Standard pick up radius for et lille nøk op, det er rart nok og var tiltrængt.. Ikke for dovenskaben men fordi spillet tit smider guld et sted hvor man ikke vil kunne nå det uden at have pick up gear på... Godt at se de endelig har fanget det lille simple fix
Fjernelsen af death timerens forlængelse på softcore er også en velkommen ting, ikke at det bliver brugt så meget - men ideen var jo blevet ret ligegyldig og derfor overflødig stilstand i spillet..
Ved dog ikke rigtig med Reflect Damage ændringen, den virker for mig lidt irriterende at man skal til at holde øje med om de sætter et skjold op efter man har lavet et DoT angreb.. Men så igen jeg ville alligevel forsøge at bygge efter at kunne håndtere RD's med skjoldet op (som de pt er i 1.0.6) så det kommer ikke til at gøre mig meget - men der er da sikkert masser af nukers som bliver glad for det..
Lækkert også at se at de har ændret rubiners effekt i våben til noget langt mere attraktivt - om den nye level af gems så kommer til at betyde så markant forbedring er lidt svært lige at vurdere, men føles mere som en undskyldning for at give noget nyt at farme efter igen..
De nye crafting recipies skal dog nok blive interessante
og med drops fra bosser ser det ud til at de prøver at gøre dem lidt attraktive igen, hvis de så bare vil putte dem fast ind i spillet så man ikke skal sætte sig på deres quest for at få lov til at jagte dem - så har det min velsignelse
Så mangler der jo kun free roam før det begynder at føles som rigtig Diablo igen
Hvad jeg så ser mest frem til må være forsøget på at gøre MP systemet mere balanceret og fair så man faktisk kan begynde at overveje at bruge MP levels til at farme på også, snart også for items forhåbentligt
Det må altså være den bedste nyhed i denne udmelding efter min mening..