Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Nemeton

Sider: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 29
136
Shoutbox / Shoutbox: 29/07/2014
« Dato: Juli 29, 2014, 11:28:05 am »
@Lars Jeg håber ikke at de gør dem for sjældne, det ødelægger ligesom ideen med at de skal afhjælpe problemet med at våben er ubrugelige uden  sockets.

137
Shoutbox / Shoutbox: 29/07/2014
« Dato: Juli 29, 2014, 07:51:26 am »
@Notler - Nu ved jeg ikke hvilken character det er til, men jeg tror jeg ville vente til 2.1 og så RR den socket til IAS, med mindre det er til en Jade WD eller sådan noget, hvor IAS er ligegyldigt.

138
Shoutbox / Shoutbox: 28/07/2014
« Dato: Juli 28, 2014, 08:18:31 pm »
Jeg har lavet et forslag til en cold barb i 2.1,  hvis nogen gider kigge på det vil det være nice.

139
Build Guides / Cold barb i 2.1
« Dato: Juli 28, 2014, 07:33:42 pm »
Jeg overvejer lidt om man ikke skulle prøve at få sig en cold barb når 2.1 går live, de ændringer der er kommet til Rend, WW og Furious Charge samt Raekors set gør at jeg tror det kan være ret sjovt.

Det var norget i stil med det her jeg havde tænkt på:

Cold Barb build 2.1

Det er nemlig disse ændringer jeg synes der gør det interessant:

Furious Charge
Weapon damage increased from 360% to 540%
Furious Charge should now more reliably move around obstacles and corners
Maximum charge distance increased from 35 to 60 yards
Radius of final damage cone increased from 15 to 20 yards
The travel speed has been significantly increased
The ending animation time has been significantly reduced and will now scale down with your attack speed
No longer alternates between using main hand and off-hand weapons
Skill Rune - Battering Ram
Weapon damage increased from 760% to 900%
Skill Rune - Bull Rush
The stun has been replaced with a freeze
Damage type changed from Physical to Cold
Has been renamed "Cold Rush"

Rend
Weapon damage increased from 1000% to 1100% over 5 seconds
Skill Rune - Mutilate
Damage type changed from Physical to Cold
Has been redesigned
Now causes enemies Chilled by Rend to take 10% increased damage from all sources

Whirlwind
Weapon damage increased from 275% to 340%
Significantly increased proc coefficient
Skill Rune - Hurricane
Doubled the frequency at which enemies are pulled in


Så havde jeg tænkt noget i stil med følgende gear:

Head: Raekors
Chest Raekors
Shoulders: Raekors
Pants: Raekors
Bracers: Strongarm (hvis pull fra enten WW eller Furious charge virker med den)
Gloves: Frostburn
Belt: Lamentation (Lamentation: Legendary Power added: Allows Rend to be applied twice)
Boots: Ice CLimbers (ikke vigtigt)
Mainhand: Azurewrath
Offhand: Fjord Cutter
Ring: RoRG

Fjord Cutter og Frostburn burde give god synergi, og endnu bedre med Azurewrath.

Men mest burde dette build hive monstre tæt ind (både furious charge og WW) og med den nye Lamentation så kan de få to gange Rend at hygge dig med mens man bliver ved med at fyre Furious Charge af (indtil der er færre end fem monstre).

Nogen der har noget godt input eller forslag til ændringer?

140
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: vilken class laver mest dps ?
« Dato: Juli 28, 2014, 11:38:21 am »
Det gør Demon Hunter, hvis vi snakker sheet dps:

http://www.diabloprogress.com/rating.stat_dps
http://www.diabloprogress.com/rating.stat_elemental_elite_dps

Det kan godt være at det er en wiz der topper det ene chart, men de er begge fyldte med DH i toppen.

Dog skal det siges at det nok er nemmere at få dps på en Pet WD end på de andre classes, så er det bare ikke så synligt på dit character sheet.

Jeg er dog ikke sikker på at det betyder så meget. For mig er en DH lidt for squishy, og jeg foretrække mere eller mindre alle de andre characters over DH. Det du skal finde ud af er hvilken der passer bedst til dig.

Og ja, i 2.1 (som lige nu kører på PTR) kommer der et gobo level. Når man dræber en treasure gobo er der en chance for at den lader en portal stå til Domain of Gheed hvor du så kan finde en røvfuld gold.

141
He he kender det alt for godt - her hedder det "far-tid" når knægten sover til middag og når han er puttet om aftenen  ;D

Lad os bare teame-up og farme nogle KW - så skal du nok få det DH gear som jeg finder (og ikke kan bruge)   ;)

Er der andre der farmer KW?


Jeg er klar imorgen hvis det skal være, så kan du jo overveje hvilken character jeg skal spille for at skaffe gear til dig  ;)

142
Jeg er også begyndt, men det er ikke så meget jeg har tid til at game i løbet af dagen mere, barsel er slut, så det hedder aften og sen aften, når konen tillader det eller er gået i seng....

@Lauge Damn din Olivia DH er nice, det er lige sådan jeg gerne vil have min, men har svært ved at tage mig sammen til at game med DH for tiden!

143
Jeg har to wiz'(arcane og Cold) og er ved at lave en tredje, men har aldrig brugt mirrorball, selvom jeg har en ret pæn en af slagsen, men det kan måske være den bliver brugt på min firewiz der er på vej, jeg tvivler dog...

Jeg har en cold og en lightning wiz og de bruger ikke Mirror Ball, men min tredje wiz, som er på vej, skal være Arcane regner jeg med skal prøve den.

Og jeg tror at både min lightning wiz og lightning Monk begge vil elske den der Wreath gem......

144
Simplicity's strength er altså rimelig voldsom i sin effekt :O

Men der er nu stor ubalance i hvordan og hvornår de forskellige topper, eller når deres soft/hard cap.

Simplicity blive THE GEM til alle wizard med en Mirror Ball.

145
Jeg synes der er meget stor forskel på hvor gode de gems er. Og jeg kunne godt tænke mig at vide om de elemental damage effekts også øges af bonus elemental damage, fx wreath og teardrop, nu hvor Thunderfury 's proc bliver det.

146
Jeg jan ikke forestille mig at fx Audacity kunne være brugbar for en melee class......

147
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Patch 2.1 PTR patch notes
« Dato: Juli 03, 2014, 10:15:27 am »
Jeg synes det er noget crap at de depth diggers jeg allerede har ikke får den nye ability som den item får. Så skal man til at farme de ændrede ting igen, jeg bliver helt træt ved tanken....

148
Demon Hunter / Sv: end game builds
« Dato: Juli 03, 2014, 09:11:26 am »
Min DH er den char jeg spiller KLART mindst med, jeg synes sgu ikke jeg kan få det til at fungere, men hvis der er DH eksperter så er I også velkomne til at se på min.

Alle mine chars kan klare mindst T3 og ofte T4-5 men min DH dør sgu hele tiden, selv på T3

149
Diablo 3: Reaper of Souls / Level boost af characters
« Dato: Juni 10, 2014, 02:58:22 pm »
Er der nogen der ved hvordan eller hvor man gør det smartest og er der nogen der vil være med til at gøre det?

Jeg har tre characters jeg gerne ser på lvl 70, en barb lvl 46 (til EQ build) en wizard lvl 32 (til lightning build) og en monk lvl 2 (til tank).

Og jeg vil gerne booste tilbage.

Andre der har characters de gerne ser boosted?

150
Witch Doctor / Sv: Paragon Points!
« Dato: April 30, 2014, 09:39:24 am »
Hey. hvordan distribuerer I paragon points? Jeg har lidt tvivl omkring defense og utility points.

her er hvad jeg har gjort indtil videre. rækkefølge = prioritering.

Core:
op til 25% i movement speed (balancerer det i forhold til movement speed på items
max mana
intelligence for resten.

Offense:
Max attack speed
crit chance og critdamage balanceret 0.1 til 1.

Defense:
max all resist
max % armor (skulle det være liv i stedet?)

Utility
Max mana cost reduction
Max goldfind

Jeg har taget det samme i core og defense, men i offense har jeg kørt Crit damage til max og arbejder nu på crit chance. I utility skifter jeg lidt mellem Area damage, mana cost og LoH - men hælder mest til Area damage og Mana cost (men hvis mit gear har lav LoH, så ligeligt mellem LoH og Area).

Sider: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 29