PTR er nu lukket - patch 2.2 snart online
Efter mange ugers test af patch 2.2, nærmer den endelige udgivelse sig med lukningen af patch test realm.
Nedenfor Blizzards officielle udmelding om det netop overståede test-forløb.
In preparation for the launch of patch 2.2.0, we will be shutting down the PTR today at approximately 11:00 a.m. PDT. At that time, you will no longer be able to log in to the PTR client, all PTR accounts will be reset, and the PTR Feedback and PTR Bug Report forums will be marked as read-only.
Please note that any progress you made on the PTR will not transfer over to your Diablo III account.
Thank you to everyone who participated in this PTR and provided feedback. We look forward to releasing patch 2.2.0 to the public shortly!
>> Kilde (http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/16860296597#1)
Og så ser vi ellers frem mod patch-udgivelse på live servers - skal vi satse på onsdag? Og så følger season 3 fra og med fredag.
Nåede I ellers at få testet, hvad der testes skulle?
Kunne faktisk ikke helt huske tallet. Men game guide siger nu:
Attacks increase your damage by 150% for 6 seconds. Arcane, Cold, Fire, and Lightning attacks each add one stack. Adding a stack refreshes the duration.
Meget pænere :)
Du kommer bare ikke uden om at selvom Tal Rasha har en fin bonus nu, så er der stadig 8 sekunder mellem meteorer og det er lang tid. - det er lang tid hvor du kun har din "egen damage" og ikke rigtig nogen sæt bonus.
Meteorerne er nice - bestemt. Men de var bestemt ikke damage-dealerne i det build, jeg lige legede lidt med kort på ptr - det var min magic missile (med mirrorball) + min 'bobbel' (2000 dmg per sec med Delsere's bonus). Selve meteorerne regner jeg ikke for meget i Tals sæt - det er mere 4- og 6-sæts bonus, der er lækre.
Det er lidt det samme med Delsere - du er utrolig afhængig af at have monstre i din bobbel, og de har det altså med at rende ud. Og når den der slow der skal være i boblen ikke rigtig synes at gøre sin effekt så bliver det altså noget rod og mere et spørgsmål om at holde på mobs end at skade dem.
Ikke helt rigtigt, hvis man bruger Point of No Return-rune. Her stunnes monstrene hver gang de går ind i boblen eller går ud af boblen. Og har man 5-6-7 af boblerne stående i en korridor eller lignende, har du virkelig virkelig god tid til at få gjort noget dmg, før de kommer nær dig. Det er lidt sværere i de åbne rifts, hvor der angribes fra mange sider. Men ville næsten gerne lige lave en video af, hvor effektive de bobler er - men nu er PTR nede, og jeg når ikke frem til et lignende build, før season 3 er i gang.
42 er også fint, det er ret meget lig det som Firebirds kunne klare i 2.1 med godt gear og zombier, men det er stadig langt væk fra Barb og DH... og det er skidt når der stadig kommer flere grunde til at jagte højere rank i GR's.
Mind you - jeg havde på ingen måde optimeret buildet - kun fundet de nødvendige set pieces - så 42 er ret overvældende for en Wizard, der førhen kun kunne lege med på de tidlige 30'ere. Jeg er sikker på, at det kan optimeres til at nå i nærheden af 50'erne. Det må jo være noget, jeg skal bevise i den nye sæson, hvis jeg får tiden :)