Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Fifikus

Sider: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 44
76
Teams, Clans & Communities / Sv: Søger teammates!
« Dato: Maj 07, 2012, 09:55:07 pm »
Du adder mig bare til din venneliste derinde Duckie, og så fanger du mig bare hvis jeg er online :) så finder vi ud af noget hvis ikke jeg er i game med 3 andre (hvilken chancen efter release nok er god for)

77
Rigtig skuffende wallpapers desværre :( slet ikke min stil.
Men hvem var det der sagde før vi vidste det at det nok blev class wall papers? Var det Domino?
I hvert fald awesome call ^^

78
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: TV-spottet kører på dansk TV!
« Dato: Maj 06, 2012, 06:03:06 pm »
Jeg så den selv her for et par timer siden på kanal 5 :) sgu sjovt :D

79
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: hvornår kan jeg spille d3?
« Dato: Maj 04, 2012, 11:17:09 am »
Tror der er større chance for at du får en error via en download pga. net, overbelastning eller what not, end at dit drev failer :P

80
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: hvornår kan jeg spille d3?
« Dato: Maj 03, 2012, 05:23:24 pm »
Lad os håbe de ikke patcher noget så. :)

Jeg er så klar!!!!
Yeah. Må indrømme at jeg ikke helt forstår hvorfor de ikke kan frigive det lidt før, for jeg er bange for at der kommer til at blive et forfærdeligt run på tingene ved midnat. Men så længe at der ikke er nogen patch, så er det teknisk set kun dekrypteringskeyen man henter, hvis man har hentet det hele på forhånd, og så burde man i det mindste ikke blive holdt tilbage af at mange henter. Så medmindre der er en patch, så kommer det måske til at virke alligevel :)
Jeg håber i hvert fald på vegne af alle dem der har købt digitalt.

Personligt gør jeg som Dammeister og er helt enig :D

81
Diablo 3: Reaper of Souls / Salg af karakterer på RMAH
« Dato: Maj 03, 2012, 05:14:12 pm »
Det ser ud til at vi måske i fremtiden vil komme til at kunne sælge en hel karakter via Real Money Auction Houset.
Bashiok svare tidligere på en tweet om netop dette emne:

Citér
Citér
@Diablo @Bashiok So, can we sell characters on RMAH or not? It's not clear from the FAQ. Thanks
@asandriss @Diablo The auction house doesn't have the ability for you to sell characters yet, no, but it's something we're looking to add.
Kilde

Det er i sandheden en interessant idé. Så hvis vi nogensinde skulle blive træt af en karakter eller spillet vil der være rig mulighed for at indhente de penge vi har brugt på spillet i første omgang.
Det åbner også op for en hel ny form for handel, set fra et "farmer"-perspektiv, med folk der vil levele karaktere til 60, og så sælge dem til højest bydende, effektivt gørende en ende på powerleveling for de som har pengene til at købe sig direkte til inferno.

82
Tech. Support / Sv: Bærbar til Far! :)
« Dato: Maj 03, 2012, 04:57:37 pm »
Hvis han gerne vil have den med sig rundt, kan det også være en fin idé at prøve at finde én med et godt batteri. Batteriet er ALTID det producenterne spare på når at de bygger bærbare billigt, så det kan være hjælpsomt at læse nogle anmeldelser af forskellige billige bærbare, da spec's ofte bare specificere at det er et 6-cellers batteri og intet mere.
Men ellers burde den klare det fint nok som Monster siger.

83
Tech. Support / Sv: bærbær eller pc med tv skærm?
« Dato: Maj 03, 2012, 04:48:08 pm »
Jeg vil ikke lige gå for meget ind i bærbare, men angående TV så er det generelt altid bedre at have en dedikeret skærm til ens stationære computer. TV er ikke beregnet til hverken de opløsninger der bliver kørt med eller de frekvenser. Det kan sagtens virke, mens som du måske har erfaret ved din ven, så er det ikke nogen ideel løsning.
Du får dog mere kraft for pengene i en stationær, men hvis du virkelig er så begrænset på plads, så er jeg ikke sikker på hvad jeg ville vælge. Det må i sidste ende være op til dig. Hvis du skal bruge tv'et almindelig også, kan det jo også være irriterende at skulle side med mus og keyboard på f.eks. et sofabord. Men det er der da folk der gør :)

84
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: hvornår kan jeg spille d3?
« Dato: Maj 03, 2012, 04:09:22 pm »
Installeren må man håbe de åbner for nogle timer før. Hvis der skal patches lidt, ville det være katastrofalt, hvis det først blev kl. 0:01.
Desværre kommer dette ikke til at ske. Den åbner ved midnat, medmindre de lige pludselig ændre dette.

Kilde

85
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Endnu et ny TV spot
« Dato: Maj 03, 2012, 09:54:40 am »
Ingen nye scener men rawrrr hvor er den godt sammensat :D de kan sgu deres kram.

86
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Diablo III: Wrath - Behind the Scenes
« Dato: Maj 03, 2012, 09:51:20 am »
Hold da op det ser nice ud. Bliver en fed unlock på 100%. :)
Ja helt vildt :) jeg skulle lige komme mig over choket at det bliver en animeret video, da jeg havde troet at det ville blive en cinematic, men når jeg nu tænker på den som animeret, er jeg super spændt og tror egentlig at det er endnu bedre :)

87
Diablo 3: Reaper of Souls / Monk Animations bliver forbedret!
« Dato: Maj 03, 2012, 09:50:02 am »
Glade nyheder for alle monk fans!
Så mange folk har beklaget sig til Blizzard over monk's skuffende animationer at Blizzard har valgt og lytte og tilføje våbenanimationer til flere af evnerne!

Dashing Strike, Crippling Wave og Deadly Reach skulle allerede være blevet sat ind i spillet til release. Ydermere arbejder de på at få sat Exploding Palm, Way of the Hundred Fists og Fists of Thunder ind i en patch kort efter release!

Hurra for Blizzard :)

Citér
We’re certainly aware of how we’re handling our skill animation sets, as well as your feedback regarding the monk specifically. While working on any piece of the game we have to make production calls on what has the biggest benefit for the time we’re spending on it, because time is quite simply a very precious commodity. We made some choices, some that you may not agree with, to ensure a solid level of animations throughout the game. To make a call on not displaying a weapon during a skill may allow us to animate a multitude of spell casts for a demon, a higher priority animation for another character, or unique animation to ensure an in-game cutscene feels epic. Making the tough calls on when and where the game and players as a whole will benefit most is one of the most difficult things the producers, designers and artists have to do.

It’s worth noting that in addition to making those tough calls we take a logical approach to skill animations, and there are some where we purposely do not show a weapon. This is mostly for summoning or buff abilities where a weapon doesn’t play into the skill, such as mantras, or Inner Sanctuary. There are other skills where we purposely do not show a weapon because the concept of the skill is not connected to a weapon, such as Seven-Sided Strike and Lashing Tail Kick. In addition there are skills that purposely do not show a weapon because the skill is conceptually about the monk using his fists or hands, such as Way of the Hundred Fists or Exploding Palm.

There are skills though that don’t fall into any of those, and just should have been showing weapons. When you gave us that feedback we absolutely heard your requests for additional animations, and we added a full animation suite to the three skills where we felt the impact would be the greatest; Dashing Strike, Crippling Wave, and Deadly Reach. For us that was not only a great use of our resources to get it done, but we thought it was a very visible way to relate to you that we’ve been listening.

So, all of that background and info said, we still have plans to make even more changes and improvements in patches released fairly shortly after release. In a patch we plan to change Exploding Palm, Way of the Hundred Fists, and Fists of Thunder so they don’t hide fist weapons. Since the idea is that these skills are about the monk using their fists, it just makes sense to allow fist weapons to continue to show. In addition, as we continued to refine the monk class and our design philosophies for itemization, our ideas about what weapons make sense for the monk have changed over time. To see that philosophy shift through we’re looking at simply giving monks the ability to wield more types of weapons, complete with full animation support for their skills.

Hopefully that explains some of our intent with skill animations, and not just with the monk, all of the same thought and care (if not more) has gone into crafting the animations for each class and their skills. We're of course looking forward to getting the game into your hands in a couple weeks, and seeing how everyone enjoys the class they choose, and the skills they wield.


Does this mean we're likely to see the usable weapons for classes increase past release day? Or would all of this be finalized for a day 1 patch? Otherwise I might have to keep a sweet two-handed mace in my stash just in case my wizard can use it someday...

The additional weapon types are specific to monks. The original monk design was very different, and very weapon dependent. As that design changed the number of usable weapons didn't really keep up to match, and so we're working to correct that.

That's not to say it's impossible for other classes to see additional weapon types, but we have no plans at this time.


Question. You mentioned patches. In these patches do you plan on buffing skills or nerfing skills. Or are all D3 patches mostly for bugs, glitches, animations, or system problems?
Kind of off-topic, but yes, we intend to correct issues and make balance changes through patches. Did anyone think we wouldn't?

Please tell me you've given Monks the ability to use 2 handed maces! PLEASE!
The work isn't complete so I really can't comment on which weapon types because I don't want you coming after me if for whatever reason we can't deliver ... but I think you'll be happy.


Kilde

88
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Unlock hastighed:
« Dato: Maj 03, 2012, 09:29:38 am »
Kunne være fedt, med en video mere. Kunne også være opdateringen af hjemmesiden, med de nye items?

Uanset hvad det er, bliver det nok ikke det store i forhold til 100%, som er et billede af mig i mine spandex underbukser!!
Frækt :P

89
Diablo 3: Reaper of Souls / Diablo III: Wrath - Behind the Scenes
« Dato: Maj 03, 2012, 09:20:36 am »
Bashiok teaser os som sædvanlig.
Denne gang er det med en behind the scenes video af 100% unlock videoen!

http://www.gamespot.com/diablo-iii/videos/behind-the-scenes-of-diablo-iii-wrath-6374904/

90
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Unlock hastighed:
« Dato: Maj 02, 2012, 11:28:42 pm »
Opdateret med 80%'en. Denne gang tog det kun lige under 3 dage (70 timer) at komme igennem de 10%. Hvis vi kan ramme samme hastighed for de næste 10% så skulle vi meget gerne se næste update sent fredag aften og den sidste unlock sent d. 8. blot en uge før release, hvilket ville passe meget godt.

Hvis man har en fin staniolshat og er lidt til conspirationer så former der sig desuden et billede af at hvert unlock sker omkring eller kort efter midnat, hvilket ville passe fint med at det er aften på østkysten og sen eftermiddag ovre i Californien. Ydermere er releasen af 100% videoen blot en uge før release perfekt timet. Men ved ikke hvor meget at man skal lægge i det ;)

En anden spændende ting er tilgengæld at vi nu har fået den sidste developers diary, så 90% unlocken kommer ikke til at gå med det, men hvad så? Noget mere fra en bog? Evt. lidt fra den nye tegneserie? Tiden må vise :)

Sider: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 44