Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Pecenetra

Sider: 1 ... 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 ... 1027
2716
Off Topic / Sv: Hvad lavede I kl 13.37 i dag?
« Dato: Oktober 29, 2013, 04:48:46 am »
Sætter mig i kø til et par ARAMs nu her, så det laver jeg nok kl. leet. ;)
Hehe, næsten det samme som mig :D jeg tog lige en first win med Aske på det tidspunkt..

2717
Velkommen til D3X / Sv: Velkommen til Freddie!
« Dato: Oktober 28, 2013, 12:22:15 pm »
Eller er en vidunderlig sanger og proformer. ;)
Ville blot vide om man skulle være nervøs - men selvfølgelig bryder han pludselig ud i sang er det måske også rart nok at være forberedt på! :D

2718
Velkommen til D3X / Sv: Velkommen til Freddie!
« Dato: Oktober 28, 2013, 09:13:42 am »
Velkommen til :)

Skal bare lige være sikker, du hedder vel ikke Krüger? ;D

2719
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Forsøger igen
« Dato: Oktober 27, 2013, 10:30:37 pm »
Ja, det er noget værre rod, og så allesamen lige i level 55. Men ja man bliver ret bidt af at skulle igennem det hele :D

2720
Velkommen til D3X / Sv: Velkommen til speede!
« Dato: Oktober 27, 2013, 06:08:04 pm »
Velkommen på D3X :)

2721
Shoutbox / Shoutbox: 26/10/2013
« Dato: Oktober 26, 2013, 05:16:25 pm »
det er ligesom et kollegie værelse :)

2722
Shoutbox / Shoutbox: 25/10/2013
« Dato: Oktober 25, 2013, 10:40:14 pm »
God tur Duckie :D og ja D3 er generel ret dødt - de der er på erdem der frøger at samle lidt inden 2.0 går i luften

2723
Off Topic / Sv: Invitation til Julefrokost 2013!
« Dato: Oktober 25, 2013, 10:38:39 pm »
Vi plejer at sige at det er sidste dag for at starte overførslen - så er vi nemlig sikker på at vi har dem når vi kommer dertil.

2724
Off Topic / Sv: Nye indkøb
« Dato: Oktober 25, 2013, 10:36:05 pm »
Så kom der lige lidt fra det store US and A (dejligt med et firma der har kontor i Europa, så man slipper for moms og andre afgifter)


Det er nu de færreste småpakker de tjekker anyway ;)
Men søde puder da :D

2725
Off Topic / Sv: You laugh you lose!
« Dato: Oktober 25, 2013, 10:33:42 pm »
Haha, den kunne selv jeg ikke klare... :P

2726
Sejt, god info ;D

Ja, det giver da nogenlunde god mening. Det er lidt underligt med den afvigelse der er fra den viste Thoughness og hvad du regner dig frem til. Men er det ikke fordi man har noget Damage Reduction i forvejen, altså når man er "nøgen" ? :-)
Kun i form af dine base stats og din level - men siden spillet altid måler ud fra en af samme level så er det ret let at finde frem til.

Men effekten af DR afhænger af attackers level (din level tages slet ikke i betragtning), fx vil 3000 armor give 60% reduktion mod level 40, 50% mod level 60 og 48,78% mod level 63.

Hvis man kigger på ef'en kan man se at +X%damage stat'en også er blevet reduceret, før kunne den rulle op til 50%, men nu ligger de på 4-8%, istedet har de fleste weaps fået mere avg dmg, samt weaps kan rulle høj avg black dmg OG høj elemental dmg samtidigt. Det er i hvert fald hvad jeg har erfaret på konsol versionen. Har siddet og craftet en del weaps da jeg gerne ville have en ide om hvad der er blevet ændret, og der lagde jeg mærke til at man kunne få begge stats højt nu, men til gengæld var +X%damage blevet reduceret betydeligt, samt atk speed som Pece skriver
Det kom jeg også til at lægge mærke til senere, men hvis våben damage er kommet over 3k istedet for de knap 1k vi har nu giver det også rimelig mening at reducere denne da 10% hurtigt betyder 150 base damage på våbnet - det er næsten mere end hvad en Ruby gør.

2727
Blær og Tud / Sv: Træt af Templar
« Dato: Oktober 25, 2013, 12:24:22 pm »
Ja, det er ret simpelt at tjekke, men det kunne jo være du allerede havde gjort det ;)

2729
Det var healing skills - størstedelen af healing skills vil få en %-bonus af din health from health globes bonusser.

Der er stadig ingen blue posts eller andre blizzard arbejdere som har svaret konkret på hvad Toughness dækker over, men regnede lidt på det og fandt nogle tal fra eksisterende karakterer og items og sammenlignede dem med det fra videoen her:
Diablo III: Reaper of Souls - Crusader Class Gameplay Demo


Hvis vi antager at crusaderen har level 30 gear så vil armor for de forskellige dele være:
Hjelm ~ 100 Armor
Shoulders = 86 Armor (det ser vi omkring 4:30)
Handsker ~ 90 Armor
Chest ~ 100 Armor
Bracers ~ 75 Armor
Belt ~ 80 Armor
Pants ~ 100 Armor
Boots ~ 70 Armor
Shield = 270 Armor
Strength = 391 Armor
Det giver samlet 1362 armor som svarer til 45,98% DR.

Han har 358 vitality som i level 32 giver ham 4020 HP, og med de 45,98% DR giver det en EHP på 7442 godt 400 under de 7802 vist i Toughness.

Hvis vi så tager fat i skjoldet sidst i videoen, så kan vi se at det giver 353 Armor (op fra 270), 44 i vitality og 39 i strength, hvilket vil sende hans Armor DR op på 48,12% med 4460 HP - altså en EHP på 8596, altså godt 800 under de 9353 vist under Toughness. Og en samlet stigning på 15,5%.

Der er sansynligvis medregnet lidt for armor hist og her, men regner vi de 11% Block chance med mod de 17% på det nye skjold så bliver forskellen mellem kun større - helt op mod 24%, og sætter vi den forventede armor ned bliver den %-sats kun højere.

Så er der selvfølgelig dodge og all resist - men siden skjoldet ikke påvirker nogen af dem kan de ikke forsvare forskellen i den %-vise opgradering. Og dog, for hvis vi går ud fra at skjoldet giver +20 physical resist, og deler dem lige værdigt ud på de 6 resist typer der er og regner det med - så bliver forskellen 18,2%.

Så efter alt at tyde så er det en sammenfatning af Armor og Resist reduktion sammen med din HP. Satser dog på at noget mere specifikt dukker op når folk kommer til at lege mere med demoen til Blizzcon inden længe ;)

2730
Hvis jeg forstod deres visioner korrekt så bliver LoH ikke længere påvirket af proc-koefficienten, tilgengæld bliver den ændret til kun at fungere en gang per hit, så selvom du rammer flere så får du kun din LoH én gang. På den måde bliver hele healing effekten præciseret. Der var også noget om at +health from health globes skulle påvirke et eller andet yderliggere, men har ikke helt forstået hvorledes.

Med hensyn til caps, mindes jeg at der var tale om soft caps, hvilket vil sige nerfs af de nuværende værdier så det kan meget vel være det som begynder at vise sig - men netop også hvorfor jeg fandt det ret interessant.

Vil lige prøve at se om jeg kan finde noget yderliggere om det hele :)

Sider: 1 ... 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 ... 1027