Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Pecenetra

Sider: 1 ... 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 ... 1027
1996
Shoutbox / Shoutbox: 20/02/2014
« Dato: Februar 20, 2014, 03:39:07 am »
At udgive patch mens test stadig kører er ulogisk, og jeg tvivler stærkt på at de er klar til at lukke beta ned, og dermed PTR for patch 2 - der er også kun lidt under 4 uger ca til AH lukker

1997
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls: Ekstra stash tab
« Dato: Februar 20, 2014, 03:31:36 am »
Forresten, nye side koster 300k guld at købe :)

1998
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls beta - item-debat #3
« Dato: Februar 19, 2014, 11:11:04 pm »
Hmm, lækkert skjold - det fjerner jo netop den harme jeg har ved at skulle gå two-hander style med Crusaderen :)

Og sød lille hammer også, savner dog noget Holy skill damage, men det skal man vist nok have monk til at lave. Blessed Hammer har altså også mange spændende og fede rune valg alt efter hvilke situation man befinder sig i. Igen helt klart en fed AoE skill.

1999
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Unique monster spottet i beta
« Dato: Februar 19, 2014, 06:25:40 pm »
Billedet er kommet tilbage og er blevet poleret, har fået bekræftet at de findes flere steder, men har ikke overblik over om det er eksklusivt til de områder endnu.

Det er dog værd at fremhæve at de opfører sig som de almindelig, de har blot en anden farve navn, og en smule mere i liv lader det til. Men alle gange har de faktisk givet en legendary. Noget kunne tyde på at det faktisk er garanteret.

2000
Velkommen til D3X / Sv: Velkommen til TheLauge!
« Dato: Februar 19, 2014, 05:16:24 pm »
Velkommen på D3x :D

2001
Information fra D3X / Sv: Gaver fra Blizzard - kommende konkurrencer
« Dato: Februar 19, 2014, 01:29:21 pm »
En kreativ af slagsen :)

2002
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls Q & A
« Dato: Februar 19, 2014, 01:25:08 pm »
Kan alle Levels af gems findes i RoS (altså findes når man nakker monstre og ikke kun ved at crafte dem)? Hvad koster det at unsocket dem, maquise kostede jo 5m gold at unsocket i D3.

Lad os starte med at kigge på gems.
Her er dem som man får adgang til ved blot at levele jeweler, jeg indtil nu ikke fundet nogen recipies på de højere tiers.






Derudover kommer der en Perfect og Radiant udgave af alle gems, og der er en lille indikation af hvor meget bedre næste tier er. Prisen er lidt usikker og jeg er rimelig sikker på at de følgende level vil kræve en så kaldt "Death's Breath" - som er Demonic Essences i level 61+. Har du prøvet PTR vil du se at det også er disse som kræves for at træne smeden og jeweler over level 10.

Med så mange tiers a gem er det helt uoverskueligt at skulle samle fra Flawless Square. Derfor er det rimelig sikkert at Blizzard vælger at fastholde de drops som der er nu, hvilket er marquise, med en lille chance for Imperial.

Unsocket stiger ca. med 5.000 guld per level af gems, Marquise koster 45.000 - det er væsentlig mindre end i den nuværende patch - men det er en kraftig stigning i Radiant Squares.


Er det muligt at finde nok gold til sine repairs og crafting, hvis man er en "normal" spiller og ikke skal have bis items i alle slots? Hvad er der ellers at ting at bruge gold på udover transmorg (eller hvad det nu hedder)?


Guld, den er lidt svær da det afhænger af hvor meget man bruger. Da jeg kopierede til PTR havde jeg 780 mill (lige solgt en EF), Pt er jeg på 765 mill. har brugt hvertfald 25 mill og kun fået guld fra quests/rewards og pick up.

Så jeg vil sige at man får rigelig med guld.

Ang. repairs så er de reduceret til ca. 1/10-del. For mig går de fra ca. 60k for 0 til max på Live, til 7k fra 0 til max på PTR. Men level 70 udstyr er lidt dyrere. Men  jeg fornemmer ikke at det overstiger det niveau vi kender idag ret meget :)

Af gold spenders er der:
Gem crafting/opgradering
Item crafting
Echanting -> dette bliver nok den største
Transmorg (er ret billig alt efter skin koster det 500 - 500.000 og de dyreste bliver vist nedsat)
Repairs og potions - man bruger potions mere her.


Vi kan jo se at de items som bliver lagt på d3x at damage er boostet og der er kommet en masse nye properties. I d3 var cc alfa omega for mange builds, vil cc stadig være den primære faktor for at få builds til at fungere eller giver de nye properties som items kan have, en ny dimension til diverse build, eller skal vi stadig stacke cc?

Hvor hurtigt kan man forvente at finde upgrades ifht. til de items man har nu som fx kan klare mp10?

Er det muligt at lave en Self found hero som kan klare højeste difficulty selvom man ikke gamer hver dag


Jeg vil CC er vejen frem for mange builds. For wizard især havde jeg meget mere succes med cold eller cold/lightning. Frosne og stunned monstre skader ikke, og så er deres trussel niveau kraftigt mindsket - men du er nød til at bruge dine skills mere med omtanke for at kunne få det til at lade sig gøre.

Men du kan også lave ganske gode builds som bygger på damage output - dog er monster damage på torment 4+ så højt at det synes ligegyldig hvor meget Toughness du har - de rykker dig bare rundt.

Tilgengæld bruger monstre også i lang større grad CC mod dig, og det kan være ganske frustrerende fordi du konstant føler dig slowet, frozen, jailet, spærret inde eller flyvende igennem luften. Så der bliver noget at holde øje med for især Hardcore spillere.

Upgrades:
Fra level 60-70 fandt jeg en upgrade for hver 2. level ca. Det svarer nogen lunde til et inventory fuld.
Fra 1-70 var det nogenlunde det samme, men basen i level 60 var meget højere så det var noget lettere end at gå fra 60 til 70. Det kræver altså gode items at klare de levels, nogen klasser følte jeg mig tvunget til at gå ned på Hardmode og lave simple quests for at få levels.

Selffound:
Ja, det vil jeg mene - havde rimelig succes med at få Crusader op på egen hånd, men det er frustrerende at finde items til sin follower fordi alt basere sig på din karakter - det er ikke altid en fordel. Men når først du begynder at kunne lege på Torment 1 så sker der noget.


Der er kommet nye runer til skills og nogle skills er blevet lavet om har det resulteret i nogle game changers, enten positivt eller negativt?

Jeg har ikke overblik over alle skills, men mange af de ændrede skills er kraftigt buffet. dog et par få undtagelser.

Barbarians Battle Rage generer ikke længere Fury, den er lidt så som så - men kan give et godt damage boost i stedet. Ligeledes kan Wrath of the Berserker ikke holdes kørende i uendelighed - i stedet generer den sidste rune liv for hvert slag, og det er nu meget lækkert. Værst er det nok med Whirlwind som føles uendelig sløv grundet man altid bevæger sig med 75% speed. men det er stadig muligt at lave et Whirlwind build. Call of the Ancients er den der har fået mest positiv effekt, blandt andet en rune som generer fury til dig, kan bruges i stedet for en fury generator faktisk - det kan blive ret interessant :)

Den anden som har fået en slem omgang er Wizard. Det første man bemærker er manglen på Critical Mass, så nu må man altså vente på den cooldown timer - heldigvis er der kommet Cooldown Reduction, men 20% af 10 sekunder er altså ikke meget... Wizard har dog fået et par interessante passiver. Dog er den sidste som giver ekstra elemental damage for hvert element du bruger ikke noget synderligt - af hvad jeg kan se bliver damage boost meget større af single element builds, men har altså ikke lige haft mulighed for at prøve med et helt Tal-Rasha sæt. Og så er Frozen Orb kommet på banen igen, selvom den er lidt "lala", så er det en fin tripple hit spell.

Alle de nye skills er jeg ved at prøve at lave en video med - mangler dog lige at få de 2 sidste i level 70 :)

Men der er masser af positivt at hente, og noget negativt. Mest positivt :)


I d3 kunne man for relativt lidt gold lave en hero som kunne klare mp10, vil man i ros selv kunne samle/trade sig til en hero som kan klare højeste difficulty, eller er det blevet sværer?


Sværheden er markant anderledes, du kan selvfølgelig være heldig og få smidt awesome gear i nakken men at klare den højeste sværhedsgrad er ikke som tidligere fordi mange builds er utrolig begrænset alligevel. Vi vil nok se nogen nogle uger efter udgivelsen som får fundet en måde at omgåes et eller andet. Men lige nu hedder det sig at ranged er det sikreste sats. Men det kræver godt gear at hive 500 mill ud af en boss som har en damage på ca 500.000.


Det gameplay jeg har set med en crusader synes jeg ser fedt ud, tror i han bliver et stort hit i det lange løb eller er vil interessen forsvinde når,nyhedsværdien er væk?

Crusader tror jeg bliver en ganske interessant klasse. Den bygger på et godt mix af ranged og melee, tank og spell caster. Der er altså mange muligheder for at lave noget.

Dog synes flere skills overflødige og ret - ja kedelige faktisk, mens nogen synes at være morsomme og ikke særlig effektiv.

Har det interesse kan der sikker godt laves en masse indhold med Crusader i centrum?


Jeg ved ikke om trading systemet er på plads i ptr, men virker det fornuftigt eller er der plads til forbedringer?

Blizzard har før deaktiveret trading i PTR's for at spillere ikke skulle opbygge en form for økonomi under test perioden. om det samme gør sig gældende her eller om de helt lukker af for trading er desværre ikke til at sige. De er selv meget stille omkring emnet. Mit gæt er at de stadig diskuterer og vurderer hvad og hvordan det skal gøres. Men indtil nu lader det altså til at trading forsvinder.

2003
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Sværhedsgrader i 2.0.1/RoS
« Dato: Februar 19, 2014, 12:04:51 pm »
Du kan selv opleve det på PTR. Der prøvede jeg at lave en level 1 på Torment, han var næsten level 3 før han kom til Tristram :D
Der har været spørgsmål om hvor vidt den +3 level forskel som der er på inferno nu også findes i den næste patch. Mange har gået ud fra at de på Torment var 3 levels højere end dig igen eller om de kun var buffet af %-er på liv og damage.

Pecentra, jeg ved ikke om det var et spørgsmål, eller bare en konstatering. Men som der står i blueposten, så er monstre er samme level som du er, men har deres liv og damage buffed.
Spørgsmålet har rumsteret hist og her. Var ikke kommet så langt til selv at lægge kræfter i at prøve at undersøge det - fordi det er ret vanskeligt at afgøre med alle de variabler som der er.

Dette er første gang at en bluepost bekræfter hvordan det er.

Sagen er jo at jo højere level monsteret er, des mere Damage og HP får de i base. Det vil sige at +% gør en større forskel. Men ikke nok med det så er din Armor og Resistance reduction beregnet efter angriberens level - og er angriberen højere level end dig, så bliver effekten mindre af din damage reduktion - altså tager du mindre skade.

Det har også været en hage ved D3 classic fordi at den viser damage reduktion ved level 60, men Inferno monstre er jo level 61-63.

2004
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls beta - item-debat #3
« Dato: Februar 19, 2014, 11:53:47 am »
Gladiator's Handsker få det til at "regne" med guld (mente jeg havde et billede af dem et sted - men desværre ikke) efter man har lavet en massacre - det kunne måske være noget der var værd at udnytte med den ring.

@Pecenetra: De er sgu fede de shoulder! Dem kunne jeg godt finde på at bruge på SC også :P
Også et godt roll, men alt efter build vil jeg nok gå efter nogle andre shoulders :)

2006
Diablo 3: Reaper of Souls / Reaper of Souls Q & A
« Dato: Februar 19, 2014, 04:35:54 am »
Da flere (inkl. mig selv) har adgang til beta'en til RoS og vi frygtelig gerne vil indvie jer i det hele, så synes jeg det kunne være en god idé at give jer mulighed for at spørge og se noget af alt det i gerne vil vide om den kommende udvidelse.

Der er rigtig meget info ude allerede men sikkert masser af jer som har spørgsmål til det ene eller andet men ikke ved hvor I skal stille dem. I så fald her er muligheden, spørg om eller efter alt hvad I vil vide og så skal vi forsøge at lave et så godt svar som muligt :)

Så fyr løs! :D


Note: Spørgsmål til historien og hvordan akt 5 ser ud er muligt, men vi vil bestræbe også på at gemme disse under spoiler tags for dem som ikke ønsker den del afsløret allerede.

2007
Velkommen til D3X / Sv: Velkommen til rangex!
« Dato: Februar 19, 2014, 04:19:01 am »
Det var tiltrængt - blev så pissed efter en tur i akt 5...

2008
Shoutbox / Shoutbox: 19/02/2014
« Dato: Februar 19, 2014, 04:17:31 am »
åh, RoS er desværre ikke med i præmierne :(

2009
Shoutbox / Shoutbox: 18/02/2014
« Dato: Februar 18, 2014, 11:26:10 pm »
Woo-hoo, snart tid til næste konkurrence :D

2010
Velkommen til D3X / Sv: Velkommen til rangex!
« Dato: Februar 18, 2014, 11:21:02 pm »
Ikke en regel - vane :) som at drikke drikke whisky når man hører irsk folkemusik :P

EDIT: vist drukket for meget allerede....

Sider: 1 ... 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 ... 1027