Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.
Emner - Angstskrig
Sider: 1 ... 3 4 5 6 7 [8]
106
« Dato: Juli 16, 2011, 12:13:01 pm »
På Diablo's officielle twitter side, har Blizzard netop offentliggjort dette svar til spørgsmålet om, hvorvidt man kan se andre spilleres udstyr: Doomscream: @Diablo Will there be an inspect feature in D3, both in-game and an armory-like page?
Diablo: @doomscream Extremely likely if not completely assured for both.
Dermed er det så godt som sikkert, at der bliver mulighed for at se de andre spilleres gear. Både ingame ved at bruge en "inspect" funktion, såvel som på battle.net hjemmesiden som et slags armory (det findes allerede i WoW WoW - Armory). Spørgsmålet er så om det er en god ting? Skal vi kunne se hinandens gear? Tager det noget af mangfoldigheden væk? Stem og skriv hvad du mener. Kilde: http://twitter.com/Diablo/statuses/91527970484785153
107
« Dato: Juli 10, 2011, 11:51:20 am »
For nylig blev der stillet spørgsmål til, hvordan loot bliver præsenteret i Diablo3. Hermed menes hvordan vi kommer til at se loot på jorden. Diablo har jo altid været et hektisk spil, hvor hastigheden af drops følger hastigheden af nedslagtninger. Det ses især i områder med mange monstre samlet på eet sted (Baal, Shenk, etc). Muligheden for at se hvad der dropper, hvornår det dropper og mest af alt hvor er vigtig for os og der har været visse bekymringer over brugen af ALT til at vise, hvad der ligger på jorden. Det hænger måske sammen med, at vi samtidigt bruger F4 til at vælge skills og kombinationen af disse (ALT + F4) er mindre heldig. Bashiok starter med at svare på hvordan ALT kommer til at virke: We have a few different options you can pick from to display item names while they're on the ground.
The default option is that names will show for 10 seconds when the item drops, and then the name fades out. You can hit Alt again to show them for another 10 seconds. (Diablo III default) You can also forego showing item names automatically when they drop and choose to just use Alt to show item names while it's held down. (classic functionality) You can also choose to always show item names, and hold Alt to hide them. (I'm not sure how useful this is, but it's there) There's also an option to make Alt toggle showing item names on/off. (my personal favorite)
We're also looking to bring back the /nopickup option from Diablo II, but it's currently a nice-to-have feature and so may not make initial release.
Additionally you can rebind any and all keys in the game, so you can easily make something like the Tab (for example) key show item names instead of Alt, if you prefer.
Bemærk at han her nævner alle skills kan bindes til præcis den tast vi gerne vil bruge. Dermed kan vi undgå problemet med at ramme ALT + F4 eller ALT + TAB. Naturligvis er der altid nogle, som binder uhensigtsmæssigt, men nu er det ikke længere spillets skyld. En bruger på Battle.net forummet spørger ind til muligheden for at vælge hvilke kvalitetsgrader af items man vil have præsenteret. Altså om vi kan vælge kun at se "rare" items eller bedre på jorden. Bashiok svarer: That's not an option currently and as far as I know we don't have any plans to implement. I think the argument against such a thing could be that since you're able to pick up and immediately salvage/sell any items without going back to town, as well as just having a great deal more storage space, means there's a good reason to pick up everything. I suspect that may not hold true for all levels of play, but we'll see.
Som Bashiok udtrykker det, er det meningen at alle drops kan bruges til en vis grad (salvages/sælges). Personligt har jeg altid været typen som samler næsten alt op, og med det nye crafting system kommer det nok ikke til at ændre sig. Om vi kommer til at se et overflod af crafting items må tiden så vise. Sidste kommentar fra Battle.net i denne omgang er spørgsmålet: guld samles op automatisk - kan vi gøre det samme med items? Altså vi ved jo fra gameplay videoerne at vores karakter samler guld op ved at løbe hen over det - hvad med items? Bashiok svarer: No, we want players to be clicking on items still to pick them up. Gold is auto-pickup because there's never a reason to not pick it up, but creating 'loot vacuum' mechanics for actual items removes several layers of player decision and interaction.
Jeg vil give ham ret her. At samle items op bør være en del af oplevelsen i Diablo og med en automatiseret opsamling ville jeg føle mig som en bot. Der er naturligvis pro og con ved systemet, men med individuel loot skulle der ikke længere være bruge for at ofre liv og lemmer for en Legendary. Og så tror jeg de fleste kan nikke genkendende til det lille sug man får i maven, når men ser en unique (i D3 = Legendary) på jorden efter at have nakket en håndfuld af Diablos håndlangere. Jeg har tilføjet en lille afstemning, da jeg godt vil vide hvilken loot option I synes bedst om. Kilder: http://forums.battle.net/thread.html?topicId=27811631599&sid=3000&pageNo=1#19http://forums.battle.net/thread.html?topicId=27811631599&sid=3000&pageNo=2#26
108
« Dato: Juni 30, 2011, 08:03:47 am »
En blog på wordpress udgiver sig for at være indehaver af den nuværende version af Diablo3 og svarer her på spørgsmål fra brugere. Bemærk der er INTET belæg for at dette er sandt, men hop selv ind på siden og læs med: http://d3here.wordpress.com/Tilføjelse: På de officielle forums afviser Bashiok bloggen som værende falsk. Om det er en afværgemanøvre fra Blizzard vides ikke, men han skriver meget kort: It's super fake. Kilde: http://forums.battle.net/thread.html?topicId=27813861171&sid=3000
109
« Dato: Juni 28, 2011, 08:12:19 am »
Siden annonceringen af Diablo3 har der været mange rygter oppe og vende, bl.a. at Town Portals ikke bliver en del af spillet. Det blev officielt meldt ud af Blizzard for snart 1½ år siden. Nu viser det sig dog, at Blizzard har taget en kovending og vi alligevel kommer til at se et lignende system. Her er et sammendrag af Bashioks seneste posts: We've always been trying to see if we can create a better system than town portals, making waypoints the main travel back to town mechanic. But, it's looking like it's just simply more fun and a quality-of-life-nicety to be able to jump back to town from anywhere even if waypoints are all over the place. Plus it's not really that hard to avoid the few pitfalls that TPs in Diablo II had. Ovenstående garanterer naturligvis ikke at det bliver Town Portals, men et tilsvarende system kommer. Bashiok fortsætter efter et spørgsmål om, hvordan man skal kunne spille sammen dynamisk: There is actually a mechanic that allows you to jump from town (one-way) to any other player in the game. Igen lyder det ikke som Town Portals, men mere som en player recall funktion, som sender dig direkte til dine venner. Det sætter igen ild til håbet om at kunne booste. En bruger på Battle.net forummet udtrykker sin bekymring for, om der stadig ændres meget i spillet i denne fase af udviklingen og Bashiok svarer: We'll be developing the game up until release, and then likely well after. Det burde ikke komme som nogen overraskelse. Spillet vil blive udviklet frem til en evt. afløser kommer eller der ikke længere er nok nysalg til at retfærdiggøre udviklernes omkostninger. Til spørgsmålet om hvorfor der så er de såkaldte "Wealth Scrolls" i spillet (Scrolls, der fungerer som en slags vendor du kan sælge ting med), svarer Bashiok kort: We haven't had those for a while, although we do have another mechanic to sell items while out and about. Det bliver spændende at se hvilke andre tiltag der er planlagt. At vi kan sælge på farten vil give os mindre grund til konstant at skulle tilbage til byen. Nephalem Cuben skulle også være en hjælp her, da den kan konvertere dine drops til crafting materialer. Den sidste kommentar fra Bashiok var henvendt til en bruger, som var bekymret for, at folk igen ville misbruge Town Portal til at hoppe væk fra faren når den opstod: Also I never said you can just use them anywhere anytime as much as you want. Dermed er muligheden for Town Portals tilbage. Der vil dog være begrænsninger denne gang. Måske ser vi en tidsbegrænsning, måske er de kun brugbare uden for kamp, måske kun envejs eller måske en helt fjerde ting. Uanset hvad giver det grund til spekulation. Kan der igen boostes? Vil vi se level 1 karakterer i hell? Hvad tror I? Kilde: http://forums.battle.net/thread.html?topicId=27813861152&sid=3000
110
« Dato: Juni 20, 2011, 01:26:26 pm »
Hejsa Kan en af Jer gode folk skrive en kort guide til Übers? Det jeg kunne tænke mig er følgende: Hvad er Übers? Hvordan, hvor og hvornår spawner de? Hvem kan lettest nakke dem? Dropper de altid Ani?
111
« Dato: Juni 20, 2011, 11:59:21 am »
Hejsa Jeg sidder her på arbejde og har endelig 10 minutters pause. De skal naturligvis bruges fornuftigt, og hvad er mere fornuftigt, end at rable løs om D2 her? Jeg sad igår og fik min pala lidt op i level via normal Baal. Efterfølgende (level 40+) skulle vi (K og jeg) videre til nightmare Baal, men jeg fik en "Your connection kan godt glemme at spille mere lige nu!" fra Bnet - vi mulede nemlig lidt og jeg lavede nok et par for hurtige skift. Så jeg lukkede D2 ned og gik i bad. Bagefter lå jeg på sofaen og funderede lidt over D2 og hvad meningen er med spillet. Da jeg i tidernes morgen fik D1 var jeg helt oppe at køre over den uhyggelige stemning og det fede gameplay. Da D2 kom nogle år efter var alting ændret (stjålet fra Apple) og nu kunne man rigtigt gå på Item Hunt. Det gjorde vi i flere år og det var super fedt at kunne prale med de vildeste rare rings/amuletter/handsker. Så kom 1.08 og de unikke ting begyndte at overtage rollerne fra de rare. Det var en smule skuffende, for hele det tilfældige element ved D2 blev lidt mindre tilfældigt. De rare ting var bare ikke så eftertragtede mere. De store runewords var pludseligt bedre end de fede rare items. En rare Gothic Bow var ikke længere fed. Så kom de. Bots. Mange af dem. Efter noget tid, hvor vi nægtede at røre dem, gav vi efter og installerede et par. Det blev til mange. Og det blev til mange items. Rigtigt mange. Faktisk mere end vi kunne have på 10 mule accounts. Der døde D2 efter min mening. Spillet var reduceret til en bot. En scripted hjemmeside fortalte hvis en bot havde fundet noget fedt. Man behøvede ikke engang se til dem. Bare sidde og holde lidt øje med drop statistikken. Det bringer mig tilbage til min overskrift. Hvad er reelt set meningen med et spil, hvor hovedformålet kan opnås ved brug af en bot? Hvorfor spiller I stadig? Hvad er Jeres "kick" i D2 nu?
112
« Dato: Juni 17, 2011, 02:19:51 pm »
Jeg har ikke skiftet mening siden jeg fik nyheden om D3 præsenteret. Jeg skal stadig være Wizard (Jeg gik ud fra, at der kom en caster). Hvad vil I starte med?
113
« Dato: Juni 16, 2011, 11:32:36 pm »
Hejsa rødder og tøser
Et spørgsmål:
Er det forud defineret hvor mange sockets et våben/en armor får af Larzuk?
Hvad er det f.eks. i en Mage Plate?
114
« Dato: Juni 16, 2011, 05:20:31 pm »
Hejsa og godmorgen. Velkommen til verden osv. Jeg har en Blizzard sorc og hun er da helt fin at bruge steder, hvor der IKEK er cold immune mobs. Men som landet ligger og vugger, sker det at jeg render ind i dem. Og så gør det NAS! Jeg har snakket lidt med min merc og vi er enige om, at det er hans skyld. Han bruger lige nu noget så ophidsende som: Crown of Thieves Toothrow (Armor - 855 def, 40% Open Wounds, 10 str, 15% Fire res, attacker gets mashed for 36 damage) Loath Bar Ogre Axe (110-574, 30% IAS, Req -30%) Vi har naturligvis kigget på Fortitude og Infinity, men vi er blevet enige om, at de er for dyre i forhold til nuværende finanskrise. Så har I andre fornuftige forslag og gerne med en begrundelse. Ellers giver det en lammer!
116
« Dato: Juni 15, 2011, 11:47:43 am »
Som beskrevet... jeg har taget ancients på Hell, men mangler at nakke Baal. Kunne godt tænke mig at prøve cowruns i hell.
Er der en her, som kan hjælpe mig med Baal? Vil helst undgå at lave et åbent spil, da han trods alt har bedre drop på quest,
117
« Dato: Juni 14, 2011, 11:00:17 pm »
Bare et kort spørgsmål: Et det fuldstændig randomt hvor i Hell man finder et 4s Monarch? Er det bedst at hunte med 0 MF? For at undgå magic/rare items? Jeg er ved at kaste op over Shenk/Eldricht på min Amazon.
118
« Dato: Juni 14, 2011, 10:31:50 pm »
Hey Det er naturligvis nok ikke noget, som kommer til at ske, men forestil jer Blizzard valgte at lave lidt gas med os. Lad os sige at 1/1.00.000.000 drops på Bnet er en BetaToken. Kan indløses ved Cain for en Beta Key. Ville det mon vælte Bnet?
119
« Dato: Juni 13, 2011, 05:45:58 pm »
Hejsa Ny bruger her på siden melder hermed sin ankomst. Jeg har spillet Diablo siden 1'eren og har altid elsket MF delen. Har aldrig rigtigt spillet PvP, da det ikke siger mig noget. Anyway - min makker K og jeg er lige begyndt at spille noget D2 igen. Vi fik hjælp af Martin (aner ikke mere om ham) på bnet og er faktisk nået op omkring level 80 med vores sorcs. Spørgsmålet er nu - hvor og hvad kan man MF med nogenlunde success som fattig sorc? Hvilket spec bør man vælge? Hvilket gear skal man jagte? Bør vi levele Pala'er i stedet? Ved jo fra gammel tid at en Hammerdin var ret nasty mod næsten alle mobs. Er det stadig tilfældet? Og kan man overhovedet komme i nærheden af noget godt gear? Det med at komme op i level er jo ret simpelt nu. Man finder bare en *host* bot *host* og hægter sig på nogle baal runs. Summa summarum: Hvad vil I foreslå os? Class/gear/boss?
Sider: 1 ... 3 4 5 6 7 [8]
|