Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community
Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: Camelo efter Oktober 22, 2012, 07:30:59 pm
-
I kølvandet på udgivelsen af patch 1.0.5 udgiver Blizzard i morgen et hotfix, der justerer på den skade, monstre giver i de forskellige monster power levels. Dette sker, fordi udviklingsholdet har opdaget, at monstrenes skade er uintenderet høj grundet bestemte 'abilities'/egenskaber ved rare/champion monstre, der pumper deres skade op til at være alt for høj. Hvis du ikke er bekendt med det nye system, som monster power levels er, kan du læse mere om det her. (http://diablo3x.dk/diablo_3_reaper_of_souls/patch_1.0.5_monster_power_level_9924.0.html)
As the title suggests, we're going to be reducing the amount of damage monsters do in Inferno whenever Monster Power is enabled. Before I detail what's changing, though, let me first explain why we're making some adjustments.
When we originally designed and implemented the bonus values for monster damage in Inferno, we were unaware that a bug was causing monster abilities (i.e. Rare and Champion affixes) to not scale correctly with each Monster Power level. While this bug was caught during testing and did not make it into the game, the result of it being fixed meant that monster damage -- specifically damage done by monster abilities -- was ultimately higher at MP1 through MP10 than we intended it to be when 1.0.5 released.
So, to bring monster damage back in line with our original goals for the system ([url]http://us.battle.net/d3/en/blog/7540457/7540457#damagehealth[/url]), we're implementing a hotfix that will reduce the scaling bonus to monster damage in Inferno difficulty by approximately 25% for all Monster Power levels.
Here are the new damage values that will be hotfixed in for each MP setting:
MP1: 109.60% (down from 114%)
MP2: 120.12% (down from 130%)
MP3: 131.65% (down from 148%)
MP4: 144.29% (down from 169%)
MP5: 158.14% (down from 193%)
MP6: 173.32% (down from 220%)
MP7: 189.96% (down from 250%)
MP8: 208.20% (down from 285%)
MP9: 228.18% (down from 325%)
MP10: 250.09% (down from 371%)
Please note that these changes will only apply to monster damage in Inferno difficulty. Monsters in Normal, Nightmare, and Hell will be unaffected and continue to use their current values. ([url]https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/FPA71EB165JZ1349891151345.jpg?v=0[/url])
This hotfix is currently scheduled to be released tomorrow morning during normal Tuesday maintenance in the Americas, which means the new bonus damage values in Inferno will take affect once the game servers come back online.
Måske det giver anledning for mange til at hoppe op på et højere monster power level fra i morgen?
Kilde (http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6933236334)
-
Lyder lækkert! Fire / Arcane moser mig pt på mp5 :-(
-
Fedt så kan jeg måske lige stige et level eller to :)
-
Ser også ud til at de vil se på keywarden i act 3. dens sværhedsgrad passer altså heller ikke helt ift til de andre i act 1 og 2.
i act 1 og 2 kan jeg bare stå og tæve på dem med min 2hand barbar på MP5
Men i act 3 er jeg nød til at skifte en skill til WoTB for ellers får jeg bare stor tæv.
Så enten er de for nemme i 1 og 2 eller også er han for svær i act 3 :)
Hvis bare han smider alt det frost gejl knap så ofte så vil han være til at have med at gøre..
Men som melee er man jo bare fucked når man konstant er slowed :)
Men i hvert fald så ser jeg frem til at kunne gå et par MP op til ubers, men tror dog ikke jeg vil farme på mere end MP 5 da de stadig har for meget liv derover så det tager for lang tid.
-
Jada, det gør man lige kan hoppe et niveau, måske to, op
-
Fedt så kan jeg måske lige stige et level eller to :)
Jada, det gør man lige kan hoppe et niveau, måske to, op
Jeg tænker nøjagtig det samme som jer :)
-
det skal helt klart benyttes ^^
-
Jeg kan godt se jeg er nødt til at komme i gang snart. Har slet ikke fået prøvet alle de nye ting der er kommet i den nye patch.
Lyder til der er sket en masse nyt spændende!
-
Det hjælper da lidt på det, men er samtidig en smule skuffet :( - havde glædet mig til, at kæmpe mig vej op til lvl 10, men nu ser det ud til, at dem der kørte mp 7 før, nu kan hoppe op på mp10 uden at få bøllebank.. (ja ja, det tager stadig lang tid at dræbe mobs).
Synes bare det er ærgeligt at de bliver ved med at nerfe, så der ikke er det der "über niveau" man skal kæmpe sig op til, hvor kun de allermest hardcore er med :(
-
Det hjælper da lidt på det, men er samtidig en smule skuffet :( - havde glædet mig til, at kæmpe mig vej op til lvl 10, men nu ser det ud til, at dem der kørte mp 7 før, nu kan hoppe op på mp10 uden at få bøllebank.. (ja ja, det tager stadig lang tid at dræbe mobs).
Synes bare det er ærgeligt at de bliver ved med at nerfe, så der ikke er det der "über niveau" man skal kæmpe sig op til, hvor kun de allermest hardcore er med :(
Er enig med dig .. bliver alt for nemt .. -.-
-
Jeg synes det ærgeligt.. I mine øjne burde MP10 være udfordende for de bedst gearede spillede.
Er dog enig i at Act 3 Warden's 'frozen corpse rain', er lige vild nok nu :D
-
Det hjælper da lidt på det, men er samtidig en smule skuffet :( - havde glædet mig til, at kæmpe mig vej op til lvl 10, men nu ser det ud til, at dem der kørte mp 7 før, nu kan hoppe op på mp10 uden at få bøllebank.. (ja ja, det tager stadig lang tid at dræbe mobs).
Synes bare det er ærgeligt at de bliver ved med at nerfe, så der ikke er det der "über niveau" man skal kæmpe sig op til, hvor kun de allermest hardcore er med :(
Er enig med dig .. bliver alt for nemt .. -.-
Nu skal jeg ikke gøre mig klog på om dem som kan klare MP7 nu vil kunne klare MP10, men monsterne har jo stadig 3 gange så meget hp på MP10, så det er længere tid man skal kæmpe mod nogen som giver pænt meget damage. Men det kan da være de ændre det igen når der er nok som har klaget over det
-
Er lige nu glad for at jeg ikke gik fuldstændig amok på resistance etc. :P det havde været dyrt for at finde ud af Blizzard lige nerfer lidt igen... :P
-
Er lige nu glad for at jeg ikke gik fuldstændig amok på resistance etc. :P det havde været dyrt for at finde ud af Blizzard lige nerfer lidt igen... :P
Man har nærmest ikke turde købe noget gear siden release da de konstant nerfer :P
-
Hmm weird. Døde markant flere gange end normalt her til morgen >:(
-
da det hedder sig det er 25% nerf, er det mere tydeligt på højere mp, hvorimod at MP0 og MP1-4 nærmest ikke har rykket sig i forhold til mp5 + :D
Det tænker jeg da lidt :P (differencen er større desto højere du kommer)
-
Hmm weird. Døde markant flere gange end normalt her til morgen >:(
Men er opdateringen kommet i EU ?
-
Hmm weird. Døde markant flere gange end normalt her til morgen >:(
Men er opdateringen kommet i EU ?
Det er den HELT sikkert. Folk sidder ihvertfald og snakke om hvor nemt det er på Teamspeak nu.
-
Eftersom det skulle ske tirsdag morgen amerikansk tid, er det ensbetydende med engang i eftermiddag dansk tid :) Men hvis folk mener, det er sket allerede, er det nok rigtigt :)
-
Eftersom det skulle ske tirsdag morgen amerikansk tid, er det ensbetydende med engang i eftermiddag dansk tid :) Men hvis folk mener, det er sket allerede, er det nok rigtigt :)
Jeg synes bare hellere ikke jeg har hentet nogen opdatering, men de fylder måske hellere ikke så meget. Hvad hed den gamle patch 1.0.5xxxx og hvad hedder den nye 1.0.5xxxx?
-
det er jo et hotfix :) dvs. at det bliver gjort server wise, og ikke med en decideret update
-
Jeg synes ellers mobsne slår hårdere nu o_O