Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.
Beskeder - Pecenetra
Sider: 1 ... 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 ... 1027
1126
« Dato: September 26, 2014, 10:54:03 pm »
1127
« Dato: September 26, 2014, 10:53:00 pm »
Jeg løber gerne t4 eller t5 og får også kun 1 eller 2, og så er det altid akt 1 og 4 jeg får fra, har 5 gange så mange nøgler derfra i forhold til akt 2...
1128
« Dato: September 26, 2014, 10:48:44 pm »
Så blev det sgu lige til fadkoteletter alá Xanethia igen.
Lyder lækkert, håber du er frisk på at stå for julemiddagen igen i år
1129
« Dato: September 26, 2014, 01:16:19 pm »
I sammenhæng med Juhl vil jeg også sige at det første der lige falder mig ind er din mangel på primary skill, da du kun har skills som koster hatred - det giver meget tid hvor du intet kan gøre. Dette var det build jeg brugte da jeg frisk ud ramte level 70 og havde primært kun gule items: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#WckTVS!UeVi!aaaYZc Et andet problem med dit build er at det afhænger af at du kan skabe god afstand til fjender, og det er din wolf companionen altså slet ikke nok til, de kommer stadig helt hen til dig og hilser, så din passive Steady Aim er jeg ret sikker på at du får meget lidt ud af. Det var nok til at facerolle t1, og med de items du har burde det kunne tage t2 også uden problemer. Shadow Power er ikke noget krav, skiftede den lidt på må og få men fandt at det var den jeg lige bedst synes om at have med - men Smoke Screen eller Vault kan være ligeså hvis ikke mere nyttige. Farming af Ring of Royel Grandeur vil jeg ikke gøre på mindre sværhedsgrad end t2, der er leg chancen på caches nemlig 50%, mens t1 vist er ned omkring de 30% (stor forskel i al fald på hvor mange runs det tager). Og så få brugt nogle paragon points på healing, du er virkelig i mangel på det, og få maximeret din movement speed, du mangler vist 14% og det kan du næsten få som level 86. Btw, lækkert quiver, er ret misundelig - hold fast på det
1130
« Dato: September 25, 2014, 10:30:32 pm »
Jamen hvis der er en ledig plads vil jeg da meget gerne deltage
Smider dig lige en friend request, så skal vi blot mødes online - så skulle den være i vinkel
1131
« Dato: September 25, 2014, 04:14:07 pm »
Ja, jeg ved heller ikke hvad der sker for det. Når jeg solo'er kommer jeg højere og gerne højere end jeg kan klare. De har fucket det fuldstændig op :O
Mit største problem med solo trials er med barb eller Wiz. Hvis jeg aktivere WotB eller Archon i slutningen af en trial ender jeg altid lidt for højt oppe, så jeg skal næsten tage mig i ikke at gøre det fordi det booster mig forbi mit egentlige niveau.
Oplever det med DH selvom jeg kun bruger sentries og så bare går lidt væk og bruger Bola, behøver jo ikke engang nogen buffs.
1132
« Dato: September 25, 2014, 01:24:10 pm »
Ja, jeg ved heller ikke hvad der sker for det. Når jeg solo'er kommer jeg højere og gerne højere end jeg kan klare. De har fucket det fuldstændig op :O
1133
« Dato: September 25, 2014, 05:24:30 am »
i ødelagde lige stemningen hehehehe
sorry - er lidt tal freak
1134
« Dato: September 24, 2014, 08:42:59 pm »
Vi holder vel pre-fest
1135
« Dato: September 24, 2014, 06:23:32 pm »
De har vist også ændret Goblin-appearence. Nu starter de med portalen åben.
det lagde jeg også mærke til - og de har fået et spiller ikon på minimap.. Det glemte de nok at skrive @DreamWalker jeg er ret enig med dig. Det er blevet til formeget pleasing af pøblen. Jeg har det fint nok med ikke at storme rundt på t6, men der er altid nogen der skal tude og beklage sig over det. Men jeg mener stadig at man i monsterdesigns med hensyn til AI bør tage hensyn til hvad man kan være bekendt. Husker stadig spøgelsers irritation tilbage fra 1.0.8 når man mødte dem der og de konstant forsvandt i væggene og man som melee nytteløst jagtede dem. Samme med orme for de kom ud af det blå og bare åd dig, men du vidste nogenlunde at de var der. I en rifft sammenhæng som Camelo også skriver - så giver det bare ikke mening når det skal forestille at være en test om hvor meget du kan klare. Jeg savner stadig den umulig sværhedsgrad der var over Inferno ved spillets udgivelse - men jeg savner ikke folks tuderi over det - der er lidt bøfhus over sagen
1136
« Dato: September 24, 2014, 06:15:47 pm »
det bliver en god weekend :D
1137
« Dato: September 24, 2014, 06:11:32 pm »
1138
« Dato: September 24, 2014, 04:35:46 pm »
Seems right Du skal tænke på at du ikke har noget våben, så din damage står til 1-2 med 1 attack per sekund. Ringen du kigger på øger jo dette til 76-146
1139
« Dato: September 24, 2014, 01:09:25 pm »
1140
« Dato: September 24, 2014, 01:01:53 pm »
The Gem of Efficacious Toxin poison DoT can now properly be applied by pet attacks
Hmm gad vide hvordan det virker for sentries, de tæller jo som pets.
Kan et monster kun blive ramt af skaden en gang eller flere gange, og hvad med de 10% increased damage!
Det er en 10 sekunders timer som bliver reset hver gang de rammes og gør fra rank 0 ca 100% weapon damge for hvert tick (0,5 sekunder), og så længe de 10 sekunder er på så tager de bare 10% ekstra skader. Det var også meningen at pets skulle kunne give den effekt - havde dog ikke bemærket det ikke virkede.
Det store spørgsmål her er vel om hvorvidt dot'en bliver stacket, eller bare fornyet, ved et hit. Læste lidt om Pain Enhancer gem'en og her fornyede den bare dot'en, hvor jeg lidt havde håbet på at den stackede skaden op.
Ja, og det skulle denne også - de fleste DoT's kan ikke stackes medmindre andet er angivet (læs: firebird). Så kan man diskutere om det er så meget værd. Det har jo ikke noget med at det kun bliver nemmere. I Grift er det ikke særligt smart at f.eks ghost og worms de pludselig forsvinder og måske ikke engang gider komme frem igen, når det hele drejer sig om tid.
Its a part of the game, så må man bare lave en rift/grift mere og håbe på man ikke rammer sådanne mobs... Det kan godt være det er irriterende at de ikke kan ses på forhånd, men det var jo ens for alle... Nu de bare ligesom alle andre mobs, nemme at få øje på, og derved også nemme at dræbe... Så jo nemmere
Synes nu ikke det var helt fair, men det er igen fordi at i min optik bør monstre være frygteløse og farlige, ikke kujonagtige og tarvelige. Der er ikke noget sjovt ved et monster som løber sin vej - det er mere en irritation, et monster er en som prøver at slå dig ihjel. Hvis "monsteret" i en gyserfilm hele tiden løb væk fra folkene så var det jo heller ikke særlig skræmmende... Virker som nogle ok ændringer de har lavet på det meste, syntes dog når man læser rundt om på forums at det ikke lige var WD som havde det største behov for ændringer. Må så håbe på at de tager de andre næste gang Kan især godt lide ændringerne på kadala, så man slipper for at tømme sit inventory et par gange før man vinder en leg eller set item .
Derfor de fleste foretrækker at gamble i akt 1 - der er afstanden kortest. Det fortsætter de nok også med. Men ja, håbede på at der snart kom noget fokus på melee istedet for kun pets, men det kommer vel snart....
Sider: 1 ... 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 ... 1027
|