Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Pecenetra

Sider: 1 ... 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 ... 1027
1831
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 03, 2014, 03:50:57 pm »
Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)

Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.

Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.

Det er som folk sagde først patch 2.0 det er ligegyldigt hvad man laver i spillet - inden længe vil man kunne gøre det endnu hurtigere. Jeg har aldrig forstået hvorfor de så gerne vil have den såkaldte Campaign for den tjener ikke noget formål og har ikke noget med Diablo universet at gøre. Men når rewards bliver så gigantiske for ingenting ja så bider man da ikke bruge kræfter på at lave noget.

Istedet for at holde fokus på at slå nogle monstre ihjel så flyttes det hele tiden over på andre opgaver - og det jeg irriterer mig over. Der er nærmere for lidt af disse garanterede og gode drop steder - end at vi skal til at kalde det bugs at en boss giver en garanteret legendary. Men så gider jeg bare heller ikke at skulle gennemføre et halvt eller et helt spil for at komme til ham. Så dør grinding faktoreren ligesom.

1832
Wizard / Sv: 2.0.1 Frost Build?
« Dato: Marts 03, 2014, 03:38:30 pm »
Vil nu ikke sige at specificere sig i 1element nødvendigvis er det bedste. Den nye tal set 4-set bonus lægger op til at man også sagtens kan have 3-4 forskellige. Da der er 8 sec CD på proccen hvis man kun bruger 1 slags element. Lige nu kører jeg med 3 forskellige - Electrocute, Familiar og Frost Orb.
Husk på at når man bruger electrocute - Lightning blast, så skyder den 2 skud af på 1 tryk, så det vil også sige 2 skud fra familiar
Hmm ja det var også min første antagelse - men de 4 forskellige meteors kan bare ikke opveje single element.

Hvis vi skal lave et build som har 4 forskellige elementer så kræver det en palette af 4 forskellige - og så har vi 2 skill slots tilbage at kunne lege med.
Er vi fornuftige så henter vi lightning damage fra storm armor, da den er god og passiv. Så kan vi hente en buff kombineret med fire i Familiar, og så skal vi bare have en generator til cold eller arcane og en damage dealer til sidste element.

Gør vi sådan så bliver fire damage ubetydelig i henhold til bonus skill damage, mens frozen orb vil få utrolig meget bonus damage af det lightning vil være lidt så som så - så du ender med at favoritisere et element. Og så kunne du lige så godt have gået den vej fra start.

Man kan ikke lave et fornuftigt build som har gode damage dealers af 4 elementer, og selv hvis du gør så vil din bonus skill damage ikke nå lige så højt som hvis du går single element. Og så skal du også lige finde næsten hele tal rasha sættet først med de rigtige rolls - du kan jo hverken bytte eller handle dig til det.

Jeg har stadig en stor tvivl om at at dette multi element spec virkelig vil kunne konkurrere mod et single element. For jeg vil også hellere have at alle mine skills slår 100% hårdere, end at hver af dem slår 25% hårdere.

Ang. Familiar så følger den din attack speed - pre 2.0 havde den sin egen faste attack speed men nu følger den altså din. Det er meget skønt :)

1833
Blizzard har ikke helt forstået hvad spil vi har gang i. Lige nu er alt indhold Reaper of Souls, det er også derfor man kan finde crusader gear og se de næst-kommende skills, artisans viser items som der slet ikke findes (Death's Breath og Forgotten Soul der er aftager for henholdsvis Demonic Essence og Fiery Brimstone).

Patch 2 er Reaper of Souls uden Reaper of Souls, og det er faktisk rigtig forvirrende og træls for det er jo på sin vis 2 forskellige spil som der ikke korrekt bliver skelnet i mellem.
Der står garanteret også Reaper of Souls når du starter spillet og ikke Diablo 3? ;)

Ikke noget at sige til at mange forvirret skriver til Blizzard for at spørge om hvor Crusader, akt 5, mystic og adventure mode er.

1834
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Toughness - hvad der ligger i det
« Dato: Marts 03, 2014, 03:17:38 pm »
Ja, beklager der er meget at være opmærksom på, det er også det der gør det svært at få det hele med - og så alle kan forstå det. Det er også derfor jeg forsøgte at få lidt indholdsfortegnelse på.

Jeg havde faktisk ikke regnet med at det ville være noget nyt for dig kvill - fornemmer du har ret godt fat i hvad der der bevæger sig under overfladen, men glæder mig da at der kunne komme lidt frem alligevel.

Rosewizard, jeg er helt klart også tilhænger af at vi har fået en "EHP" måler i spillet, for det var så svært at finde ud af hvad der er op og hvad der er ned. Me lige nu bliver det hele fuldstændig uoverskueligt fordi de små procenter kan ikke komme til at betyde nok i forhold til de høje værdier som hit points har. Det ville bare være rart at få Effektiv Healing med også eller en anden målestok som viser reel damage reduktion - for den er utrolig afgørende.
Det er måske også den der ligger til grund for at dine bjørne ikke kan hente nok liv ind igen til dig når du tager skade. er ikke lige kommet så langt til at se på hvor kraftigt Witch Doctorens skills har ændret sig :(

Det vigtigste at få understreget er at 1,6 millioner Toughness i sig selv ikke er godt - det kommer rigtig meget an på hvad det kommer af. Under beta og PTR gik der sport i at nå højest muligt - men derfor døde de stadig som fluer (overdrivelse :P).
Og jeg har bemærket at andre også er meget tilbøjelig til det, det tager blot lidt tid at få sammensat sådan en mundfuld jo :P

1835
Shoutbox / Shoutbox: 03/03/2014
« Dato: Marts 03, 2014, 03:08:41 pm »
ja, du har monstre og områder som du hopper runt til for at finde det du søger - det er ikke slavisk løben fra ene ende til den anden

1836
Shoutbox / Shoutbox: 03/03/2014
« Dato: Marts 03, 2014, 01:06:30 pm »
yes, Adventure mode er der Diablo virkelig kommer til live , så føles det lidt mere som i "gamle dage"

1837
Tror patch 2 stjal fokus.... Men ja gode chancer for de deltagende så :D

1838
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 03, 2014, 01:03:10 pm »
Problemet med at give bosser bedre legendary drop chance, er at så vil de bare kun blive farmet, og det er vel heller ikke meningen.

Det var jo sådan man "rullede" i Diablo 2 :P
Fordi det er meget sjovere at lave den samme quest igen og igen for at få experience. Kunne jo ligeså godt have givet de lilla gutter som render rundt og gemmer sig alle mulige steder en den chance, eller bare packs. Lige nu er bosser så dårlige i rewards at ingen dræber dem. De har 4 gange så meget liv som alt andet, endnu mere damage, og loot der er ringere end end random pack.
Det er jo også det man ser med garanteret legendary drop fra SK, folk overvejer men gider ikke fordi det ikke kan betale sig alligevel. Et run system er vel stadig bedre end de kaos man ser i public games hvor folk bare render rundt på må og få uden noget mål eller ide om hvad de skal.


Godt spørgsmål - jeg har ikke løbet cath 4..

Dog er chest runs relativt korte og rimelig packed - men fungerer kun optimalt i parties. Lidt ligesom Mira runs (a shattered crown / smiths wife) der dog har rigtig dårlig drops.

Cath 4 run kræver også et party for at være optimalt :)

Dvs Chesten fra Halls of Agony spawner stadig samme sted, bare ikke ligeså ofte?

Og hvor ofte ser man godt gear fra chest?

Og jeg ved ikke med den i Halls of Agony, jeg bruger den i Cathedral level 2 som thorndal vist slog op her for noget tid siden. Meget mere passende da de zombier også er lettere at slå ihjel :P

1839
Det er jo det - no harm done :)

1840
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 03, 2014, 12:49:38 pm »
Godt spørgsmål - jeg har ikke løbet cath 4..

Dog er chest runs relativt korte og rimelig packed - men fungerer kun optimalt i parties. Lidt ligesom Mira runs (a shattered crown / smiths wife) der dog har rigtig dårlig drops.

1841
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 03, 2014, 12:34:49 pm »
Jeg troede at chest runs var blevet nerfed?
Begrænset og reduceret.

Det giver heller ikke 2 mia exp i timen længere men det er din bedste chance for at slå mod store grupper. Enhver der også har lavet cryptruns ved også godt at jo større en flok du er imod des større er chance for legendary drop - det ser ud til at holde ved ;)

1842
Jeg tænkte godt på det fordi jeg havde set våbnet på PTR, men det virkede ikke som om du havde kopieret det - så synes også blot at det var ret spøjst. Men det er en god lille komisk gimick :D

1843
Wizard / Sv: 2.0.1 Frost Build?
« Dato: Marts 03, 2014, 12:30:32 pm »
Ikke lige, men her er en god gennemgang af hvordan man sætter builds op - og en del forslag.

Faktisk rigtig godt skrevet:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11882388578

1844
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 03, 2014, 12:28:21 pm »
og en hel del timers ineffektiv spil - da der ikke rigtig er noget godt før man når SK.

Til gengæld er du garanteret leg :P Hvor er du ellers det henne?
Efter ca 2 timers game tid. Hvor hurtigt kan du løbe ned til SK på Torment 1? og hvis de endelig flytter det til kun Diablo så bliver det da endnu værre.

Faktisk føler jeg at hvis jeg bruger tid på at komme ned til SK så ville jeg få både mere exp og flere legendaries ved i stedet bare at lave chest runs er tage de waves der kommer der, flere kills = flere drops = flere legendaries.
SK-run giver måske 2...

Kan slet ikke forstå hvorfor der ikke er en reel chance for legendary drop, samme niveau som keywardens chance for at droppe nøgler - bare på bosser. det ville da gøre det interessant faktisk at sidde og hakke i dem minut efter minut for at få det drop.

1845
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 03, 2014, 11:27:38 am »
og en hel del timers ineffektiv spil - da der ikke rigtig er noget godt før man når SK.

Sider: 1 ... 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 ... 1027