Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community

Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: musen efter September 19, 2014, 07:49:15 am

Titel: The Area Damage Argument Revisited
Indlæg af: musen efter September 19, 2014, 07:49:15 am
 hey alle faldt lige over denne side på nettet.

http://d3domination.com/diablo-3-general/area-damage-argument-revisited/ (http://d3domination.com/diablo-3-general/area-damage-argument-revisited/)

ret nyttig  8)
Titel: Sv: The Area Damage Argument Revisited
Indlæg af: DreamWalker efter September 19, 2014, 12:49:32 pm
det en fin simplificeret forklaring han kommer med, men måske en lille smule ud-dateret da den er skrevet i juli og september mød os på patch 2.1 hvor guld blev lidt mere betydeligt, og LOH blev lavet helt om.
Misforstå mig ikke, hvis jeg havde paragon point nok til at kunne smide i area dmg ud over LOH, vilel jeg da gøre det. Men som jeg ser det lige nu er LOH vigtigere for min Crusader
Titel: Sv: The Area Damage Argument Revisited
Indlæg af: Pecenetra efter September 19, 2014, 02:30:01 pm
Area Damage er ganske godt, man skal bare huske at fastholde hvor godt det helt præcist er.

I starten var det proc coefficient styret hvilket førte til at mange forlod det, men det har de ændret så nu gælder det blot om at en gruppe af monstre skal stå forholdvis tæt.

Men man er nød til at huske at visse skills og effekter ikke kan give Area Damage, og hvis man bruger disse meget får man altså ikke noget ud af det.

Men ellers rangerer jeg også Area Damage nummer 2 under utillity når det kommer til paragon points, medmindre jeg faktisk har så meget LoH at overlevelse ikke er et problem.
Titel: Sv: The Area Damage Argument Revisited
Indlæg af: kvill efter September 22, 2014, 08:17:12 pm
Var en interessant og meget enkelt skrevet artikel. Jeg skal da i hvert falde prøve at se hvor meget ekstra dam de giver i forholde til den healing jeg mister.