Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community

Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: MortenKP efter Marts 10, 2012, 10:16:29 pm

Titel: Pool: Monster abilities
Indlæg af: MortenKP efter Marts 10, 2012, 10:16:29 pm
God aften derude, efter lidt søgen frem og tilbage fandt jeg en side med forslag til monster abilities, tænkte på hvorfor en i syntes ville være sejest?

Hilsen MortenKP

stemmer selv på #2

Random Monster Affix: Explode

Monsters that die with the Explode Affix will leave behind glowing, red sticks of dynamite. After a five second delay, the dynamite will explode causing damage to both players and enemies in a 4 yard radius.

Random Monster Affix: Reincarnate

Monsters that die with Reincarnate will cause a new (non-reincarnate affixed) monster to spawn at their location after 10-30 seconds.

Random Monster Affix: Nasty Voodoo

Nasty Voodoo monsters that are damaged by players or their companions will instantly deal 1/10 of the damage back.

Random Monster Affix: Crusader

Monsters attacking with Crusader gain 1/4 of their damage back as health.

Random Monster Affix: Evasion

Monsters with Evasion have a 10% chance to complete avoid damage when struck by a player or companion.

Random Monster Affix: Death of a Salesman

On death, Death of a Salesman affixed monsters drop tainted gold. If tainted gold is picked up by the player then it will subtract from instead of add to the player's total gold. Players cannot go below 0 gold.
Titel: Sv: Pool: Monster abilities
Indlæg af: Krasso efter Marts 10, 2012, 10:46:27 pm
Ikke noget af det som jeg ku' ønske mig at se i spillet, men evasion lyder som en der ku' blive rigtig irriterende. ^^
Titel: Sv: Pool: Monster abilities
Indlæg af: Fifikus efter Marts 11, 2012, 12:34:58 am
Personligt synes jeg ikke at nogen af dem er gode.

Reincarnate, Evasion og Crusader fordi de er et irritationsmoment, der ikke tilføjer noget til spillet. (der fandtes intet mere irriterende end at vente på at heroes revivede efter 5 sec i WC3. Det er en dum mekanisme som ikke har nogen steder henne i et fast-paced spil på normale mobs)
DoaS fordi at der ikke skal findes negativ guld, det er spilødelæggende og igen, tilføjer ikke noget til spillet ud over at gøre spilleren irriteret.
Nasty Voodoo og Explode kunne gå, men explode ligner for meget frozen affixed, og synes personligt dårligt om Voodoo. Men de er i det mindste ikke ødelæggende for flowed i samme grad, så tja...
Titel: Sv: Pool: Monster abilities
Indlæg af: Tukaram efter Marts 11, 2012, 12:57:20 pm
ej er ikke specielt vild med dem. Crusader og Evasion er de eneste jeg kan forestille mig.
Titel: Sv: Pool: Monster abilities
Indlæg af: Angstskrig efter Marts 11, 2012, 01:35:44 pm
Det er fint med en masse ideer til spillet. Personligt kunne jeg sagtens forestille mig voodoo eller crusader og om det virkelig irriterer eller ødelægger noget tror jeg ikke. Om det så omvendt tilføjer noget, har jeg mine tvivl omkring.
Titel: Sv: Pool: Monster abilities
Indlæg af: SirSoren efter Marts 11, 2012, 01:49:30 pm
Pool+Monster = Monster + Pool <=> MonsterPool?

on topic; synes jeg mangler knappen hvor jeg stemmer for ingen af dem.
Synes ikke der er nogen af dem jeg mangler i spillet.