Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community

Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: Camelo efter August 08, 2010, 05:44:26 pm

Titel: Legendary items, skill tree og act 3
Indlæg af: Camelo efter August 08, 2010, 05:44:26 pm
Af Camelo den 26-11-2009 kl. 22:34

Der er ikke sket meget på nyhedsfronten den forgangne uges tid, så jeg har valgt at opsummere i én nyhed.

Bashiok ytrer på Battle.net's Diablo 3-forum, at unique items - som vi kender dem fra Diablo 2 - har fået et nyt navn i Diablo3; 'Legendary Items'.

Bashiok: Uniques are now called Legendary! Freak out!

Den skarpe læser vil bemærke, at Legendary Items ikke er et nyt begreb hos Blizzard. Således dækker Legendary Items også over en item-klasse i World of Warcraft.

Derudover er det på www.twitter.com/diablo (http://www.twitter.com/diablo) kommet til udtryk, at skill trees, som vi kender dem fra Diablo 2, nu er en saga blot. Således arbejder Blizzard nu på en helt ny måde, hvorpå skilladministration skal foregå.

The skill system revision is in full force. Trees begone! I think it might be a winner. Jay says hi.

Mange har efterfølgende spekuleret i, hvad alternativet mon bliver. Blizzard har imidlertid ikke kommenteret yderligere.

Samtidig er det blevet luftet på Twitter, at udviklerholdet bag Diablo 3 har været i færd med at designe en "dungeon" til act 3.

We have weekly playtests to focus feedback on areas and features. Last week was an Act III dungeon.

Meget mere er ikke blevet sagt konkret i denne sag, men det vidner måske om, hvor langt man er i udviklingsprocessen til trods for, at de efterfølgende 'benægter' dette;

The game isn’t being developed in a linear fashion so us saying we’re working on things in Act III doesn’t really mean anything in regards to how much of the game is finished.

Since we’re constantly evolving the tools and processes for creating the various assets for the game (and just plain getting better at it), it’s best to have as wide a perspective as possible. Otherwise we’d probably paint ourselves into a corner. All of the work being produced at the end of the game would look far and above better than the stuff that was produced at the beginning, and so we’d probably have to go back and redo a lot of that work.