1861
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Patch 2.0.1 er live - official notes
« Dato: Marts 02, 2014, 06:03:36 pm »
Det var så lidt. Vi skal nok kunne finde et svar som er dækkende
Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til. 1861
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Patch 2.0.1 er live - official notes« Dato: Marts 02, 2014, 06:03:36 pm »
Det var så lidt. Vi skal nok kunne finde et svar som er dækkende
1862
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Hvad har I fundet af awesome items i Patch 2.0.1« Dato: Marts 02, 2014, 06:01:29 pm »
Har fundet et sæt bracers til min monk - de er dog ikke helt perfekt, men de gav lidt. synes godt nok det er triste drops der kommer.
1863
Shoutbox / Shoutbox: 02/03/2014« Dato: Marts 02, 2014, 07:30:16 am »
Morer mig altså over datoen på det nye banner ....
1864
Shoutbox / Shoutbox: 02/03/2014« Dato: Marts 02, 2014, 07:23:46 am »
Ja, det er altså skidt når man ikke sørger for at få testet stabiliteten ordentligt.
1865
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Patch 2.0.1 er live - official notes« Dato: Marts 02, 2014, 07:21:29 am »Når du holder musen over dine skills så kan du se hvad "damage type" de hører til ind under. Du vil angiveligt køre med flere forskellige, og kunsten bliver derfor at finde en som passer over hele linjen og virker. Damage elementet på dit våben har ingen betydning i den her sammenhæng. Tidligere havde skills et element eller var blot "weapon damage". Hvor weapon damage betød at du gjorde den direkte den type damage som du havde fra dine items - du kunne faktisk gøre flere. Så om din Skorn har physical eller poison, holy, fire eller hvad der ellers er har ingen betydning her. Den skill du går og bruger - Wave of Light - afgør det hele. Den her er Holy damage som du selv siger, så uanset hvad du har af elementer og damage på din monk så laver du altid Holy damage med denne skill. Hvis du så får et item med "+20% Holy skill damage". Så kommer den skill altså til at gøre mere skade. Der er 2 måder at se på hvad det betyder for dig: 1. Du får 20% mere dps uden at det kan ses. 2. Din skill gør 20% ekstra skade. Jeg er mest tilhænger af den sidste - og jeg har også opfordret Blizzard til at få det kørt ind i spillet, for det der reelt sker er at nu står der at din skill gør 709% damage, med det nye item på får den så 20% ekstra og gør derfor 849% damage. Og det samme sker med alle andre skills du har som benytter holy damage. Og det her affix kan du altså få flere steder og det er muligt at samle en god 100% af det, men det er svært lige at ramme det rigtige element, og her kommer Mystic altså ind og hjælper senere. Da du så kan skifte mellem de forskellige elementer. Mens vi lige er ved Mystic så er det alle affixes du kan ændre - undtaget det "unikke legendary". Men det kan du jo heller ikke ønske at ændre. Det unikke legendary affix er fx på Andarials Visagechancen for at lave en Poison Nova. Hvorfor nogen af de bull-its er orange ved jeg faktisk ikke - men det lader til at have noget at gøre med om de randoms eller faste. Monstre har igen resistance eller armor. Simpelthen for at gøre det nemmere. Det tager den skade som du gør og som sådan er de ligeglade med hvad type det er. Der er dog nogle små forskel ved hvordan de forskellige elementer fungerer. De fleste ved at cold damage gør monstre langsommere. Fire damage har en kort efter skade som ikke er markant, holy damage forhindrer at monstre kan genoplives og poison damage har vist en area of effekt radius hvor den "smitter". Men reelt er de alle helt ens, det er blot et spørgsmål om hvilke du kan lide og få skabt en god synergi imellem dem. Det vil dog være en fordel at holde sig til en type element igennem hele sin skilllbar og så få booste den type damage godt op, især Wizards er meget obs på dette men andre klasser har samme fordel af det. 1866
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses« Dato: Marts 02, 2014, 06:47:34 am »
Pas på I ikke bliver anklaget for exploiting og får et rollback hvis I begynder at farme SK.
Det her er nemlig en rigtig bug som kan exploites. Synes dog ikke at den er det værd.... 1867
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Infernal Machine i nye patch?« Dato: Marts 02, 2014, 06:40:33 am »Hmm, det skulle fungerer som hidtil, men jeg må nok erkende at jeg ikke lige selv har vovet mig ud i det endnu.Det er Torment only og chance for drop går mellem 25% og 50% alt efter Torment level 1868
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Spørgsmål vedr. game difficulty og drops« Dato: Marts 02, 2014, 06:38:27 am »
Det kan smutte med alle de tal - men tror at meningen blev forstået alligevel.
1869
Afsluttede / Sv: Design et legendary item: Vind D3: CE / D3 til PS3/Xbox360« Dato: Marts 02, 2014, 06:36:13 am »Lige præcis. Og vi har også haft snak om at invitere Blizzard til at se de fine bud som vi får indIkke dårlig - slet ikke - jeg kunne da overveje den hvis den rullede rigtig. Og pæn fremstilling Der er forresten kun 4 dage tilbage til at komme med sit bud til konkurrencen 1870
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Infernal Machine i nye patch?« Dato: Februar 28, 2014, 11:47:34 pm »
Det er Torment only og chance for drop går mellem 25% og 50% alt efter Torment level
1871
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Patch 2.0.1 er live - official notes« Dato: Februar 28, 2014, 11:42:14 pm »
Jeg vender lige tilbage i morgen men et uddybende svar, som du forhåbentligt lettere kan forstå Dr.Durden
1872
Monk / Sv: 2.0.1 builds... Lad os høre hvad folk har fundet brugbart :)« Dato: Februar 28, 2014, 11:35:11 pm »
Kører stadig sweeping wind og fist of thunder, bøvler kun med at items giver for lidt protection så jeg kan slippe af med min BoH. Men det passer okay sammen med en masse lightning damage, og så MoH for at få en god LoH :-)
1873
Off Topic / Sv: Hvad lavede I kl 13.37 i dag?« Dato: Februar 28, 2014, 11:30:00 pm »
Samme som nu, tjekkede diablo3x.dk ud
God siden - den kan anbefales 1874
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Chest farming bliver hotfixed« Dato: Februar 28, 2014, 11:25:56 pm »
Det er ingenting i forhold til chestruns. Men dette kan især ses som game-breaking for ikke at sige særdeles kedelig.
Men det er som jeg har fremhævet flere gange et af kerne problemerne med patch 2, og viser at den på ingen måde var færdig viklet eller klar til at blive udgivet fordi det hele er så forkert lavet. Så få samlet en masse exp mens det er og give Blizzard røde øre over at de ikke kan lave et ordentlig stykke arbejde. 1875
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Spørgsmål vedr. game difficulty og drops« Dato: Februar 28, 2014, 11:17:50 pm »
0,0000x er mindre - eller negativt ;-)
Men Blizzard er ikke ret gode til at øge gevinsten sammen med sværheden, så ja lavere sværhed er nok den bedste fremgangsmåde umiddelbart. |