256
Diablo 3: Reaper of Souls / Vil Blizzard forhøje Magic Find for spillere er ikke respeccer under et quest?
« Dato: Marts 20, 2012, 12:19:53 pm »
Hey igen dudes and dudettes.
Link: http://diablo.incgamers.com/blog/comments/coming-soon-magic-find-rewards-for-not-respecing
Jeg faldt over denne meget interessante artikel ovre på IncGamers, som omhandler Blizzards eventuelle plan om at øge Magic Find'en under et quest (vil ikke kalde det et bossrun mere) hos de folk som ikke respeccer, altså ændrer i ders skillsetup, under questen. Jeg vil ikke gå meget mere i detaljer, da de allerede har gjort det ovre på IncGamers, så jeg vil anbefale jer at læse den, da det er meget interessant.
Så som det ser ud nu, har Blizzard planer om både at forøge Magic Find efter hvor mange rare monsterpacks man også nakker på vejen, samt hvis man er god til at vælge et skillsetup som kan holde hele vejen, og som ikke behøver at blive skiftet ud.
Personligt synes jeg, at dette er en vildt fed ændring med masser af potentiale. Den får spillere til at nøje tænke over deres skillsetup, både ift. de områder/monstre man skal igennem på vejen, men hvis man spiller co-op, så også overfor hinanden. Den tilføjer altså en masse strategi til spillet, endnu mere end da Blizzard tilføjede cooldowns på skillændringer, hvilket jeg som sagt synes, er en voldfed ændring. #småtingdergørventetidenulidelig
Hvad synes i?
Link: http://diablo.incgamers.com/blog/comments/coming-soon-magic-find-rewards-for-not-respecing
Jeg faldt over denne meget interessante artikel ovre på IncGamers, som omhandler Blizzards eventuelle plan om at øge Magic Find'en under et quest (vil ikke kalde det et bossrun mere) hos de folk som ikke respeccer, altså ændrer i ders skillsetup, under questen. Jeg vil ikke gå meget mere i detaljer, da de allerede har gjort det ovre på IncGamers, så jeg vil anbefale jer at læse den, da det er meget interessant.
Så som det ser ud nu, har Blizzard planer om både at forøge Magic Find efter hvor mange rare monsterpacks man også nakker på vejen, samt hvis man er god til at vælge et skillsetup som kan holde hele vejen, og som ikke behøver at blive skiftet ud.
Personligt synes jeg, at dette er en vildt fed ændring med masser af potentiale. Den får spillere til at nøje tænke over deres skillsetup, både ift. de områder/monstre man skal igennem på vejen, men hvis man spiller co-op, så også overfor hinanden. Den tilføjer altså en masse strategi til spillet, endnu mere end da Blizzard tilføjede cooldowns på skillændringer, hvilket jeg som sagt synes, er en voldfed ændring. #småtingdergørventetidenulidelig
Hvad synes i?