Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Dr. Durden

Sider: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 27
151
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Difficulty vs Legendary Drop Chance
« Dato: Marts 21, 2014, 09:20:24 am »
Difficulty vs Legendary Drop Chance

Afklaring på Difficult vs Drop Chance for Legendarys

Der har været en del snak om man havde større chance for legendarys ved højere Torment difficult.
Ifølge tooltippet når man vælger Torment difficult, så burde der være højere chance for legendary drops ved højere torment difficult. Men udfra denne bluepost, så hentyder tooltippet vist til at det er fordi der nogen legendarys som kun dropper på Torment - på lvl 70.
Udover det, så betyder det ikke noget hvilken sværhedsgrad man spiller på.


Nu har jeg læst hele tråden - og det citerede her er jo forkert jf. tråden. Der ER forskel i 'MF' fra normal til T6.

152
Diablo 3: Reaper of Souls / Legendary visning på kortet
« Dato: Marts 21, 2014, 09:15:43 am »
Hvis en mob først dør uden for mit skærmbillede, fordi jeg fx er gået videre, mens han/hun/den forbløder, og dropper et legendary item - vil det så blive vist med stjerne på kortet?
(jeg går ud fra drop-lyden i hvert fald ikke bliver afspillet)

153
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Area Damage, hvordan virker det?
« Dato: Marts 14, 2014, 03:42:47 pm »
Hvad er proc koefficienten så?

0,2 - jf. Rosewizard...

Men hvordan virker Area Damage sammen med andre skills? Har den chance for at proc'e hver eneste gang en mob bliver ramt af damage? Eller kun én gang per skill cast?

Hvis jeg fx rammer 16 med cyclone strike, vil flere af de 16 kunne give area damage?

Og kan area damage critte?

Og bliver area damage vist i tal?

154
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Area Damage, hvordan virker det?
« Dato: Marts 14, 2014, 09:45:26 am »
Tak

155
Diablo 3: Reaper of Souls / Area Damage, hvordan virker det?
« Dato: Marts 14, 2014, 09:02:32 am »
Jeg synes ikke det er forklaret i patch notes anywhere?!

156
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Patch 2.0.3
« Dato: Marts 12, 2014, 05:14:54 pm »
Det er bare SÅ dejligt, at min klient er amerikansk. Så den har opdateret nu. Men er patchen på EU? Nææææhhhhhhhh.... No gaming for me, no no, I apparently don't need that :(




Jeg har også været oppe siden kl. 08, hvor jeg opdagede at serverne er nede. Så heller ingen gaming til mig endnu desværre. Mon ikke snart serverne kommer op at køre igen? Håber i hvert fald de holder tidsplanen.


Det ser ud til, at vi må væbne os med tålmodighed. Blizz skriver i en Bluepost, at de forlænger maintenance til kl. 16.00. Link til Bluepost:
http://www.diablofans.com/blizz-tracker/topic/52768-extended-maintenance-12-3



Nu 18.00, hvor svært kan det være at opdatere så lidt?!

157
Fandt denne her igår som var ret nice.

Den gav dog ikke det store til min barb så den gik til en medspiller :)

Det er SÅ snyd :D

158
Nogle bud på, hvor høj ressource cost reduction, det er muligt at komme op på?

Og kan mystic laves sockets?
Hold Ctrl ned mens du kigger på et item og du kan se hvad range variabler bevæger sig i.

Ja Mysitic kan lave sockets - men det koster en primary.

Jeg tror jeg er nød til at lave noget om off-hands til wizard og Wdoctor - folk er da vist helt forvirrede over den ændring...

Jeg mente total cost reduction over hele linjen?

160
Diablo 3: Reaper of Souls / Community event buff?!
« Dato: Marts 03, 2014, 10:23:03 pm »
Jeg har netop fået en buff på 50% xp som en community buff. HVorfor? Og er mister jeg den, hvis jeg forlader et game?

161
Lidt af det bedre, jeg har fundet:












Nogle bud på, hvor høj ressource cost reduction, det er muligt at komme op på?

Og kan mystic laves sockets?

162
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 03, 2014, 08:48:45 pm »

Istedet for at holde fokus på at slå nogle monstre ihjel så flyttes det hele tiden over på andre opgaver - og det jeg irriterer mig over. Der er nærmere for lidt af disse garanterede og gode drop steder - end at vi skal til at kalde det bugs at en boss giver en garanteret legendary. Men så gider jeg bare heller ikke at skulle gennemføre et halvt eller et helt spil for at komme til ham. Så dør grinding faktoreren ligesom.

De undervurderer helt klar psykologien ved at være lige ved og næsten - når man ser et leg, der bare lige mangler én enkelt egenskab for at være helt perfekt. De burde lære af de amerikanske en-armede tyveknægte, der er riggede, så tre ens ofte kan ses - men ikke på samme række.

163
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 02, 2014, 04:56:26 pm »
Pas på I ikke bliver anklaget for exploiting og får et rollback hvis I begynder at farme SK.

Det her er nemlig en rigtig bug som kan exploites. Synes dog ikke at den er det værd....

Overhovedet ikke. Det tager alt for langt tid at gå gennem hele campaign!

164
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Patch 2.0.1 er live - official notes
« Dato: Marts 02, 2014, 01:00:57 pm »
Den lange version

Tak! Det er go stil!

165
OPlever I også langt færre legen-drops i dag end i går??

Sider: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 27