genstanden et stykke tid i spænding indtil man får muligheden for at få genstanden identified! der er selvføglelig også ulemper i dette, da det kan gøre, at nogen vil tage unødvendigt tilbage til tristram fordi der er en chance for at lootet er noge der kan give bedre stats! Men synes umiddelbart det vil virke mere logisk og interessant!
-
Til andre som måske ikke ved det, er det simpelthen bare at højreklikke på sit unidentified item og vente 3 sekunder.
- Pwn
så er spørgsmålet.. hvorfor?
er det for at øge spændingen.. kan ikke rigtig se en praktisk funktion, hvorfor det er der!
Det er det vel :)
Den er der vel af samme årsag, som den var i Diablo 1 og Diablo 2!
ja, kan godt følge logikken der :) Men den store ændring er, at man her ikke behøver at benytte en anden genstand til at foretage "identifying".. jeg synes udvikling her er godt, for det var bare en irritation før, hvis man ikke havde en scroll ved hånden, men gestussen føles lidt ligegyldig nu, når man blot skal trukke på en knap og vupti! :)
alternativt skulle det være en omkostnings at få genstanden identified - fx hos en specialist i byen - på den måde bliver selve handlingen implementeret i spillet på en måde, som gør, at man ikke blot skal højreklikke, men alternativt kan man bære rundt på genstanden et stykke tid i spænding indtil man får muligheden for at få genstanden identified! der er selvføglelig også ulemper i dette, da det kan gøre, at nogen vil tage unødvendigt tilbage til tristram fordi der er en chance for at lootet er noge der kan give bedre stats! Men synes umiddelbart det vil virke mere logisk og interessant!
Er enig i, at man måske godt kunne gøre lidt mere ud af det, dog løb man jo også bare rundt, i Diablo 2, med en Tome of Identify i inventory, som reelt bare kostede en anelse i genopfyldning, så for mig er der ikke den store forskel. Men savner da at få Cain til at identificere mine items :(
-
Jeg synes det var federe i D2, fordi man så selv skulle kunne genkende items på jorden, og se hvad der var værd at samle op. Jeg er bange for at det bliver alt for easy mode det her spil. Men vi for se.
-
Jeg synes det var federe i D2, fordi man så selv skulle kunne genkende items på jorden, og se hvad der var værd at samle op. Jeg er bange for at det bliver alt for easy mode det her spil. Men vi for se.
Strammer du den måske ikke en lille smule? :P
Man skulle heller ikke ligefrem have en ph.d i D2 for at kunne bruge Scroll of Identify :D
-
De kunne godt lave det lidt anderledes synes jeg. Måske have et lille ikon/knap som man bruger for at identificere, da man højreklikker mange andre steder i spillet og ikke alle læser lige tooltip hvis det går hurtigt :P
Vi er nede i det små detaljer ofc..
Helt enig, sad som jeg andre og undrede mig over hvor jeg fik identified items og prøvede selvfølgelig Cain men han gad ikke. Ved et tilfælde prøvede jeg at trykke to gange på item og så kiggede han selv nærmere på det ;) Lidt spøjst at der ikke lige kommer et tip op første gang man samler et item op man skal identify ligesom der kommer tips op med dit og dat som ellers sker.
-
Jeg synes det var federe i D2, fordi man så selv skulle kunne genkende items på jorden, og se hvad der var værd at samle op. Jeg er bange for at det bliver alt for easy mode det her spil. Men vi for se.
Når du siger easymode tænker jeg også at du mener spillet i helhed. Det er easymode på normal.. men tro mig.. blizzard har allerede sagt at derefter er der ingen kære mor.. især ikke på hardcore.
Diablo III -- You Will Die. We Promise. (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=U0F2wPZWdYk&oref=http%3A%2F%2Fs.ytimg.com%2Fyt%2Fswfbin%2Fwatch_as3-vflHGsDou.swf#)
-
jeg ville helt klart også foretrække at man kunne identificere items i byen.. skide være med scrolls eller lignende men at gøre det i byen ville give det lidt ekstra spænding.. det med at vente 3-4 sekunder lyder til at være ret irriterende hvis man har fundet en masse magiske items som man MÅSKE kan bruge og så skal vente mange sekunder for at finde ud af om man kan bruge et item..
-
Magiske items skal ikke identificeres.. Det er kune rare og legendary (unique) items som skal..
Jeg synes det var federe i D2, fordi man så selv skulle kunne genkende items på jorden, og se hvad der var værd at samle op. Jeg er bange for at det bliver alt for easy mode det her spil. Men vi for se.
Når du kommer længere frem vil du se meget mere skrammel, og meget som ikke er værd at samle op, selv hvis det er rare - så der skal nok være noget at sortere imellem mens du løber rundt..
De kunne godt lave det lidt anderledes synes jeg. Måske have et lille ikon/knap som man bruger for at identificere, da man højreklikker mange andre steder i spillet og ikke alle læser lige tooltip hvis det går hurtigt :P
Vi er nede i det små detaljer ofc..
Helt enig, sad som jeg andre og undrede mig over hvor jeg fik identified items og prøvede selvfølgelig Cain men han gad ikke. Ved et tilfælde prøvede jeg at trykke to gange på item og så kiggede han selv nærmere på det ;) Lidt spøjst at der ikke lige kommer et tip op første gang man samler et item op man skal identify ligesom der kommer tips op med dit og dat som ellers sker.
Det er også lidt mangelfuldt om hvordan man gør - men holder man musen over et unidentified item står det også allernederst i boxen hvordan man får det identified.. Jeg finder det dog rart at man ikke skal have en bog og fylde den op og alt muligt for at kunne identify, men ideer til hvordan der kunne gøres mere opmærksom på hvordan man gør kunne måske være smart nok :)