Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.
Beskeder - Pecenetra
4306
« Dato: November 14, 2012, 07:57:30 pm »
Lifesteal fåes kun på våben og Mighty Belts (barb bælter ) Life on Hit virker på samme grundlæggende måde som Lifesteal, så du kan sagtens bruge begge - det kan også fåes på et par andre ting, såsom ringe og amulet.. Det er lidt typisk for 2-handers at gå tør for Fury hvis ikke der er nok mobs, grundet at du laver så få slag per sekund, 3 mobs og du burde kunne holde den nogenlunde oppe, ellers skal du højere op i attack speed, 1,4 - 1,5 Attacks per sekund synes at virke meget godt for mig
4307
« Dato: November 14, 2012, 05:22:30 pm »
Du graver i mine indlæg men første del kan jeg nu stå ved
4308
« Dato: November 14, 2012, 05:20:19 pm »
screw that
4309
« Dato: November 14, 2012, 03:57:45 pm »
Hvis man kender min D3X profil kan man finde ud af rigtig meget om mig...
4310
« Dato: November 14, 2012, 03:53:32 pm »
Genialt, kan vi får det layout?
4311
« Dato: November 14, 2012, 03:52:00 pm »
"de første 5 sekunder ihvertfald."
Haha :-D
Nu ved jeg godt man ikke helt kan sammenligne barb med DH, men desto større hits, desto bedre bliver LS :-)
Hvis du critter 1 million med Cluster Arrows, så hjælper Life on Hit dig ikke rigtig i dette tilfælde. (500 liv, op mod reflect fra 1 million), derimod kombinerer man tingene, få man 20% af en LS plus LoH. (1 Million crit med 6% LS = 2% = 20.000 + LoH) Så dør man ikke så nemt
6% LS bliver til 1,2% på Inferno, husk det.. Og LS effekten kommer efter hit.. Så lad os sige du gør 100.000 damage, har 50% damage reduktion fra armor/res, 1.000 LoH, eller 6% lifesteal: LoH: 20% af 100.000 bliver returneret til dig = 20.000 damage, de bliver reduceret med 50% fra armor/res = 10.000, og så får du 1.000 Liv fra LoH, samlet mister du 9.000 liv Lifesteal: 20% af 100.000 bliver returneret til dig = 20.000 damage, de bliver reduceret med 50% fra armor/res = 10.000, du mister 10.000 liv. Bagefter slår Lifesteal ind med 1/5-del effekt af de 6% og healer dig 1,2% af 100.000 = 1200 liv Derfor, LoH fremfor LS
4312
« Dato: November 14, 2012, 03:33:39 pm »
Det er præcis det samme, en 0,25 faktor i enden af din samlet damage reduced formel.. Hvis de istedet gik ind og lagde sig oven i de 30% som barb og monk havde ville det jo være en anden effekt..
Altså hvis vi tager at et monster skader 200.000 og vi har 50% damage reduktion fra armor og resistance så er der disse mulig scenarier (for monk eller barb):
200.000 minus de 50% fra armor/res = 100.000, 100.000 minus de 30% fra melee bonus = 70.000, 70.000 minus 25% fra protection shrine = 56.250 damage i alt (samlet reduktion er 71,875%)
eller:
200.000 minus 50% fra armor/res = 100.000, 100.000 minus 55% fra melee bonus og protection shrine = 45.000 damage i alt (samlet reduktion er 77,5%)
Jeg er ret sikker på at det forholder sig efter den første, men er ikke sikker lige pt...
4313
« Dato: November 14, 2012, 01:51:12 pm »
good one Nonsense ;D
4314
« Dato: November 14, 2012, 01:48:35 pm »
Godt spørgsmål.. vil sige LoH i stedet for LS
For Glass Cannons er LoH vigtigere end LS specielt når det kommer til Reflect Damage monstre.. Med din Armor/Resist vil jeg tro at du tager mere skade end du kan nå at heale ved monstre som returnere de 20% af din damage.. Det dårlige ved dette er at du bliver nød til at begrænse din damage og for meget LoH, hvilket er hvorfor de fleste vælger at have en lav DPS bue med ~1000 LoH til bare at nakke Reflect monstre... Ellers må du have din damage reduktion op så LS kan nå at heale mere og ikke bringer dig i fare..
4315
« Dato: November 14, 2012, 01:31:31 pm »
Jeg er enig i din antagelse Aggie, og jeg mener også at det blev testet at det var sådan den fungerede engang i sin tid
4316
« Dato: November 14, 2012, 02:19:13 am »
Fandt Echoing Fury som det eneste idag, trods jeg spillede i længere tid end normalt, men 1 legendary om dagen synes at være det jeg lige kan formå endnu
4317
« Dato: November 14, 2012, 02:14:54 am »
Ja, uden lifesteal duer hele ideen ikke, 4% burde du kunne klare dig med.. LoH er også okay, men så skal du op over 1500+ for at kunne klare de højere MP levels, så skal du til have lavet mange store og dyre ændringer i dit gear.. Blood Funnel er okay til Whirlwind - den bruger jeg også selv, da den sørger for det sidste healing mens jeg snurrer rundt, og den er ligesom resten af buildet afhængig af crit chance.. Men optimalt vil dog være at kunne køre med Hurricane og komme lidt hurtigere frem igennem flokkene.. Dog synes jeg at den hurtigere movement speed betyder færre slag på mobs når man bruger 2-hånds, så jeg vil lade det være op til egen vurdering.. Og ja drop unforgiving, med "Battle Rage - Into the Fray" burde Fury holde sig okay, få i stedet Weapon Master og nyd de ekstra 10% crit chance som er der.. Det virker ikke hvis du har under 33%, og begynder rigtig først at sparke fra sig omkring de 40%.. Når du har 50% så begynder det at blive sjovt Ang. WotB, så synes jeg også her at der er tidspunkter hvor "Insanity" runen virker bedre end "Thrive on Chaos", attack speed og move speed er afgørende for hvor hurtigt du kan få Fury ind, så hvis du ikke stormer så meget frem kan du faktisk få mere ud af at bruge "Insanity" til det stramme tidspunkter - men jeg vil tro det igen er et spørgsmål om at have høj nok crit chance til at holde WotB længere end de 15 sekunder ekstra.. Du har godt tænkt over at du har over 1k armor i Vitality hvis du skifter til "Nerves of Steel" passive? Det giver dig lidt over 10% højere EHP af hvad jeg kan se på dine stats Hvis du kører 2-hånds skal du også være ekstra opmærksom på at få noget attack speed, da det ellers godt kan blive lidt for sløvt alt sammen Synes dog ikke Frenzy lader til at gavne nok, men det kan være at det virker bedre for dig
4318
« Dato: November 14, 2012, 01:52:27 am »
Hvordan påvirker empowered shrine fury når man ikke har det talent der gør det stiger i stedet for at falde, hvis det overhovedet påvirker det?
Hvordan virker cooldown reduceringen? Tænker på 2 scenarier: Man bruger en cooldown før man tager skrinet Man bruger en cooldown og skrinet forsvinder før cooldownen er færdig
Jeg tror ikke man kan Google sig til det, og jeg har ikke følt jeg har haft tid til at teste det endnu, så hvis en eller anden har tid og gerne vil spille klog er det nu
Noget med at den giver 50% ekstra til dine generators, dvs. hvis du bruger en som generere 4 Fury, så får du 6 i stedet.. Har lagt mærke til den at jeg kan ramme 100 Fury på et slag når jeg har Empowered over hovedet..
Cooldown har jeg aldrig tjekket med, men kan da prøve hvis jeg lige hopper støder på en
Så stødte jeg på den og fik testet lidt: Cooldowns reduceres med 50% (eller skills lades op dobbelt så hurtigt) i den tid du er under denne shrines effekt.. Det gør ingen forskel om den er ved at oplade eller ikke bliver helt færdig.. 10 sekunder bliver til 5 sekunder, 3 sekunder bliver til 15 sekunder og 2 min bliver til 1 min.. Er du under indflydelse af shrine i 7 sekunder af en cooldown kan du trække 14 sekunder fra cooldown tid - passer perfekt
Generator delen: Her forholder det sig lidt mystisk, da jeg får lidt forskellige værdier alt efter hvad jeg laver, da jeg testede med min barb med Cleave - Reaping Swing.. Men af hvad jeg kunne udlede fra diverse ting jeg slog på, så blev 8 Fury til 11 ved 1 target hit, og 14 Fury blev til 40 ved 3 targets hit, men det 14 Fury ved 3 targets var kun teoretisk og viste sig i stedet at være 21.. Så Fury generatoren der var nok lidt off - prøver med Warcry næste gang jeg støder på en, men umiddelbart så giver den dobbelt effekt
"10 sekunder bliver til 5 sekunder, 3 sekunder bliver til 15 sekunder og 2 min bliver til 1 min.." - Hvordan bliver de 3 sekunder til 15 sekunder? :-P
En bug i mine fingre Anyways, fandt endnu en shrine og fik bekræftet med både Bash og Warcry, at man får dobbelt fury genereret
4319
« Dato: November 13, 2012, 10:37:39 pm »
Hvordan påvirker empowered shrine fury når man ikke har det talent der gør det stiger i stedet for at falde, hvis det overhovedet påvirker det?
Hvordan virker cooldown reduceringen? Tænker på 2 scenarier: Man bruger en cooldown før man tager skrinet Man bruger en cooldown og skrinet forsvinder før cooldownen er færdig
Jeg tror ikke man kan Google sig til det, og jeg har ikke følt jeg har haft tid til at teste det endnu, så hvis en eller anden har tid og gerne vil spille klog er det nu
Noget med at den giver 50% ekstra til dine generators, dvs. hvis du bruger en som generere 4 Fury, så får du 6 i stedet.. Har lagt mærke til den at jeg kan ramme 100 Fury på et slag når jeg har Empowered over hovedet..
Cooldown har jeg aldrig tjekket med, men kan da prøve hvis jeg lige hopper støder på en
Så stødte jeg på den og fik testet lidt: Cooldowns reduceres med 50% (eller skills lades op dobbelt så hurtigt) i den tid du er under denne shrines effekt.. Det gør ingen forskel om den er ved at oplade eller ikke bliver helt færdig.. 10 sekunder bliver til 5 sekunder, 30 sekunder bliver til 15 sekunder og 2 min bliver til 1 min.. Er du under indflydelse af shrine i 7 sekunder af en cooldown kan du trække 14 sekunder fra cooldown tid - passer perfekt Generator delen: Her forholder det sig lidt mystisk, da jeg får lidt forskellige værdier alt efter hvad jeg laver, da jeg testede med min barb med Cleave - Reaping Swing.. Men af hvad jeg kunne udlede fra diverse ting jeg slog på, så blev 8 Fury til 11 ved 1 target hit, og 14 Fury blev til 40 ved 3 targets hit, men det 14 Fury ved 3 targets var kun teoretisk og viste sig i stedet at være 21.. Så Fury generatoren der var nok lidt off - prøver med Warcry næste gang jeg støder på en, men umiddelbart så giver den dobbelt effekt
4320
« Dato: November 13, 2012, 08:15:49 pm »
Klart klart, er din damage høj nok kan du sagtens nøjes med LS fra bæltet, men synes bare folk går for meget op i at det altid skal være Skorn, og for medium builds er den altså sjældent det bedste man kan have
|