Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Gerdi

Sider: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 19
136
Off Topic / Sv: Tour de France
« Dato: Juli 07, 2009, 02:17:38 pm »
sådan

137
Off Topic / Sv: Tour de France
« Dato: Juli 06, 2009, 10:28:47 pm »
nr. 306 sammenlagt :D

138
Off Topic / Sv: Tour de France
« Dato: Juli 05, 2009, 09:41:54 pm »
er nr. 1340 samlet :D 1,778 mill i dag.

Kan man være i flere ligaer på samme tid?

139
Trade Værdier / Sv: rare belt euscnl
« Dato: Juli 05, 2009, 02:55:11 pm »
jeg køber det for 3, hvis du giver mig 4 fg, så tjener du 4 fg på det, hvilket imo er en god handel ; )

140
Blær og Tud / Sv: En klædelig hat til min ama ;)
« Dato: Juni 26, 2009, 08:12:34 pm »
Super lækker "hat" ;D

Gep har stadig ting og sager, men ja han mistede det meste, dog er han stadig i stand til at skaffe, hvad han skal bruge :p

141
Diablo 2 / LoD Generelt / Sv: Kan ikke komme på b.net hjemme fra :s
« Dato: Juni 25, 2009, 01:07:44 pm »
det kommer hvis du sidder på et kollegienet, eller andet net hvor der er mange der deler nettet..  prøvede det 3 gange i træk i odense--  derfor jeg valgte at spille på us east^^
er dog tilb age på eu, som du sikkert ved, har mit eget net, så det funker fint

øv også :/ min mld trapper er lige blevet færdig :p
men hvis det skal være, så passer det jo meget fint med vejret

142
Blær og Tud / Sv: skod dag :/
« Dato: Juni 23, 2009, 11:06:11 pm »
det satme unfair, ;)

egentlig ikke, så skal jeg f.eks betale for at tage med bus og tog det er ikke engang gratis  ;)

men der er nogle små fordele det ville jo være dumt ikke at bruge dem

Ja det halve af os andre eller noget i den stil :p?
Hvad er der egentlig sket siden du er førtidpensionist? hvis man altså må spørge om det

143
Diablo 2 / LoD Generelt / Sv: magic find
« Dato: Juni 23, 2009, 09:46:37 pm »
Ladder. Når opdateringen kommer så vil jeg prøve med non-ladder.

Jeg takker for tilbudet Camelo men for mig er det ikke det væsentlige at nå frem til målet. Det er derimod vejen dertil, der interressere mig.

mikael

når der kommer ny patch, kommer der sikkert også reset, hvis der gør, så burde du spillde den nye ladder imo

144
Blær og Tud / Sv: Just trollin' d2jsp
« Dato: Juni 23, 2009, 09:40:52 pm »

Jamen, det er vel også nogenlunde det samme. Hvorfor tænker du pludselig på det? :)

Når der siges "bedste på alle realms" , tænkte jeg , om det da var en bedre præstation at være den bedste på west end europa f.eks.

At være den bedste på east ladder er ret godt klaret ;D tror ikke vi kommer til at se items, der slår killersdream, hvordan han nu end har fået fat på dem

145
Diablo 2 / LoD Generelt / Kan ikke komme på b.net hjemme fra :s
« Dato: Juni 23, 2009, 09:39:51 pm »
Når jeg prøver at komme på b.net europe realm, siger den jeg ikke kan, og jeg skal kontakte min internet udybyder osv.
Kan godt komme på east og de andre realms, og kan også godt komme på europe fra mine skole, bare ikke hjemmefra.

Hvad kan det skyldes?

på forhånd tak for hjælpen : )

/e nu er det ikke random realm down vel? har ikke haft rd i MANGE år :p

146
MLD euscnl, det er mega fedt ;D

147
Off Topic / Sv: Tour de France
« Dato: Juni 22, 2009, 03:19:13 pm »
Andy virkede MEGET svag : /
frank virkede rigtig godt kørende, bare ærgeligt med hans knæ
Fabian synes jeg også kørte rigtig godt, de andre kunne hvert fald ikke køre fra ham op ad, hvilket vel ikke ligefrem er hans stærkeste side

Tror i Lance kan noget?
han har vist lige vundet et eller andet løb

148
Trade SCNL / N insight low req
« Dato: Juni 22, 2009, 03:02:39 pm »
Need:
lav str/dex insight

fortæl krav + medi lvl

Offer:
fg

149
Diablo 2 / LoD Generelt / Sv: PvP-skade og game mechanics.
« Dato: Juni 21, 2009, 10:43:18 pm »
In Diablo II: Lord of Destruction, Whirlwind is affected by weapon speed as follows. After you click to start your Whirlwind attack, the game checks for a hit on a target in range at the 4th and 8th animation frames (recall that the game runs at 25 frames per second). After the first two "free" hit-checks, the frames elapsed in-between subsequent hit-checks will depend on your weapon speed. Note: increased attack speed from items outside your weapon DOES NOT affect whirlwind - only the speed of the weapon itself counts. The dependence on weapon speed is obtained by subtracting your weapon's increased attack speed (IAS) to its base weapon speed (the number between square brackets listed in the weapons section of the Arreat Summit) and checking where the number you obtain fits in the following table:

One-handed weapons
Breakpoints: 15, 10, -10, -35.
Number of frames in-between hit-checks after frame 8: 12, 10, 8, 6, 4

Normalt bruges grief ba med 35+ ias, da en ba har 0 base ias, så er det altså 4 frames => 25 / 4 ~6 chancer for at ramme pr. sekund.
Dog gælder der lidt andre regler for det første slag, det der står på engelsk

150
Diablo 2 / LoD Generelt / Sv: PvP-skade og game mechanics.
« Dato: Juni 21, 2009, 04:27:29 pm »
Det er faktisk utroligt simpelt at udregne skade i d2.

1.  Din skade bliver reducret til 1/6 i pvp. Altså 12000 blizz dmg / 6 = 2000 pvp skade.

2.  Udregn hvad din resistance overfor cold dmg er Du har 300% cold res - 150% cold res = 150%.. Da du max kan have 75% cold res (med mindre du har ohm etc. der giver +% max res).. Så i det her tilfænde går jeg udfra du har 75% cold res

3.  2000 x 0,25 (altså 25% => 100 - dine 75% max res = 25%) = 500 cold dmg

4.  Du har 20% abs => 500 x 0,6 .. altså de 20% abs, gør at du modtager 40% mindre skade = du modtager i alt 300 skade


Hvis han havde haft facets f.eks 2*5/5.. Så så skulle du bare lægge 10% til de 150% cm han havde, så det i alt giver 160%


Med phys dmg er det endnu lettere..

12k phys dmg => 2k pvp dmg => 50% dr =1k dmg

Kunne ikke oprette et svar, den siger database fejl, så her kommer det i stedet:

In Diablo II: Lord of Destruction, Whirlwind is affected by weapon speed as follows. After you click to start your Whirlwind attack, the game checks for a hit on a target in range at the 4th and 8th animation frames (recall that the game runs at 25 frames per second). After the first two "free" hit-checks, the frames elapsed in-between subsequent hit-checks will depend on your weapon speed. Note: increased attack speed from items outside your weapon DOES NOT affect whirlwind - only the speed of the weapon itself counts. The dependence on weapon speed is obtained by subtracting your weapon's increased attack speed (IAS) to its base weapon speed (the number between square brackets listed in the weapons section of the Arreat Summit) and checking where the number you obtain fits in the following table:

One-handed weapons
Breakpoints: 15, 10, -10, -35.
Number of frames in-between hit-checks after frame 8: 12, 10, 8, 6, 4

Normalt bruges grief ba med 35+ ias, da en ba har 0 base ias, så er det altså 4 frames => 25 / 4 ~6 chancer for at ramme pr. sekund.
Dog gælder der lidt andre regler for det første slag, det der står på engelsk

Sider: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 19