Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - GreatOne

Sider: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25
346
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Paragon calculator
« Dato: Januar 27, 2014, 01:00:24 am »
Tak for link.  :)

Har nu allerede hentet PTR da den udkom, der kan man også lige få en forsmag på ens samlede paragon level. :)
- Når det så er sagt, så har jeg sku ondt af alle dem som har brugt ufattelig mange timer på at farme paragon levels, man får langt hurtigere xp nu. Så rent tidsmæssigt er de blevet taget ved næsen  :D :D


Er det "nu" som i på live server, eller i PTR eller i RoS beta?

Jeg har kun testet PTR (har ikke adgang til RoS beta) og der kan jeg konstatere at man får hurtigere XP end man gør som diablo ser ud nu. :)
Om det bliver ændret når den går live aner jeg ikke. :D


Ja, efter flere klager fra spillere har Blizzard endelig valgt at sætte base exp op i PTR så det bedre matcher live, men du har stadig mulighhed for at kunne slå flere ihjel hurtigere på Live, så exp/timen er vist stadig højere på Live.

Bemærk at PTR og RoS beta er det samme, det er blot om du har adgang til Crusader og akt 5 som udgør forskellen.

Jeg burde måske tilføje at jeg ikke har foretaget nogen udregning eller noget af dette, men blot observeret.
Jeg har baseret det på at jeg i PTR har et samlet paragon level på 150+ eller noget i den stil. Den tid det tager for mig at få en bar med xp i det level i PTR, føles langt kortere end hvad det ville tage at få en bar i lvl 99 før ny patch med paragon 2.0.
Og så bruger jeg endda noget helt vildt dårligt gear, da jeg har solgt mit andet.
Kan dette ikke passe? Det føles nemlig som om at det går meget hurtigere, men det er da muligt at jeg tager fejl :)
Måske har jeg overset et eller andet?

Jeg mener, at have læst et sted at det skulle være 6 gange hurtigere at stige i levels med paragon 2.0. Men er ikke helt sikker og kan ikke finde et citat fra Blizzard...

347
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Paragon calculator
« Dato: Januar 27, 2014, 12:50:20 am »
Den siger 74 for mig den der, hvorimod den første sagde 55 så :)

Og jeg er rykket op på 129 i forhold til 117... Har du adgang til PTR eller beta? Vil gerne kontrollere op mod en af dem :-)

348
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Paragon calculator
« Dato: Januar 27, 2014, 12:14:09 am »
Jeg tror ikke den regner rigtigt, mit paragon lvl i den calculator og i PTR er i hvert fald meget forskellige.


Hm, det var ikke så godt! Jeg har kigget lidt rundt og fundet denne i stedet... Gider du teste denne og se om den fungere bedre?

http://d3rockstars.com/

349
Diablo 3: Reaper of Souls / Paragon calculator
« Dato: Januar 26, 2014, 12:55:15 pm »
Hej alle!

Jeg fandt dette lille sjove stykke værktøj, som kan udregne hvilken paragon level du starter fra når RoS udkommer.
Det nye er, jo (som de fleste nok allerede ved), at det er hele din konto som har en paragon level, og ikke dine individuelle karakterer som har en paragon level.

Prøv dette link og se hvor du starter: http://paragoncalculator.com/ - og tryk på "Paragon Converter"

Ved ikke om linket har været oppe før, så ville lige dele det med jer :)

UPDATE: Ovenstående link virker ikke optimalt. Har fundet dette i stedet :)

http://d3rockstars.com/

God fornøjelse!

350
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls beta review af RTG
« Dato: Januar 25, 2014, 03:14:10 pm »
Som en der ikke har spillet beta af RoS, var jeg slet ikke klar over at det stod sådan til. :S Jeg troede det var super awesome med alle de nye muligheder som f.eks. bounties osv.

Jeg føler også selv jeg er på holdet der hellere vil udskyde end at få et dårligere spil.

Har heller ikke selv adgang til beta. Det står ret slemt til! Men, tror at, nu hvor Travis Day er kommet ind i billedet og deltager mere direkte med spillerne, så går det den rigtige vej igen!

For min skyld måtte de gerne udskyde det et par måneder, så der kom mere styr på det!
Spillet har alle muligeheder for, at blive fantastisk!

351
Travis Day opdaterer yderligere på de timede drops:

For Drothvader and Starbird. I dug into your accounts and characters with the help of one of our awesome programmers. The data that we pulled up showed that you guys were in fact at the extremely unfortunate end of the bad rng scale. However in looking into the system, while we did verify it was working, I also decided the extent to which you went without seeing an item shouldn't have been acceptable and made some adjustments to our safety net system. Again for clarity, 99% of you should never even run into this issue, ideally the drop rates are rewarding enough that we never have to step in and over ride the random number generation. However it's also important to us that noone has a bad experience with the game just because "they were really unlucky" and that's the sole intent of the back end system.

Det kunne tyde på, at der også var lidt bugs med timeren, men de er opmærksomme på det :-)

352
Super!

Dem af jer derude som har adgang til beta: Har det hjulpet? Er det blevet bedre - mere motiverende?

Eller er det for tidligt endnu? :)

353
Umiddelbart syntes jeg at de virker som en god ide. Især hvis man er så uheldig og kan spille i 10-15 timer uden et drop, og det skete - især i starten! Timeren er en god motivator for at fortsætte med at spille/farme. Det optimale ville være, at de balancerede droprates, så der ikke var brug for en timer. Men man må tage hvad man kan få.
Charmen, pludselig, at få 1-2 måske endda 3 inden for 10 minutter eksisterer heldigvis stadig (og måske mere nu når de fordobler chancen i beta). Og det er sjovt når det sker, selvom de stinker og ikke kan bruges til noget.

Kan godt følge dig, Pecentra. Kan godt huske at det var noget nemmere at få legs i D2. Det var sjovt at lave bossruns. Men Blizzard har udtalt, at D3 er et nyt spil og ikke kan/skal sammenlignes med D2.

Tror at community har vækket dem, og givet dem en masse at tænke over inden udgivelsen! Det bliver spændende at følge de næste par måneder. :-)

354
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls beta review af RTG
« Dato: Januar 24, 2014, 12:54:57 am »
Forhåbentligt sveder de nu!  :) Det skal de! De har travlt, der er lige over to mdr til udgivelsen!  :)


355
Selv tak! Glad for at kunne hjælpe!

Syntes det er fantastisk som community holder sammen og kommer med konstruktive forslag som Blizzard lytter til, og forhåbentligt ender i et fantastisk spil! :-)

356
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls beta review af RTG
« Dato: Januar 24, 2014, 12:37:32 am »
Super video! Jeg syntes, at han rammer plet på mange områder! :-)

357
Det ser ud til, at Travis Day lytter til kritikken!

I hans seneste svar fortæller han, at droprates bliver forbedret :-)

Hele hans svar:

Hey folks I'm back with some clarifications and some news that should please everyone.

First the clarification, the timer system that works behind the scenes is meant to be exactly that, behind the scenes. No you can't afk the system, there are a lot of moving pieces to it and we talked about it extensively before we implemented it to guarantee its not exploitable. At it's heart Diablo is a game about slaughtering demons and getting random cool rewards. The system that is in place should never be experienced by 99% of the population, it's there for the 1% who just get really bad random rolls for an excessively long period of time. If we want you to get a legendary every 2 hours, the system basically says "ok it's been like double/triple that period of time, just help the guy out!"



Second and more importantly. I'm in the process of working up another hotfix for the beta that will do 2 things.

1. Reduce the chance for Kadala to give legendary items. We have a lot of solutions to the split farming problem but they are going to take a little time to be put in place and in the mean time we don't want peoples feedback to be completely skewed based on her rewards. This reduction will be revisited once we fix all the split farming issues.

2. Double the legendary drop rate. Your feedback hasn't been falling on deaf ears, and much discussion and deliberation has gone into it. We know that drop rates aren't exactly where we want them right now and it's very important to us to get as much feedback as possible during our beta. We are going to adjust the legendary drop rates via hotfix so that you guys have as much time as possible to test and give us feedback on how the changes feel, also more time for us to compile data and get RoS to be the best it can be.


Syntes det er fedt, at en game designer viser, at der bliver lyttet til community! :-)

358
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Oplevelser med RoS
« Dato: Januar 23, 2014, 11:55:46 am »
Travis Day blander sig ret meget i tråden, og kommer b.la. med noget indsigt i hvordan set/leg droprates fungerer.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11307900907?page=15#293

Interessant læsning :-)

359
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Oplevelser med RoS
« Dato: Januar 23, 2014, 02:10:21 am »
Heldigvis, er spillet stadig i beta! Der kan nå at ske rigtig mange ting. Er enig i, at Blizzard har travlt. Er lidt ked af at det virker som om de haster tingene igennem. Det virker som om, at pengemændene bag, presser RoS ud før det er klart! Man kan håbe på, at der kommer nogle gode patches, efter udgivelsen, som retter op på det.

Når det så er sagt, så har game designer Travis Day skrevet et svar i den tråd jeg linkede til tidligere.
Han kommer ind på, at de rent faktisk arbejder på nogle af de mange kritikpunkter, som der bliver nævnt og som du, Camelo, selv nævner.
Og det er jo positivt!

Han indrømmer videre, at de med vilje satte for høje droprates i RoS for, at få så meget feedback som muligt. Og at derefter rettede betydeligt ned igen. Fordi, at man hos Kadala kan gamble sig til legendaries.
Her kommer så det som bekymrer mig meget! Han mener, at de nuværende droprates i beta er, groft oversat, som de skal være. Ud fra det jeg kan læse i de forskellige tråde på US og EU fora, så er det nærmest som da D3 udkom i maj 12.
Jeg spillede i mange timer, inden at jeg fandt min første legendary, det er sgu ikke sjovt! Jeg vil konstant have følelsen af, at min næste upgrade eller legendary er lige om hjørnet. Det gjorde det bestemt ikke i starten!

Jeg er ligeledes, spændt på, hvordan trading vil foregå. Jeg er for GAH (gold aution house) ikke RMAH (real money aution house), men det er en anden diskussion. Jeg spiller primært solo, og vil have nul muligheder for, at trade, som beta ser ud nu.

Link til Travis Days svar: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11307900907?page=12#229

360
Diablo 3: Reaper of Souls / Oplevelser med RoS
« Dato: Januar 21, 2014, 11:13:59 am »
Godformiddag :-)

Jeg er en af de mange (?), som har købt RoS på forhånd. Og jeg glæder mig til den 25 marts når der bliver åbnet op for sluserne.

Jeg fandt nedenstående tråd på US forum, og finder det foruroligende at så mange respekterede spillere og postere har så mange kritikpunkter mod RoS.
Jeg glæder mig som sagt alligevel, men kan ikke lade være med at være lidt nervøs for hvordan fremtiden for RoS vil være.

Jeg kunne godt tænke mig at høre Camelos, og andre herinde som har adgang til betaen, erfaringer. Om det virkelig står så slemt til. Ved godt det stadig er beta, men alligevel...

Link til tråd: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11307900907?page=1

Advarsel: Der er rigtig meget som skal læses igennem, især på første side. Men det er interessant og rigtig spændende læsning, med masser af gode argumenter.
Det bliver spændende hvordan Blizzard reagerer - om de reagerer :-)

God dag til jer alle derude :-)

Sider: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25