Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Pecenetra

Sider: 1 ... 792 793 794 795 796 [797] 798 799 800 801 802 ... 1027
11941
Off Topic / Sv: Hvilke websites snakker om Diablo?
« Dato: Juni 27, 2011, 12:24:00 pm »
Er der ikke også noget på railgun.dk ?

11942
Diablo 2 / LoD Generelt / Sv: Vis din Character
« Dato: Juni 27, 2011, 12:17:38 pm »
Hvad er block på din pala? ikke lige den store dex du har, men har du en Eld i zaka så kan du da opnå rimelig høj alligevel..

Min største stolthed er dog fyren her, han er et nogle år gammel (5 eller 6 hvis jeg ikke tager fejl), så en SCNL og har stille og roligt fået bedre og bedre ting, han er dog ikke helt "færdig" endnu, men sådan her står han i dag:




Item liste:

Hjelm:

Amulet: Mara's Klaideoscope (30)
Våben:

Armor: Enigma (AP) 522+769 def (ingen ed)
Skjold:

Ja det er en 148'er ;)
Handsker: Draculs (10/15/9)
Ring: Bul-Kathos (5)
Bælte: Verdungo (39/15) har endelige fået et 40/15, men det ligger stadig på ladder og venter...
Ring2: Ravenfrost (20/234)
Støvler: Ethereal Sandstorm Treks (153/15/15)

Charms: De store er Warcry skillers, en med 24 life, resten 15-16 stykker (dem jeg går efter på ladder denne gang), de små er 20 life med AR
Torch: 19/20
Anni: 20/14/10

Stadig lidt der skal forbedres, normalt render han dog ikke med skjold :P det er mest når han er i über :)

Og så Merc's gear (Hun hedder forresten Wendy - tog mig lang tid at finde hende med cold :P)
Hjelm:

Våben:

Armor:


Sådan står han, målet er 8k liv :P og elsker at rende ind i summon Druid, der er bare noget når man runder 10k der bare er fedt :D



11943
Off Topic / Sv: Vis din computer
« Dato: Juni 27, 2011, 11:30:28 am »
hehe, så farlig så den da heller ikke ud :)

11944
Information fra D3X / Sv: Softwareopdatering: SMF 2.0 Final
« Dato: Juni 27, 2011, 04:52:16 am »
Det der faktisk gør denne funktion lidt spændende, er at opdateringerne kommer realtime. Du behøver ikke opdatere siden, for at se nye indlæg. Men det kan være, vi dropper denne feature igen. Vi må se. Indtil videre er den meget rar, synes jeg.
... synes aldrig jeg nåede at se det..

Nå men har da været en smule langsommere her til aften/morgen end sædvanligt, og det har ikke været fordi mange har været i gang, men... har ikke lige stødt på nogen fejl, endnu

11945
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: 4 Spillere i et game? Hvorfor ikke 5?
« Dato: Juni 27, 2011, 04:46:04 am »
At det bliver for meget for små maskiner, så må DE personer da bare lave games med players op til 4? ... Skal da ikke gå udover os andre :P men går nu nok.. havde bare 5 jeg gerne ville have spillet med ;)
Blizzard kan godt li at alle kan deltage :)

Jeg ville have sagt at jeg også havde håbet på flere, men realiteten er at jeg alligevel oftest kun spiller med 3 andre venner, så 4 er perfekt for os..

Hvis du også tænker over det så er det da forvirrende at holde styr på hvad de 7 andre laver når du er i et fuld game i D2, du går bare ud fra at de gør som de bør, og så sidder du og undrer dig over hvem det lige er af dem som bare står og dovner eller laver noget lort, men alt og alle er klumpet oven i hinanden, 4 er sgu nok meget smart i den sidste ende, også et lige tal...

En anden ting jeg lige kom til at tænke på er drop systemet, vi ved at flere spillere giver flere drops, og i D2 giver 1 eller 2 spillere samme drops, kommer der en 3. så stiger antallet af drops, og det gør den igen ved 5 og 7, så måske man kan gå ud fra at hver enkelt spiller nu også har en større effekt på ikke alene drops, men også sværhedsgraden...

11946
Diablo 2 / LoD Generelt / Sv: Jeg er ny og mangler items/rush mm.
« Dato: Juni 27, 2011, 04:40:18 am »
Bare lad det ligge. Det kan ske for enhver. Du er ikke den første, der genopliver en gammel tråd. :)
Post... tråden er ganske ny og fin :) Men ja det kan jo smutte, nu kan folk da også se at han tilbyder :) tog da også mig lidt tid at finde ud af hvor post-datoen var og nu er det jo blevet lidt mere forvirrende når der også er kommet join dato på, men man finder stille og roligt ud af det..

11947
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: D3 ringere end D2
« Dato: Juni 27, 2011, 04:36:22 am »
Jeg tillod mig lige at afprøve en ny feature på dit første indlæg, Pec. Spoilertag. Det passede fint til dit indlæg jo :)
Jeg ved ikke rigtig... det ser sgu meget fancy ud - men du går og piller ved mine ting :P lær mig at lave dem (skal nok selv lure det :))

Jeg læste godt om det i april, mener også vi har haft noget om det her på forum. Flere siger at den kilde ikke er korrekt. Så ved ikke lige. Tror dog nok D3 skal blive rigtig lækkert.
Jeg plejer ellers at have nogenlunde styr på hvad der har været slået op her... hmm, kan være det har været en news feed, men synes nu alligevel det fortjente at blive nævnt..

Selv er jeg også sikker på at det han påpeger nok skal blive pudset af - hvis han virkelig taler som han gør i interviewet så havde jeg også kastet ham ud, måske endda i en sæk og i havet >:D

11948
Off Topic / Sv: Vis din computer
« Dato: Juni 27, 2011, 04:26:34 am »
Musen er en hemmelighed.
hvorfor er musen en hemmelighed?

Så fik jeg vidst fikset det. Jeg har aldrig været ret god til det med kodesprog og hjemmesider :)
Det er derfor der er knapper min fine ven som skriver koderne, ellers siger du bare til, så skal du nok få et par gode :) tryk på "citat" virker også, så får du rå-teksten fra posten og kan se hvordan det er skrevet...

Måske vi laver en upload-service her på diablo3x.dk i fremtiden. Kunne da være nice :)

INDLÆG 9000
Tillykke :D 1.000 posts fra D3 :D :D :D

men jeg har nu også overvejet at ligge min lille "teste-builds/items" mod tilgængelig her på siden, jeg vrøvler bare med at få klonen og über tristram til at opføre sig rigtigt deri...

11949
Off Topic / Sv: Hvilke websites snakker om Diablo?
« Dato: Juni 27, 2011, 04:24:11 am »
TV2's Beep har også indimellem noget om D3, men synes at mindes en del "Jeppe" kommentarer der, så der har du vist allerede været, har jeg ret?

11950
Diablo 2 / LoD Generelt / Sv: Sværhedgrads ladder vs non-ladder
« Dato: Juni 27, 2011, 04:20:12 am »
Så alle atributer med Defense (AC), To Hit (TH), Hit Points (HP), Damage (DM) og Experience (XP) for hvert monster bestemmes ud fra følgende formel:

S*F/100

S er Stats og det som er angivet er monstrets værdi
F er en Faktor som følger et skema for monstrets levels


Her er et uddrag fra Monstats.txt som selvfølgelig indeholder Stats (tillykke til jer som regnede det ud af jer selv ;))

IdLevelminHPmaxHPACExpA1MinDA1MaxDA1THA2MinDA2MaxDA2TH
diablo406427642787346277197313113257251
IdLevel(N)MinHP(N)MaxHP(N)AC(N)Exp(N)A1MinD(N)A1MaxD(N)A1TH(N)A2MinD(N)A2MaxD(N)A2TH(N)
diablo62642764271403462180220215190250200
IdLevel(H)MinHP(H)MaxHP(H)AC(H)Exp(H)A1MinD(H)A1MaxD(H)A1TH(H)A2MinD(H)A2MaxD(H)A2TH(H)
diablo94157715771403462180220215190250200

Har ændret lidt på hvordan det ser ud så det er lidt lettere at overskue.. Bemærk at stats er identiske flere steder, her viser det tydeligt at level afgør en hel del, på hell er HP faktisk sat ned..

Men det er nu ikke det afgørende, nu har vi bare stats for Diablo her, lad os så se hvad der sker med faktorerne:

LevelACAC(N)AC(H)L-ACL-AC(N)L-AC(H)
40240490730240576859
6237271410593728401246
945641040153956412241810
LevelTHTH(N)TH(H)L-THL-TH(N)L-TH(H)
4041981016984198101698
626611206253466112062534
94101317823750101317823750
LevelHPHP(N)HP(H)L-HPL-HP(N)L-HP(H)
4021566117072156612276
624421412265344214123537
948842504541388425047217
LevelDMDM(N)DM(H)L-DML-DM(N)L-DM(H)
40253346253346
62385170385170
9458771075877107
LevelXPXP(N)XP(H)L-XPL-XP(N)L-XP(H)
40129733655048129733655048
623565134422016335651344220163
946893422846342668934228463426

Igen har jeg fiflet lidt rundt med fremførelsen for at det skal blive mere overskueligt...

Men allerede nu er der 1 ting der falder i øjnene, "L-XX" og ja det står faktisk for "Ladder" og gælder ladder, single og TCP/IP spil, mens den uden, mens den uden gælder for alle andre spil; dermed altså b.net non-ladder..

AC(N) og L-AC(N) har ikke de samme værdier, og dermed benyttes en anden faktor på Nightmare til at regne monsters Defense ud på Ladder i forhold til non-ladder, og på HP fronten kommer forskellen ved HP(H) og L-HP(H).. Begge gange er tallet også større ved L-XX, altså har et monster mere Defense og flere Hit Points på Hell mode når du spiller ladder, single player eller lokalt netværk..

11951
Velkommen til D3X / Sv: Velkommen til Andrea8900!
« Dato: Juni 27, 2011, 03:11:34 am »
hehe, kan nu godt li monarch historien.. den bliver bare ved og ved og ved.. som en Duracell :D

11952
Diablo 2 / LoD Generelt / Sv: "kløer" valg
« Dato: Juni 27, 2011, 03:02:15 am »
Enig med Camelo der, res kan du fint få et andet sted, og helter damage kan du altid opgradere de der Bartuc's..

Nå, guiden jeg sagde jeg faldt over og blev lidt fanget af, er faktisk fra siden her: http://diablo3x.dk/index.php?page=elementalassaguide :D Natalya claw pga Ignore Target's Defense, men tror også sagtens du kan bruge andet... jeg vil dog fortrække et skjold til block...

11953
Velkommen til D3X / Sv: Velkommen til Andrea8900!
« Dato: Juni 26, 2011, 05:50:21 pm »
Det var da så lidt :) og så fik vi også løst en del af mysteriet om hvem du er... gennemgår også stille og roligt din lille offerliste :)

Men ja ellers skulle der være masse af små diskussioner som du kan byde ind med din indsigt/mening på..

11954
Diablo 2 / LoD Generelt / Sværhedgrads ladder vs non-ladder
« Dato: Juni 26, 2011, 04:27:42 pm »
Så, fandt endelig den monster liv formel som jeg har været lidt på jagt efter, overraskende nok er det så gået op for mig at der faktisk er forskel på monstre fra ladder til non-ladder, ladder monstre på Hell er simpelthen sværere.. skal nok lige give en mere uddybende og præcis forklaring senere i aften.. synes blot at det var værd at nævne ;)

11955
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: 4 Spillere i et game? Hvorfor ikke 5?
« Dato: Juni 26, 2011, 04:24:01 pm »
Jeg har også undret mig lidt over det, men mindes at de har sagt det skyldtes balance og overskuelighed over kampene, det blev simpelthen for meget med 8 spillere der tonsede rundt i hinanden..

Kunne også forestille mig at det har noget med spillets motor og beregninger som simplthen blev for mange for mindre systemer hvis der skulle være flere spillere i et spil..

Jeg kan dog forestille mig at de med en udvidelse netop udvider mulighederne for krav og dermed spillere - men jeg tvivler nu lidt..

Sider: 1 ... 792 793 794 795 796 [797] 798 799 800 801 802 ... 1027