Det var healing skills - størstedelen af healing skills vil få en %-bonus af din health from health globes bonusser.
Der er stadig ingen blue posts eller andre blizzard arbejdere som har svaret konkret på hvad Toughness dækker over, men regnede lidt på det og fandt nogle tal fra eksisterende karakterer og items og sammenlignede dem med det fra videoen her:
Hvis vi antager at crusaderen har level 30 gear så vil armor for de forskellige dele være:
Hjelm ~ 100 Armor
Shoulders = 86 Armor (det ser vi omkring 4:30)
Handsker ~ 90 Armor
Chest ~ 100 Armor
Bracers ~ 75 Armor
Belt ~ 80 Armor
Pants ~ 100 Armor
Boots ~ 70 Armor
Shield = 270 Armor
Strength = 391 Armor
Det giver samlet 1362 armor som svarer til 45,98% DR.
Han har 358 vitality som i level 32 giver ham 4020 HP, og med de 45,98% DR giver det en EHP på 7442 godt 400 under de 7802 vist i Toughness.
Hvis vi så tager fat i skjoldet sidst i videoen, så kan vi se at det giver 353 Armor (op fra 270), 44 i vitality og 39 i strength, hvilket vil sende hans Armor DR op på 48,12% med 4460 HP - altså en EHP på 8596, altså godt 800 under de 9353 vist under Toughness. Og en samlet stigning på 15,5%.
Der er sansynligvis medregnet lidt for armor hist og her, men regner vi de 11% Block chance med mod de 17% på det nye skjold så bliver forskellen mellem kun større - helt op mod 24%, og sætter vi den forventede armor ned bliver den %-sats kun højere.
Så er der selvfølgelig dodge og all resist - men siden skjoldet ikke påvirker nogen af dem kan de ikke forsvare forskellen i den %-vise opgradering. Og dog, for hvis vi går ud fra at skjoldet giver +20 physical resist, og deler dem lige værdigt ud på de 6 resist typer der er og regner det med - så bliver forskellen 18,2%.
Så efter alt at tyde så er det en sammenfatning af Armor og Resist reduktion sammen med din HP. Satser dog på at noget mere specifikt dukker op når folk kommer til at lege mere med demoen til Blizzcon inden længe