Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community

D3X Øvrige => Off Topic => Shoutbox => Emne startet af: D3X Nyheder efter December 16, 2014, 02:15:28 am

Titel: Shoutbox: 16/12/2014
Indlæg af: D3X Nyheder efter December 16, 2014, 02:15:28 am
Shoutbox: 16/12/2014
Titel: Shoutbox: 16/12/2014
Indlæg af: Kiksmann efter December 16, 2014, 09:39:40 am
Nogen som ligger inde med et godt link omkring fordeling af paragon points?
Titel: Shoutbox: 16/12/2014
Indlæg af: Totem efter December 16, 2014, 11:27:06 am
Jeg synes det er lidt komisk at Blizzards kundeservice er langt bedre hvis man får fat i dem på Reddit end hvis man lavet en ticket på deres egen side. På Reddit fik jeg et par linjer om jeg skulle prøve at slette Raptr, fordi det nogengange skaber problemer. På deres egen side kom de med en standard macro. Tror ikke engang de læste mine DxDiag og MSInfo. De er sgu lidt mærkelige hos Blizzard
Titel: Shoutbox: 16/12/2014
Indlæg af: mads-wm3 efter December 16, 2014, 12:08:44 pm
Du får typisk et standard svar i første omgang, og hvis du så svarer på dette, får du et reelt svar. Det er typisk for kundeservice; de giver det standardsvar der passer bedst på problemet, og på den måde får man sorteret en meget stor bunke fra, der har problemer der kan løses med standardsvar. Hvis folk så har yderligere problemer, får de så ekstra opmærksomhed. Hvis de skulle læse alle henvendelser helt igennem, og derefter skrive et personligt svar hver gang, ville det tage flere uger at få bare det første svar jo...
Titel: Shoutbox: 16/12/2014
Indlæg af: Totem efter December 16, 2014, 12:26:59 pm
Jeg tror også det er en god filtreringsmåde på folk som ikke har helt vild store problemer. Når de skriver første gang og får et default svar, så gider folk sikkert heller ikke skrive mere :D - men ja, det er begrænset hvor meget tid de kan bruge på hver person. Jeg har hørt om kundeservice hvor de ikke må bruge mere end et bestemt stykke tid på hver kunde
Titel: Shoutbox: 16/12/2014
Indlæg af: mads-wm3 efter December 16, 2014, 12:54:59 pm
Folk ville jo brokke sig endnu mere, hvis der gik en uge, ja måske en måned før de fik svar... Det er jo reelt den eneste måde man kan lave ordentlig kundeservice på, medmindre du ansætter hundrede tusinde af mennesker i din kundeservice :P
Titel: Shoutbox: 16/12/2014
Indlæg af: McOwen efter December 16, 2014, 01:27:45 pm
wohoo, fik billetter til Teenage Cancer Trust showet i Royal Albert Hall med Noel Gallagher. Udsolgt, som sædvanligt på ganske få minutter.
Titel: Sv: Shoutbox: 16/12/2014
Indlæg af: Xenophon_ efter December 16, 2014, 04:22:21 pm
Jeg kan ikke skrive en kommentar på deres hjemmeside, får bare en popup med "bad request". Det lykkedes dem ikke at løse problemet efter en række e-mails, alm. billeder, billeder med store pile og cirkler på osv. Fik også et standard svar, men havde allerede læst deres standard svar på forummet, men tjekkede da en ekstra gang inden jeg skrev igen. Det lykkedes dem som sagt ikke at løse problemet og de virkede noget.. mentalt langsomme og/eller ligeglade.
Ikke at det var et kæmpe problem, ville vist bare skrive noget om at jeg ville prøve den nye Crus med det samme den udkom ^^ og nej, jeg er ikke blevet banned eller lign. har aldrig skrevet på hjemmesiden før og kommer jo så nok heller aldrig til det. ^^ Men mit ønske om at jeg aldrig skal i kontakt med de mennesker igen er da steget betragteligt.
Titel: Shoutbox: 16/12/2014
Indlæg af: Pecenetra efter December 16, 2014, 09:32:51 pm
jeg vælger altid chatte og starter med at fortælle hvad jeg har prøvet - plus dem chatten tit er rigtig hyggelige. Man får helt lyst til bare at skrive med dem, har dog ikke gjort det i mere end 30 mon efter problemet blev løst
Titel: Sv: Shoutbox: 16/12/2014
Indlæg af: Xenophon_ efter December 16, 2014, 10:26:44 pm
Tror ikke det er de samme mennesker der supporter hjemmesiden og ingame/game/client problemer i øvrigt. Har endnu ikke haft problemer med spillet, så dem er jeg udvidende om :)