Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.
Beskeder - Pecenetra
1666
« Dato: Marts 11, 2014, 10:31:57 pm »
1667
« Dato: Marts 11, 2014, 08:41:51 pm »
Tror jeg var på grillbaren og spise 3 burgere
1668
« Dato: Marts 11, 2014, 08:39:42 pm »
Hvor kompliceret vil du da gøre det? Altså hvis din blæser kører 220 volt, så serie-forbinder du en modstand til jo flere volt du "afsætter" over modstanden jo færre får din blæser, og så vil den rotere langsommere.. Det er da så simpelt som det kan være
1669
« Dato: Marts 11, 2014, 08:36:20 pm »
Sidder i min seng
1670
« Dato: Marts 11, 2014, 08:35:11 pm »
D2 var drevet af en stærk multiplayer del og et omfattende trade system.
Når du siger du efter 1-2 måneder efter ladderen havde BiS gear var det primært fordi du anvendte trade. Både til at få runer items som du nu manglede, du kunne ret enkelt og let stable en god økonomi på benene og med let genkendelige priser handle dig til det du nu manglede til din karakter.
Trading har de smadret og økonomien ligger i ruiner og har gjort det siden start. Og der er 2 særlige grunde til at økonomien aldrig har fungeret: 1. Der er en decideret trade kanal eller aftale om niveau (og det skyldes nr. 2) 2. random affix. Jo større variationen og mulighederne bliver jo mere umuligt er det at sammenligne noget. Et eksempel kunne være: er 4% crit chance lige så meget værd som 4% attack speed? Og det afspejler sig også i perfekte rolls, alle vidste jo præcis hvad et våben som CTA var værd ved blot at kigge på antallet af +BO skills, det kan man bare ikke her fordi du kan sammenligne alle variablerne som du har.
Patch 2 har en del godt på itemization fronten - men den ødelagde resten der faktisk virkede i spillet. Bortset fra en anden lille twist omkring itemization, du har INTET valg når det kommer til stats. Du får kun 1 og det er din main stat. Hvergang du bygger i en anden som taber du simplethen for meget.
Selv i patch 1 gjorde folk brug af intelligence som sekundær resistance eller strength for armor. Mange samlede endda dexterity for at få dodge, men det kan du ikke længere, for at få noget konkret ud af det taber du ALT for meget og der skal ALT for meget til.
Og det system minder frygtelig meget om alle de Single Player modifikationer som der fandtes til D2 hvor man skruede skills og atats sygt højt op for at lave en "super" karakter med mega meget liv. Patch 2.0 gør præcis det samme, og det er bare ikke sjovt.
Der skal være valg, men ikke umuligheder. Igen i D2 var jeg super vild over en ring med 20 i str. i D3 vil man ikke engang kigge på det, og i level 70 hedder range omkring 700-1000, det er jo vanvittigt og idiotisk. Jeg føler mig ikke bedre ved at skade 100.000.000.000 i skade - 10.000 kunne have gjort det hvis det faktisk var lidt svært at opnå, og jeg ville være mere tilbøjelig til at sige noget nok kunne undværes for at bygge lidt robusthed i stedet.
Og så er procenter knap så afgørende i det niveau og så taber man altså ikke milioner ved at begynde at ofre lidt her og der.
Og fordi de betød så lidt så kørte folk ikke så hårdt på at få max damage med eksempelvis amazon, barbarian og andre builds som faktisk udnyttede "main stat" til at øge damage.
I D2 havde vi også affixes som ændrede spillets "regler", Amplify Damage, Lower Resist, Ignore Target's Defense, Reduce Defense.
Men vigtigst af alt så have vi team play. Vi havde en grund til at spille i team, men det var ikke nødvendigt. Og man kørte runs hvor det var let at finde sin rolle og deres mønster. D3 er et kaos i at finde noget at slå ihjel et eller andet sted som muligvis måske giver lidt bedre end et andet. Spørg jer selv hvorfor så mange stadig foretrække akt 1? Fordi at alt er ens i hele spillet, undtagen sværhedsgraden af de forskellige monster typer - og dem i akt er bare lettest. Så hvad skal vi med de 4 andre akts? opleve en historie igen og igen? En historie som igen mest af alt handler om sorg over at en eller anden vist er død. Hvor er frygten, hvor er gysset? hvor er det der sætter sig ind under huden og giver en lyst til at hævne sig?
PS. PvP mangler mere end frygtelig meget!
1671
« Dato: Marts 11, 2014, 08:03:19 pm »
Stort tillykke til de sidste vindere også!
1672
« Dato: Marts 11, 2014, 07:58:40 pm »
Vi tager den lige i bider. Du får 25% ekstra exp per kill. Den bonus er udregnet i forhold til hvad du normalt får, så hvis du få 20.000 exp uden pool of reflection efter alle bonusser, så får du 25.000 med pool of reflection. De 5.000 extra exp du får bliver taget fra denne bonus pool. Så for at tømmer din bonus pool skal du i realiteten "tjene" 5 gange dine bonus pool - i dit tilfælde vil den være tom efter du har tjent 5 * 104.712.813 altså 523.564.065 samlet indtjent exp - medmindre du selvfølgelig går hen og dør
1673
« Dato: Marts 11, 2014, 07:48:47 pm »
Nu er jeg ikke sikker på hvor meget du vil rode dig ud i, men for mig at høre lyder det mest som om du mangler en justerbar modstand. Det er i essensen også hvad en lysdæmper er
1674
« Dato: Marts 10, 2014, 07:55:23 pm »
Men ethvert build kræver bestemte items. Alle builds er blevet endnu mere items afhægige end tidligere og tilgængeligheden af items ikke blot blevet minimeret, den er nærmest ikke eksisterende.
Jo folk der har tid og kan spille i 10 timer om dagen vil måske hygge sig og så en masse spændende sager og lave sjove builds. Men alle andre som blot spiller lidt og med deres venner kommer til at hænge i noget der ikke giver mening og spendere time efter time på endeløs jagt af ingenting.
Godt for nørder, skidt for casuals - og jeg har en anelse om hvilken type der er flest af og det er dem der bliver ramt værst.
1675
« Dato: Marts 10, 2014, 07:45:06 pm »
3'eren er så meget bedre end 2'eren Mads, så den kan du roligt se!
3'eren, er det ikke den hvor hende Fox ikke er med? Husker ikke andet fra den end nogle robotter på månen og en dulle som ikke passede ind...
1676
« Dato: Marts 10, 2014, 07:43:36 pm »
Er lidt nysgerrig - var der nogen der lagde mærke til at mit forsøg i konkurrencden havde en reference? og er der nogen der har set den film?
Følte jeg havde "oplevet" historien men kunne ikke sætte nogen speciel titel eller noget på.
1677
« Dato: Marts 10, 2014, 07:39:13 pm »
Jeg tror RoS er spændende i 2-4 uger - så dør det hele ud igen og efter 2 måneder er alt malket.
Indholdet er stadig for trivielt. Som du selv siger så finder man et legendary, og straks efter er det et BiS fordi at man netop bygger så meget op omkring det legendary affix der nu er, og det låser en.
Chancen for de reelle "opgraderinger" er stadig milevidt fra hinanden, og kun endnu længere fordi man er tvunget ud i sit eget "held" eller mangle på samme.
Og så er alle item blevet "ens", alt hvad der hedder random affixes er i realitet de samme på alle som man så skal vælge at bytte rundt på. Men slut resultatet for alle items man ønsker vil i 99% af tilfældene være de samme - det er dem man vil have som underbygger ens build.
AM skal nok redde en del - men min tiltro til at det kan redde alle "fejlene/manglerne" er ikke stor.
1678
« Dato: Marts 09, 2014, 09:07:52 pm »
Ja, det passer, og et er 15% af salgsprisen for Paypal overførslen. Det er ikke 15% af de resterende 85% efter Blizzard cut.
Årsagen ligger i at Paypal er gratis for brugere, men firmaer betaler for at anvende det. Blizzard sender så regningen videre til dig fordi at det er meget normalt i USA at betale den type ekspeditions gebyr. Danmark er et meget gebyrfrit land, eller det var det....
1679
« Dato: Marts 09, 2014, 09:02:30 pm »
Vinderen blev Kvill med hans Reaper's Disguise. Husk alle finalister at sende navn og adresse i en pb til Camelo så han kan sende jeres præmie til jer
1680
« Dato: Marts 09, 2014, 08:59:04 pm »
Nå, dobbelt tjekkede lige, de har alle den nye NAND controller, også kaldet SF-2281 den følger dog typisk kun med de helt hurtigste. Så undrer mig lidt hvad den Kingston lige skal. Men det er de 2 ting man skal være mest opmærksom på. Husk at slå AHCI som SATA Controller på dit bundkort inden du installerer Windows - ellers virker TRIM systemet ikke Det gør du under CMOS -> SATA Controller -> AHCI
|