Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community
D3X Øvrige => Information fra D3X => Emne startet af: Camelo efter December 05, 2008, 05:43:02 pm
-
MP og jeg har i dag forsøgt at få forummet op igen, efter det tilsyneladende fuckede op. Vi fandt frem til, at det var server-relateret, hvorfor vi ikke har kunnet gøre så meget andet, end at vente på, at udbyderen nossede sig sammen til at reagere, på den mail jeg sendte for et stykke tid siden.
Jeg regner med en forklaring fra dem snart, og så får I den præsenteret her.
Vi beklager og satser på, at det ikke sker igen. :(
-
MP og jeg har i dag forsøgt at få forummet op igen, efter det tilsyneladende fuckede op. Vi fandt frem til, at det var server-relateret, hvorfor vi ikke har kunnet gøre så meget andet, end at vente på, at udbyderen nossede sig sammen til at reagere, på den mail jeg sendte for et stykke tid siden.
Jeg regner med en forklaring fra dem snart, og så får I den præsenteret her.
Vi beklager og satser på, at det ikke sker igen. :(
jeg kunne godt mærke det undrede mig også, skulle lige edit en tråd og smask :( troede lige det var noget af det samme som på d2x i sin tid :-\
-
Glad for at høre det er en fail fra deres side og ikke vores, prøv at tænk hvis det viste sig at dette forum software også var ustabilt? :)
-
Glad for at høre det er en fail fra deres side og ikke vores, prøv at tænk hvis det viste sig at dette forum software også var ustabilt? :)
ville jeg og mine 230+ posts være kede af ;)
kunne dog ikke forestille mig det var noget med forumfail når Monsterpool er inde over det, islændinge laver ikke fejl, bortset fra ting vedr. økonomi :-X
;)
-
Det er altid noget at det ikke er forummet der fucker, vi er ikke klar til et D4X endnu :P
-
Nej, vi kan godt afskrive, at det var selve forummet. Det var serveren og ikke andet. Venter dog stadig på mail med forklaring fra udbyders side. Jeg betaler for det lort, så det skal sgu virke og jeg skal have noget ordentligt support.
-
Nej, vi kan godt afskrive, at det var selve forummet. Det var serveren og ikke andet. Venter dog stadig på mail med forklaring fra udbyders side. Jeg betaler for det lort, så det skal sgu virke og jeg skal have noget ordentligt support.
You tell'em big guy!
Eller.. Ja gu ska det så..
-
Som skrevet andetsteds har vi en idé om, hvor fejlen skal findes. Firebee (udbyderen) er informeret herom, og vi ser frem til, at de kommer i gang med at udbedre fejlen, så vi ikke skal leve med downtime hver eneste dag.
-
Glad for at høre det er en fail fra deres side og ikke vores, prøv at tænk hvis det viste sig at dette forum software også var ustabilt? :)
ville jeg og mine 230+ posts være kede af ;)
kunne dog ikke forestille mig det var noget med forumfail når Monsterpool er inde over det, islændinge laver ikke fejl, bortset fra ting vedr. økonomi :-X
;)
kæft du er mærkelig :-X :-X
-
Glad for at høre det er en fail fra deres side og ikke vores, prøv at tænk hvis det viste sig at dette forum software også var ustabilt? :)
ville jeg og mine 230+ posts være kede af ;)
kunne dog ikke forestille mig det var noget med forumfail når Monsterpool er inde over det, islændinge laver ikke fejl, bortset fra ting vedr. økonomi :-X
;)
Det underbygger blot min tidligere fremsatte teori om at du posthunter for hårdt.
Og jeg ved godt du om lidt skriver at det kun var for sjov det med dine posts, men tjekker man lige indholdet af dine posts igennem, så er der ikke meget at rafle om. Tag dig sammen.
-
Straf ham dog bare ved at gøre så man ikke kan se hans postcount. :)
-
Straf ham dog bare ved at gøre så man ikke kan se hans postcount. :)
En anden straf kunne være at pille 200 posts af hans count - det kan jeg sagtens fikse i databasen. ;)
Glæder mig til at få svar i morgen, forhåbentlig, omkring nedetiden.
-
Det behøver du ikke engang databasen til, MP. Selv jeg kan fikse ;)
Og ja, jeg ser også frem til at høre en forklaring.
-
Det behøver du ikke engang databasen til, MP. Selv jeg kan fikse ;)
Og ja, jeg ser også frem til at høre en forklaring.
Nooooooo. :( Troede der skulle mine developer skills til. :P
-
Så er der svar fra vores serverudbyder. I får lige hele svaret her, så I kan følge med.
Hej Jeppe
Fejlen er rettet, det var en disk fejl, og den defekte disk er nu blevet erstattet med en ny, der skulle derfor ikke blive flere problemer med mysql serveren.
Jeg beklager det sene svar til dig i sagen, men vi har været væltet i support opgaver lige på mysql serveren og derfor er de alle blevet nedprioteret for at finde fejlen før vi har svaret igen. Fejlen blev rettet natten imellem fredag og lørdag, men kom igen lørdag sidst på dagen, hvor vi fandt den defekte disk som blev udskiftet.
At dømme ud fra dette, er det derfor ikke en fejl, der gentager sig i fremtiden.
-
Det lyder så meget som d2x...
-
Det er ikke samme problem som på D2x. Desuden bør vi bare være happy, nu hvor problemet synes at være fikset.
-
jaja. Men var det ikke en failed disk para sagde gjorde det på d2x? :D
-
Nåh, jo, det kan godt ske. Men det var ikke mysql-relateret, så vidt jeg husker.
-
Så køler vi af med geektalken drenge, det er ikke eksperten.dk. :)
-
Smut nu tilbage til dit rismælk.
Ikke desto mindre; hvis I oplever noget i samme retning igen med nedetid, så kontakt straks mig eller mp.
-
Rigtig godt at vi har fået svar. Nu kører vi videre med mere site arbejde. ;D
-
jaja. Men var det ikke en failed disk para sagde gjorde det på d2x? :D
Nu ska man nok ikke sammenligne firebee med para, tror de har lidt mere styr på det hele :P