Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community
D3X Øvrige => Off Topic => Emne startet af: Mightyz efter Maj 11, 2012, 06:28:42 pm
-
Hvis man skal have pris garanti på diablo 3 hos coolshop, skal man så skrive til dem inden man bestiller det eller efter man har bestilt det?
-
inden :)
-
Eller efter. Bare skriv og forklar du har bestilt, men fundet det billigere et andet sted. SÅ matcher de normalt prisen.
-
Ved ikke om jeg skal vente til Mandag med at bestille det derinde fra, så kan jeg skrive til dem over deres chat inden jeg bestiller det, eller om jeg skal bestille det nu og så skrive til dem at jeg har fundet det billigere et andet sted på Mandag?
-
mener at der var nogen der sagde at coolshop havde droppet deres pris-garanti?
-
der står ellers stadig de har prisgaranti på deres hjemmeside
-
Det er kun på CE og special udgaver af spil de ikke giver prisgaranti mener jeg :)
-
Bestil det, henvis til prisgarantien, hvis de ikke overholder prisgarantien skal du bare nægte at modtage pakken så bliver den sendt retur og det bliver betragtet som om at du har udnyttet din 14 dages fuld returret. Hvis det bliver sendt som brevpost kan du sende det retur med brevpost og påberåbe dig dine 14 dages fuld returret, men så kommer du selvfølgelig selv til at betale portoen.
https://www.coolshop.dk/minisite/t/prisgaranti (https://www.coolshop.dk/minisite/t/prisgaranti)
De skriver faktisk at hvis du påråber dig prisgaranti efter købet vil differencen blive indsat som Coolshop points. Så jeg synes faktisk du skal henvende dig før du køber.