Nej, for den Damage der står under din character er ikke den damage du gør, for at den kommer så højt op som muligt skal du have 2 våben som ligger ret tæt i deres dps..
Men Whirlwind skifter mellem at ramme med det ene våben og så det andet våben med noget der ligner 48% weapon damage hver gang, og jo hurtigere attack speed du har jo oftere vil denne damage komme.. Altså du kan du kan få Whirlwind til at ramme rigtig mange gange ved blot at have et hurtigt våben i den ene hånd..
Det samme gælder lidt for Sprint og dens "Run like the Wind"-tornadoer, den bruger sidste våben du har angrebet med til at bestemme damage som tornadoer skal gøre, og så attack speed fra den andet til at hvor tit denne damage skal komme, derfor har du et hårdt slående i main hand for høj damage, og et hurtigt våben i offhand for at få damage til at komme flere gange..
Og nej alt i D3 arbejder med % undtagen dit våben, så det er umuligt at lave nogen regler for hvad der gør hvad, men der findes calculatorer som kan spytte nogle tal ud til dig, men i forhold til WW-barb er de ubrugelige da den anvender helt andre metoder til at beregne sin damage på..
Åh ja, og budget barb til ~1 mio guld på inferno mp10: