Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Pecenetra

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 1027
46
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: BOTS
« Dato: April 21, 2016, 11:06:10 pm »
Blizzard har ikke kunne få alle snydere i en wave, så derfor der allerede har været 3...
5. Der var 5 banwaves i season 5. og det var forskellige slags bots vist hvergang.

Når først de har det "fingeraftryk" som en bot laver når den kører, så kan de finde den på næsten alle som kører det program, men der findes altså mere end 1 bot derude til Diablo 3, jeg har kun hørt om 3 forskellige men jeg er sikker på der er flere.

47
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: sæson 6,men hvorfor ?
« Dato: April 17, 2016, 10:21:50 pm »
Jeg har været væk fra midt s4. Jeg aner ikke, hvad det er I snakker om :D Loot hunt er væk?! Foræret et helt sæt?

Hvad skal det sige?
Loot hunt er ikke så essentiel for spillet længere, det er mere et spørgsmål om hvor mange paragon levels du kan få. Det er der kræfterne ligger nu, fordi du kan level 3000+ på en season - og det er altså næsten dobbelt så mange stat points end normalt.
Og mens du kører den mængde exp ind, så får du jo drops, mange drops - og så kommer items egentligt af sig selv.

Derudover er der 3 små simple "opgaver" du kan løse i season journal, som giver dig et sæt i reward. Det er 3 opgaver som du uden problemer kan klare lige efter du har dinget til 70, så 30 minutter efter det, så står du altså med et fuldt sæt og kan farme t6-t8 stykker. Og så er hele magien ved at geare op gradvist faktisk væk.

Jeg skal helt klart være med på første dagen af season 6, det er der spillet er sjovest. Men allerede dag 2 hedder det jo bare paragon grind i GRs og det gider jeg bare ikke. Det er ikke sjovt hvis du spørger mig.

Ang. bots også videre så kører de nu stadig. De fleste har jo bare købt en ny licens, men bots udvikler sig jo også, så når de bliver opdaget, så opdaterer de. Og der har stadig ikke været noget mod snyde-programmerne som TurboHUD der lader dig se alle mulige ting på kortet (som det gamle maphack til D2).

48
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: sæson 6,men hvorfor ?
« Dato: April 11, 2016, 01:39:21 pm »
Eneste grund jeg kan se til at spille season 6 er at nu kan paragon 1000 nåes på 24 timer, istedet for kun 800.

Season play er sådan set bare en lille fornyelse af non-season fordi loothunt er fjernet fra spillet, det handler ene og alene om paragon levels og hvor meget du gider at grinde dem ud ved at køre GRs.

49
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: caldesann's despair Amulet
« Dato: Marts 14, 2016, 09:54:32 pm »
Den er ikke Ancient

50
Characters og Skills / Sv: D3X Guide: Legacy of Nightmares
« Dato: Marts 09, 2016, 12:55:56 am »
Ahh det er der du har gemt dig med Lagacy of the Void :)

51
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Nyt om næste patch - 2.4.1
« Dato: Marts 09, 2016, 12:54:36 am »
Første PTR notes er kommet op, og PTR'en åbnede for et par timer siden:
http://us.battle.net/d3/en/blog/20057106/patch-241-ptr-patch-notes-3-8-2016

gode ting at se der laangt om længe bliver ændret, så som Mahgda's skjold i über, og salvering af potions samt problemet med bonus bounty i akt 3 og 4.

52
Characters og Skills / Sv: D3X Guide: Legacy of Nightmares
« Dato: Marts 08, 2016, 09:07:50 pm »
Hvis du har lyst til at hviske lidt, så er jeg sikkert nysgerrig :)

53
Characters og Skills / Sv: D3X Guide: Legacy of Nightmares
« Dato: Marts 08, 2016, 03:46:04 pm »
Meget, min egen favorit del er hvordan det ændrer gearing processen som vi ellers kender det, og et par af de mindre brugte items kan komme lidt i brug bare fordi de er ancient.

Jeg havde ellers håbet du havde udforsket lidt i settet Xenophon_ og fundet nogle små pointers.

54
For mig er denne del hovedpointen og forhåbentlig er det rent faktisk disse erkendelser de er nået frem til i toppen af Blizzard. Hvis de gør sig umage med at lave et >>Diablo<< spil med Diablo 4, så køber jeg det helt sikkert, men jeg kommer ikke til at give en krone for en ekspansion eller andet "content" til D3. Det var i mine øjne et "big miss", med massere af fejl fra starten af, flere af dem ret store fejl, så meget at jeg næsten vil kalde det helt igennem useriøst. Næsten...
Har selv samme indebrændte fornemmelse, så mange ting som kunne have været og som blev ødelagt, lige fra det ikke fungerende trade-system, til det fejl guld-værdi system, for stærke affixes, skalering som er ude af kontrol og andre små ting.

Jeg vil dog sige, at Blizzard trods alt har vist de er dedikerede og har en vis stolthed, for det har været noget af en indsats at få D3 til at være det ganske fine spil det er i dag, men slaget blev tabt for længe siden desværre. Dertil må jeg også indrømme, at det er længe siden jeg har set/følt D3, som en del af Diablo. Det er et fint spil, men hvis jeg tænker på det som egentlig værende en del af et Diablo franchise, så fyldes jeg med dyb, dyb skuffelse. Så derfor kalder jeg altid spillet for D3 og ikke Diablo 3, på den måde kan jeg bilde mig selv ind at det er et helt andet spil f.eks. "Dark" 3 i en Alfa-udgave og efterfølgende i Beta version med RoS, som er blevet ok, men som jeg ikke ville købe ved release.
enig, de har klaret det flot, og spillet er blevet bedre på mange punkter, mens andre har de skudt sig selv i foden og lavet "fixes" som ikke kan genoprettes. f.eks. er det ligegyldigt hvad de gør med guld, det kan ikke blive til noget "vigtigt" element fordi drop-mængden af det er så ødelagt. Det samme vi ser med powercreep og item affixes, som har taget så meget overhånd at andre ting nærmest ikke har betydning længere.

Hvis vi får en ny Diablo så håber jeg blot at de har lært af deres fejl og tester ordentligt igennem især med deres endgame. Det er ikke fair at vi 4 år efter release endelig har en spiltitel som er noget værd, men hver 3. måned fuldstændig ændrer sig grundet en ny kæmpe patch som laver alt om.

55
Characters og Skills / D3X Guide: Legacy of Nightmares
« Dato: Marts 07, 2016, 11:27:57 pm »
D3X Guide: Legacy of Nightmares

Med patch 2.4 kom et nyt sæt kaldet Legacy of Nightmares (LoN), som er anderledes end dem der tidligere har været i spillet. Det betyder også at opbygningen er anderledes end vi hidtil har set, og at en del kommer lidt vild i den proces. Så her er en lille mini-guide til at komme igang med det sæt og åbne for mulighederne i det.

Legacy of Nightmares
Selve sættet består af 2 ringe som har været med os længe men ike rigtig budt på noget spændende. Det er dog blevet ændret og nu tilbyder sættet en bonus damage og damage reduktion per ancient-type udstyr man bærer. Så jo flere ancient dele man kan finde jo stærkere bliver man.


Det betyder så at alle muligheder ligger åbne for hvordan man ønsker at spille da der ingen krav er til skills, elementer eller sågår karakter-klasse og hvad vi ellers har set af begrænsninger fra andre sæt. Derfor er der naturligvis mange som gerne vil prøve kræfter med det og både sætte noget unikt op eller prøve et af de mange builds som er dukket op  omkring sættet.

Item klasser
Det vigtigste at forstå omkring LoN er at der er 3 typer af items i et build, det er der også i alle andre builds, men forskellen har ikke været så stor på dem som den er nu. De 3 klasser er henholdsvis: Sæt-items, Skill-items og Boost-items:

Sæt-items
Den simpleste del nemlig det sæt som du bruger til at booste din karakter, i tilfælde af LoN de to ringe.

Skill-items
Items som booster din(e) skill(s). For LoN er dette også dine build-skabere, hvor det for andre sæt er selve sættet som bestemmer det

Boost-items
Items som booster din karakter bedst og mest til at kunne klare mere.

Hvorfor dette er vigtigt
Et build består altid af en main skill som er den der definere buildet, og typisk er dit hovedangreb. For de øvrige sæt er det defineret ud fra selve sættet hvad du skal bruge for at aktivere dine bonusser og så videre. For LoN er det dog anderledes da LoN bygger på Skill-items som gør en særlig skill eller effekt særdeles stærk. Uden disse items fungerer opsætningen ganske enkelt ikke for LoN, disse items er så afgørende at de ikke kan skiftes ud.

Boost-items derimod er frit tilgængelige og har mange alternativer og er for almindelige sæt oftest optaget af selve sættet, så ting som skuldre, hjelm, bukser, bælte og støvler. Hvis et item ikke giver noget specielt til hovedformålet i dit build er det typisk et boost-item. Det kan være ekstra defensivt eller offensivt.

Prioriteringen
Når du har styr på hvilken type items de forskellige er, så kan du begynde at sætte dit build op. Skill-items er items som du skal have, og det er ligegyldigt om de er ancient eller ej, de skal bare være der, for at det hele fungerer, og ofte er der 2-3 af disse items. Det gælder for så vidt også for selve ringene da det er sæt-bonussen som du er ude efter først og fremmest.

Det betyder at øvrige items, de såkaldte Boost-items i første omgang skal besættes af ancient items, uanset hvilke det er (så længe det ikke er 2 dele af samme sæt), og så selvfølgelig bedst mulige, indtil du kan finde det korrekte boost item i ancient udgave.

Siden der typisk kun er 5 items som skal være af en bestemt type. Så har du 8 dele som du relativt let kan få ancient bonus fra, og dem som er bekendt med additiv stacking af multiplier vil vide at jo længere du kommer op, jo mindre betyder den næste. Damage stiger faktisk kun 11% ved at gå fra 8 ancient items, og op til 9 ancient items. Så er dine skill-items pludselig meget mere værd, og derfor afgørende for at alt fungerer selvom de ikke er ancient.

Er der yderligere spørgsmål, kommentarer eller konkrete eksempler er det alt sammen velkommen.

56
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Nyt om næste patch - 2.4.1
« Dato: Marts 07, 2016, 09:49:21 pm »
Ændringen af Teaguk er fuldstænding som jeg forventede, men jeg er i tvivl om hvordan de har rent praktisk ændrer den.

Pt forøger rank hvor mange stacks den gem kan få, og hver rank giver 0.5% damage. Antaget at den fremover kun kan stacke 10 gange, kan man vel antage at den istedet kommer til at øge damage per stack med 0,05% per rank (0,5% samlet efter 10 stacks).

Dertil kommer at den idag også stacker armor op, og det bliver ændret til 2% med max 10 stacks. Men her er lidt af en kicker - i dag stacker armor lige så højt som damage, og ved rank 25 hvor det unlockes stacker den til 22,5% samlet svarende til de 20% som de 10 stacks vil give ca. De 2% lader nemlig til at blive det eneste defensive boost, og dermed afhænger meget af nedskaleringen af monster damage igen, igen for at gøre op for tabet af den defensive stat - eller vil vi måske se at den får 0,05% per stack til begge dele fortsat?

Det er en farlig vej at gå, da det igen betyder at vi ender i en GR-grænse der hedder at man ikke klarer den fordi monstre slår dig ihjel grundet 1-shots, hvis vi får så meget damage igen. Flere af de andre defensive skills er også blevet reduceret med 50% især i teams.

Jeg er ret meget i tvivl om hvor det ender med at ligge team sammensætningerne når det kommer til de høje grifts.

57
Det siges at meget af det vi har set tilføjet i de sidste 3 patches er ting udviklet i øje med at skulle have været en ny udvidelse. Så istedet for at få en helt ny udvidelse som skulle købes, så kommer der disse "content-patches" so, udvider spillet og selve universet som en expansion pack ville have gjort det, et stykke ad gangen.

Jeg tror nu der er noget om det - den anden expansion blev droppet og vi får den i stedet som dele af en patches.

Det giver heller ingen mening at de tilbage i August sidste år søgte efter en ny "Senior Art Director" til Diablo-universet. Jobbet er blevet besat, og når det er en "senior" udgave de søger så er det ofte tegn på at der skal laves noget nyt, det er hvad Art Directors laver - for skitser til hvad der senere skal 3D modelleres ind i et spil. Det betyder også at det er først skridt på vejen til ny udvikling af et en titel. Og disse senest jobopslag tyder meget på at der søges efter et helt nyt hold til at lede og stå for et Diablo-orienteret spil som skabes helt fra bunden.

at genskabe Diablo 3 giver ikke meget mening på nuværende tidspunkt, men at udviklingen af et nyt spil vil tage 4-5 år og de går igang nu giver meget mening. Bemærk at alle ansøgninger ligger vægt på at man skal have kendskab og en passion for diablo universet og den gotiske stil og atmosfære.

Det er på samme tid vel også Blizzards måde at kaste håndklædet i ringen og sige - vi fuckede op med Diablo 3. Der er for mange uoprettelig problemer med Diablo 3, at vi er nød til at starte forfra for at redde dette univers. Det føles i al fald derhen af, og mange ting synes at antyde det.

Anyways, vi er blevet lovet noget stort til Blizzcon i år, tror termet der blev brugt var: "loose your shits" om hvordan diablofans ville reagerer under dette års BlizzCon. Så alt tyder på at det gik galt sidste år for Diablo-teamet, Der blev søgt efter nye kræfter, BlizzCon blev nedprioriteret, og noget nyt og stort er under opsejling. Der vil uden tivivl komme flere ting i løbet af året, og seasons og patches i Diablo 3 vil fortsat køre. Men jeg er ret sikker på at vi har en ny titel i vente snart. Men om det er en decideret spin-off, eller en ny titel (4'eren) eller en ny genre af MMO-typen må tiden vise.

58
Shoutbox / Shoutbox: 28/02/2016
« Dato: Februar 28, 2016, 11:42:46 am »
hehe, kan godt se forvirringen :P

59
Shoutbox / Shoutbox: 27/02/2016
« Dato: Februar 28, 2016, 12:01:36 am »
@Nielsen, übers dropper højest 3 af deres mats - der er 4 forskellige maskiner at få i ét run ;)

60
Shoutbox / Shoutbox: 27/02/2016
« Dato: Februar 27, 2016, 11:57:31 pm »
Gz Kimusen, hvad loot droppede så?

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 1027