1651
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Hint til Ladder af vores game director Josh Mosqueira
« Dato: Marts 13, 2014, 10:01:02 pm »
Nu bliver Camelo snart ekstatisk!
Wait for it...! 3, 2, 1...
Wait for it...! 3, 2, 1...
Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til. 1651
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Hint til Ladder af vores game director Josh Mosqueira« Dato: Marts 13, 2014, 10:01:02 pm »
Nu bliver Camelo snart ekstatisk!
Wait for it...! 3, 2, 1... 1652
Off Topic / Sv: Billedtråden!« Dato: Marts 13, 2014, 09:56:49 pm »Ser bare flere og flere får skæg - jeg troede jo blot at det var migHvad sker der lige for hårvæksten??Hvilken/hvis hårvækst? P.S. Positivt ment! 1653
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Elemental Damage« Dato: Marts 13, 2014, 09:54:49 pm »
Indeed, den del var jeg faktisk ikke selv klar over. Er ikke kommet så langt som det til at se på den del.
Det er rart at vide hvad der er op og ned jo, men man må sige at det virker en anelse forvirrende. 1654
Off Topic / Sv: Kaffemaskine« Dato: Marts 13, 2014, 04:31:41 pm »
mmh - kaffe
Faktisk lang tid siden jeg har fået en kop Peter Larsen tror jeg. Men synes nu det vigtigste er og bliver hvorledes man opbevarer sin kaffe. Må dog indrømme at jeg bruger en espresso maskine... 1655
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Spørgsmål - Pools of Reflection, indikator!« Dato: Marts 13, 2014, 04:28:44 pm »Der er nogen som tror man får mere ved at have en "stack" 10 af pools - men det gør altså blot at den holder længere.Men du mister vel kun mulighed for at optjene det resterende i bonus poolen, og ikke alt det du allerede har tjent med bonus poolen? 1656
Velkommen til D3X / Sv: Velkommen til Mr. Crankypantz!« Dato: Marts 13, 2014, 04:26:04 pm »
Velkommen til
Kender godt de "sære" folk der hænger ud i LoL, logger nogen gange ind for at rage ad dem.. Er ganske underholdende til tider, mine venner plejer at sige at det er der jeg er bedst til at skabe "venskaber" 1657
Off Topic / Sv: Billedtråden!« Dato: Marts 13, 2014, 04:21:55 pm »
Hvad sker der lige for hårvæksten??
1658
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: RoS collectors.« Dato: Marts 13, 2014, 04:21:03 pm »I dont get it ... :BCE er mere end blot vinger... 1659
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Ny her inde, hjælp!« Dato: Marts 13, 2014, 04:19:36 pm »Det glæder jeg mig til - så må vi se hvem der ender i hegnet/busken denne gangTror han forsøger at blive nomineret til årets comeback eller årets gæst Jeg tror nok det er d. 25.4.14 eller sådan noget...........Lige præcis den dato mindes jeg også der stod... 1660
Off Topic / Sv: Video tråden« Dato: Marts 12, 2014, 06:05:38 pm »Ahh det var det hun havde lavet. Troede ellers hun vidste at hendes eneste "job" var at se godt ud og så ellers bare sige det hun bliver bedt om.Så må hun lade være med at svine instruktøren til jo Men var den bestemt heller ikke, 3'eren er derimod noget bedre!Ahh okay. Og ja hvis de skriver den lækre babe ud (fatter stadig ikke hvorfor) så må de da godt gøre det ordentligt. Men syntes bare ikke at der var noget stort i den filmAltså jo Du er også så kritisk Pikken!3'eren er så meget bedre end 2'eren Mads, så den kan du roligt se!3'eren, er det ikke den hvor hende Fox ikke er med? Husker ikke andet fra den end nogle robotter på månen og en dulle som ikke passede ind... 1661
Off Topic / Sv: D3X's Officielle Løst og fast tråd!« Dato: Marts 12, 2014, 05:59:51 pm »
Hvis det er fra Blizzard så skulle den gerne aktivere sig med sig selv.
Og nej du skal bare downloade Diablo 3 og installere det - RoS er bygget ind i Diablo 3, og overtog spillet med patch 2.0.1. Diablo 3 eksisterer så at sige ikke mere, det er blot et spørgsmål om hvor meget du har "adgang" til. 1662
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: RoS collectors.« Dato: Marts 12, 2014, 05:51:15 pm »Flasher mine vinger fra d3 collectors the real wings!Præcis, de er de rigtige vinger, som kun ganske få har 1663
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of souls og D3's fremtid« Dato: Marts 12, 2014, 05:46:05 pm »
Det har bare heller aldrig været planen at noget som helst skulle koste 2 milliarder guld, det kom sig kun af gold-farming-bots og RMAH. Der er stadig lang vej til at finde 2 milliarder guld som skulle tilsvarende at finde de mest sjældne af items. Men jeg giver dig ret i at max på AH prisen ikke var en god ide.
Men sjældenhed i forhold til pris var helt forskruet, og det er de stadig. Netop følelsen af at du har noget undermineret der kan overgå er fuldstændig væk. I D2 kunne du jo finde både gule og blå items som kunne slå unikke items - der var en dybde i de drops der var som man skulle kende for at forstå det. Men det gjorde at man gad at kigge efter hvad der kom, og ikke bare løbe efter det første guld eller grønne item man så. Bots og hacks var den største trussel D2 havde foruden de mange huller i opbygningen. Men våben / stat systemet var faktisk det samme, du fik 1% damage for hvert point. Caster-classes var blot 100% skill-drevne og kunne være ligeglad. Og den 1% i damage kunne være ligemeget når du kunne få mere liv, som sikrede overlevelse så du ikke mistede exp hele tiden fordi du døde. Havde d2 ikke haft den finte tror jeg folk havde haft højere levels og mindre hp. Men det er nok bare mig. Men problemet med % er at det handler alt sammen om hvad du går ud fra. Jo større en base du har, jo voldsommere bliver effekten 10% af 1.000 er jo det samme som 1% af 10.000. Så jo mere du pumper basen op og giver flere og flere procent, jo mere ud af proportion kommer det. Også derfor at CHD jo blev så vanvittig en damage faktor fordi den gav så høje procent. Og jo mere noget som damage stiger, jo mere liv skal monstre have, og så ender du med at dem som ikke har denne damage går helt i selvsving over trivielt kedelige og ufattelig langtrukne bosser især er. Det andet problem med alle disse procenter er når vi regner den anden vej på noget som toughness. Når tilgangen til procenter er begrænset så giver det større bonus at øge basen. Hence Vitatily vil give meget mere til din toughness base end noget som helst andet - de r ingen balance de kører bare hver deres eget lille show. For at et vitality niveau på et item i level 60 kan slåes af procenter fra damage mitigation så skal du jo i forvejen have 99,99% damage reduktion, det er jo sindsygt. Og liv slår altså ikke monstre ihjel. De var også nød til at fjerne crushing blow fordi at det med den tårnhøje damage som de har skruet spillet op i, gjorde alt for meget "damage". Det illustrere jo blot hvor langt væk fra hinanden tingene er. Og det med historien var ikke så meget selve flowet af historien, men måden den er fortalt, den cinematikker vi bliver præsenteret for. Akt 1 er stadig den del jeg føler udvikler sig bedst. og så dør det nærmest derefter. Det var det samme problem i 2'eren fordi de nærmest for hurtigt løb tør for ideer og indfald til at skabe et univers der bliver mere og mere dystert. 3'eren her har bare endnu færre punkter hvor man føler det begynder at blive spændende/uhyggeligt. Men Diablo er heller ikke bare om historie, og derfor heller ikke om quests, det er bare om at dræbe en masse monstre og håbe på at man finder noget godt til for det. Så det glæder mig at AM snart løser det problem. Jeg tror bare ikke det er holdbart nok i sig selv. 1664
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of souls og D3's fremtid« Dato: Marts 11, 2014, 11:04:18 pm »
Men der var runs. der er så småt ved at dukke en del op i D3, som alle bygge på noget forskelligt og noget ens. Men ingen sådan rigtig det hele. Men det efterlader stadig 99% spillet ubrugt og fuldstændig ligegyldigt. Og det gør at en masse faktisk ikke lader til at ane hvad de laver. De så man også med cryptruns før denne patch.
Der er ikke noget "stedet" hvor alt er godt, så alle render sådan lidt over det hele og den sidste afgørende faktor bliver hvor man kan få flest kills på kortest tid. Og så ender du i noget hvor man famler rundt og forsøger at få mest muligt med, men glemmer det en del og så starter man det hele forfra. Der er ingen orden, kun kaos. Diablo run havde man en orden der hed 3 bosser - og de var nogen af de højeste levels så de gav både mere exp og bedre drops end det andet skravl, så dem gik man efter. Så døde alt og du hoppe på Diablo som havde de allerbedste rewards - ikke noget quest pjat, bare ren exp reward og godt loot. Primært det samme med Baal, dog lige en tand højere i loot tabel. Det kan man ikke bare ikke i 3'eren. Jeg vil blive forbløffet over hvis du på intet tidspunkt er blevet efterladt af dit team fordi de var hoppet videre på næste flok og du så en anden eller er lige ved at have et par løsgængere nede. Alt er fladt dumt og kedeligt i forhold til hinanden - det er faktisk slet ikke engang værd at bruge tid på bosser fordi de kan skader din effektivitet og de slår så meget hårdere. Det er jo dumt. 1665
Off Topic / Sv: Hjælp - jeg skal justere hvor meget luft jeg blæser ind i min grill« Dato: Marts 11, 2014, 10:51:25 pm »
Det vil jeg tro, en kondensator er ligesom et kort batteri som holder ekstra strøm til hvis forsyningen løber tør, eller du vil lave en mindre tidsforskydelse.
Men kig på din blæser, den skulle vise en form for watt forbrug. Så dividere du det med spændingen i anden (220 * 220 = 48.400) - så får du hvor mange ohms modstand der er i din blæser. Derefter så gælder det at spændingen (voltene) fordeler sig i henhold til modstanden, så jo større modstand jo flere volt. Har din justerbare modstand 0 ohm så vil den optage 0 volt. Hvis vi antager at din blæser yder 1000 ohm og din skydbare modstand er 2000 ohm, så vil din modstand optage (220 / ( 1000 + 2000) ) * 2000 ~ 146 volt. De resterende vil gå til din blæser. Så jo mere du vil kunne sagtne hastigheden på blæseren jo større modstand skal den justerbare have i forhold til hvad din blæser bruger. HUSK at serie-forbinde dem, således: F - - - - - - - Modstand - - - - - - Blæser - - - - - - N |